Din perspectiva Evei
Mă trezesc dimineața cu un zâmbet enorm pe față și realizez că înca sunt la pieptul lui.Ma îmbrac și merg la bucătărie sa pregătesc cafeaua.Ies pe balcon , îmi aprind o țigară și mă scufund în gânduri.'Daca nu o sa funcționeze? Daca ne îndepărtăm iar?E prima data când am dormit împreună de când ne cunoaștem și a fost extrem de special , dar a fost doar un moment .. nu e prima dată când lucrurile merg bine intre noi ca pe urmă să ne îndepărtăm..'
Ii dau mesaj Oanei și îi povestesc tot ce s-a întâmplat , iar aceasta rămâne șoc.
*Oana:Nu mă așteptam la asta
Eu:Nici eu .. și mi-e frică.
Oana: Liniștește-te.O sa fie bine , iar daca nu , îmi pun eu labele pe fata aia a lui.
Eu:Aud zgomote , cred că s-a trezit.Iti scriu mai târziu*
Îl văd pe Tyler cum apare pe balcon cu ceașca de cafea la mana și vine direct să mă pupe pe obraz.
'Neata , iubito' , îmi spune el.'Esti bine?'
'Neata! Da , sunt foarte bine' , spun zâmbind.
'Trebuie sa plec la birou urgent , dar vorbim după ce termin.Te pup!
Din perspectiva lui Tyler
Îmi iau hainele din camera Evei și ies grăbit.
'Ce tocmai am făcut?' , zic in sinea mea.'Oare m-a iertat?'
Când m-am trezit aveam mesaje de la Heather.Nu știu ce mai exact s-a întâmplat ,dar mi-a spus să mă grăbesc.
Ajuns acolo o găsesc pe aceasta în birou.
'Care e urgența și de ce nu a mai putut aștepta?'
'Eu .Eu sunt urgenta.Imi era dor de tine'
'Ai înnebunit ? Care e problema la tine? Chiar nu m-am făcut inteles?'
'Oh , haide , Tyler.Pana să apară copila asta din pustietatea aia de oraș , mă adorai.Stii prea bine asta' , spune și își pune mâinile în jurul gâtului meu.
'Las-o balta , Heather'
'Nici vorba'
Într-o fracțiune de secundă aceasta mă împinge pe birou și se pune peste mine , începând să mă sărute.
'Da-te naibii la o parte' , strig la ea.
'Sa crezi tu'
Îmi mușcă buza sălbatic , lăsând un semn.In încercarea mea de a o da la o parte , aud ușa care se deschide.
'Voiam sa vad daca nu vrei sa .. ' și cuvintele se opresc.Era Eva.
Din perspectiva lui Eva
Am rămas împietrită în ușă.Nu puteam sa scot niciun sunet.Heather se afla poziționata deasupra lui Tyler , iar hainele ii erau deranjate.
'Nu mai contează.O să mă descurc singură.Mereu am făcut-o'
'Eva ,nu ! Oprește te.Nu e ceea ce pare'
'Nu e prima dată când aud asta'
Mă întorc spre lift și cobor înainte ca Tyler sa mi-o ia din urmă.Ma urc în mașină și pornesc spre apartament.Odata ajunsă acolo , îmi pun repede câteva lucruri în geamantan , trântesc usa apartamentului și plec.
Eram nervoasă.Dar aveam nervi care îmi provocau adrenalină și care mă puneau în ipostaze proaste.Am condus ca o nebuna până în orașul meu natal.Urc scările blocului Oanei și dau buzna înăuntru.
'Pune-ti niste haine rapid'
'Eva , ce ai ?'
Oana se uita speriata la mine și nu înțelegea ce se întâmplă.
'Misca-te odată! Îți povestesc pe drum'
O vad cum își aruncă niste haine și coboram la mașină.
'Mergem la o cafea întâi , după care plecăm'
'Umm .. nu mai înțeleg nimic , dar okay'
'Iau eu cafelele.Du te la masa noastră'
'Deci .. e vorba de Tyler?'
'Nu mai vreau sa ii aud numele.Il urăsc , Oana.Il urăsc din tot sufletul meu.L-am pierdut iar.Il urăsc pe el , lănțișorul asta stupid' , spun și îmi rup lanțul de la gât.
'Ai înnebunit? Eva , ce s-a întâmplat?'
'Heather.Atat zic'
'Iar? Pai cum..?Era totul perfect dimineață'
'Da,era.Sau cel puțin asta am crezut.M-am saturat sa mă amăgesc singură.Imi tot spuneți sa nu renunț la el și că o să fie totul okay , dar nu e așa.Trebuie sa fiu realistă.Vreau sa înțelegi că nu sunt genul lui.Ne-am dat noi filme prin liceu și acum chiar am senzația că o să se întâmple ? Nu.E total greșit.Am plecat acolo sa îmi fac viața și e efectiv o ruină.O sa demisionez.Ma întorc acasă.'
'Nu! Sa îți fie clar că nu faci asta!'
'Nu poți să mă obligi să rămân acolo.Nu e drept'
'Eva .. ai trecut prin multe.Esti mult prea puternică ca sa renunți.Make me proud'
'Fuck that! Înțelege că am obosit.Nu mai vreau'
'Crede-ma că o să fie bine' , aud că spune o voce din spatele meu.
Mă întorc și îl văd pe Dylan.
'Nu te cunosc.Tyler mi-a povestit doar unele chestii care s-au întâmplat între voi , dar am stat sa te observ de fiecare data și ai un caracter super mișto pentru vârsta ta'
'Tyler e un prost.A suferit și nu știe cum să se comporte.Exact cum Oana e langa tine și eu am fost langa el.Are nevoie de timp.Distanteaza-te o perioadă'
'Exact asta spun și eu' , exclamă Oana.
'Sa mă distanțez? Bine atunci.Asa sa fie'
CITEȘTI
Fantomele trecutului
Storie d'amore"-Iti amintești ? , mă întreabă cu o oarecare tristețe. -Cum as putea uita ? Ți ai lăsat amprenta mult prea adânc , doar că acum totul e diferit. -Chiar trebuie sa fie ? -Nu e vina nimanui , dragule.E destinul."