Capitolul 10

3 0 0
                                    

2 luni mai târziu

Probabil că vă întrebați ce s-a întâmplat cu mine in ultimul timp .. Ei bine , o sa va spun

După discutia dintre mine , Oana și Dylan , am decis că ar fi mai bine să mă îndepărtez de Tyler.Mi-am dat demisia și m-am angajat la un Call Center.Imi ador slujba și am colegi minunați.Am plecat cu Oana într-o vacanță scurta la mare , cat timp era încă cald afara.Dylan o ținea la curent cu fiecare detaliu despre Tyler , dar aceasta nu a împărtășit nimic cu mine.Tyler a încercat să mă caute de câteva ori , dar l-am ignorat.Inca vorbeam cu fosta mea șefă și rareori mai treceam pe la birou , unde il vedeam.Era mereu nervos , părea obosit.

'E buna mâncarea , fomisto?'

'Da, cea mai bună.De abia am așteptat pauza'

'Mereu e așa' , spune Ezra.

Ezra era colegul și unul dintre cei mai buni prieteni ai mei.Am fost foarte norocoasa când l-am întâlnit.A fost o conexiune directă.Ne-am înțeles perfect încă din primele zile.Ezra e un tip de 20 de ani.E și el student , dar lucrează part time , la fel ca mine.E un tip de gașcă , mereu ne petrecem timpul împreună.

E un tip de gașcă , mereu ne petrecem timpul împreună

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ezra

'Pana la cat stai azi?'

'In jur de 14.Am de făcut niște cumpărături și de terminat un proiect pentru facultate.Tu când mai dai pe acolo?'

'Eva , tu de asta te îngrijorezi?' , spune râzând.'O sa merg mâine.Azi stau peste program'

'Bine , plictisitorule'

'Tu vorbești ? Era să adormi pe scaun'

'Hei!! Nu te lua de mine.Am foarte multă treabă și la facultate.'

'Nu e de mirare .. la ce facultate ți-ai ales..'

'Mie îmi place'

'Pai e mișto , dar e grea'

'Niciun lucru bun nu vine usor' , ii spun zâmbind.

'Mereu găsești tu expresia potrivită'

'Normal'

Din perspectiva lui Ezra

O privesc cum rade.Ne cunoaștem de puțin timp , dar facem aproape tot împreună.E foarte ambițioasă și asta mă motivează și pe mine de multe ori.Stiu o parte din trecutul ei , dar am senzația că are inca unele rani deschise pe care încearcă să le ascundă.Cu toate astea , e super.E o prietenă minunată.

'Plec , fantasticule.Am multa treabă'

'Paa'

Din perspectiva Evei

Mă apuc rapid de treabă.Sunt foarte obosita și de abia aștept să ajung acasă.Ezra are dreptate , facultatea e destul de grea , dar e tot ce mi-am dorit.E visul meu și nu o sa renunț la el , indiferent de cate obstacole îmi ies in cale.

Datorita stresului cauzat de Tyler , relația dintre mine și mama s-a răcit puțin.Eram mult prea tensionată mereu.Acum ne-am împăcat.I-am demonstrat că sunt capabila sa îmi port de grija încă de la 18 ani și că nu mai trebuie să își facă griji.Invat bine , sunt la o facultate buna și am un job super mișto.

Da , am lucruri pe care alții și-ar dori sa le aibă , dar câteodată , tot nu mă simt completă.Tyler a rupt o parte din mine , pe care el a construit-o cu multa grijă.Nu prea cred că o să mai fiu vreodată cum am fost.

'E 15.Eu plec' , ii spun lui Ezra.'Ne auzim mai târziu'

'Ai grijă.Suna-ma daca ai nevoie de ceva'

'Sigur'

Ajung acasă și mă pun in pat.Dupa 10 minute in care era să adorm mă trezesc să îmi fac proiectul , dar înainte decid sa o sun pe Oana.

'Heei.Ce faci ?'

'Oh , buna , Eva.Am ieșit la cumpărături.Tu?'

'Imi fac un proiect'

'Iar? Doar asta faci in ultima perioadă' spune râzând.

'Stiu , dar nah'

'Esti bine ? '

'Da.De ce nu as fi?'

'Amm .. nu știi?'

'Ce să știu?'

'Tyler.A fost un scandal la el la firma in care a fost implicat.Erau pe punctul să îl concedieze.Nu prea mai da pe acolo și e cu proiectele în urmă.'

'Imi pare rău să aud asta, dar nu mă mai privește.'

'Eva .. te rog vorbește cu el.Te implor'

'Oana , ai înnebunit? Nu tine de mine.Am suferit destul din cauza lui.De ce să îl ajut?'

'Pentru că dacă nu era el ,tu nu făceai nimic cu viața ta!' , tipa la mine.

'Tu asta crezi ? Și tu mă subestimezi ? De când cu atitudinea asta?'

'Nu am vrut sa sune așa.. dar știi că te-a motivat mult.'

'Da , m-a motivat , dar m-am descurcat singură.Stii ce , închid eu.Ne auzim'

'Nu , stai!'

Ii închid Oanei telefonul.Aveam o stare nașpa.Imi era milă de Tyler , dar nu voiam să mă implic iar.Decid sa îmi alung gândurile și să mă apuc de proiect.Am incercat timp de o ora sa îmi fac treaba , dar nu mă puteam concentra.

Mi am lăsat lucrurile deoparte , m am îmbrăcat și am ieșit la alergat.

Afara era o vreme plăcută de toamnă.Am alergat timp de 30 de minute , până am ajuns intr-un parc.M-am așezat pe o bancă cat sa îmi trag sufletul.

Eram tristă și nu voiam să admin asta.Nu voiam să fiu din nou în situația în care am fost.

'Hei , Ezra.. ce faci?' ii scriam eu prietenului meu.

'Acum am ieșit de la muncă.Ce s-a întâmplat? Ești ok?'

Mă cunoaște prea bine , deoarece eram foarte asemănători.

'Sunt ok , dar am ieșit la alergat și sunt la o distanță mare de casă.Se inserează.Poti să mă lași acasă?'

'Da sigur.Unde ești?'

'In parcul Ilis , chiar la intrare.'

'Vin acum'

In 5 minute Ezra și își face apariția.Drumul a fost unul liniștit , nu mi-a pus întrebări.Stie că dacă vreau să mă deschid in fata lui , o s-o fac fara sa insiste.

Fiind prinsă în gânduri nu mi-am dat seama că am ajuns acasă.

'Eva , am ajuns'

'Oh , nu am observat.Mersi mult.Si auzi , mâine s-ar putea să vin mai târziu , trebuie să îmi termin proiectul'

'Pai ai zis că îl faci'

'Stiu .. dar nu l-am făcut'

'Ce se întâmplă cu tine ? Erai ok dimineața'

'Iti povestesc mâine.Promit'

Am făcut rapid un duș și am ieșit pe balcon.Poate Oana are dreptate.Tyler e nervos sau supărat , dar ar trebui sa fie conștientă că nu e din vina mea.Intre noi au fost multe și mereu era indiferent.Il cunosc prea bine.Eu nu sunt unul dintre motivele pentru care el nu e bine.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 23, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fantomele trecutuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum