3.Bölüm "Ayrılık"

124 5 0
                                    

Eveet Arkadaşlar lutfen hikayemi okumaya devam edin pilisss :D Oylamayi ve yorumlamayi unutmayin öneri ve görüşlerinizi bekliyoruum :))

Bugün Cumartesiydi ve erken kalkmak istemiyordum. Ama bi anda Emir aradı ve gorusmemiz gerektigini soyledi. Sesi soğuktu bu beni korkutmustu. Hemen hazırlanıp söylediği yere gittim. Hızlı bir sekilde ayrılmamız gerektiğini, hayatında baska biri oldugunu soyledi. Yıkılmıştım. Daha yolun başındaydık ve böyle birsey yapmasi fazlasiyla koymuştu. Evet cevresindeki kızlar kadar guzel olmayabilirdim ama yinede giderim vardı. Neden böyle olmustu hayatındaki insan kimdi? Tahminlerim vardı hatta kesinlesmis fikirlerim bile. Yinede hicbirseyden emin olmadan bir işe kalkisamazdim. Hemen en yakın arkadaşım Gül'ü aradım ve bulunduğum yere gelmesini söyledim. Agliyordum ve bana ondan başkası iyi gelemezdi. Gül'le tam 5 seneye yakın bir dostluğumuz var. En güvendiğim bana ihanet etti ama o etmedi. O geldiginde olanlari anlattim ve bana en iyi gelecek şeyin alışveriş oldugunu söyledi hemen toparlanıp bir avm ye gittik. Ah en yakın arkadaşım tabiki beni iyi taniyordu. Butun gun doyasıya alışveriş yapıp yemek yedik,eve geldigimde hickimseyi gormemek icin sessizce odama çıktım ve uyudum.

Okuduğunuz için teşekkürler. Yorumlayi ve öneri vermeyi unutmayyiin :))

Hayaller Paris Yasamlar AntalyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin