2.Bölüm.

148 6 0
                                    

Ilk olarak size birsey aciklamak istiyorum;bu benim ilk hikayem ve acemiyim,bu yuzden ne kadar okunur bilmiyorum ama yinede yaziyorum. Iyi okumalaar:))
Medya: Emir
Yeni uyanmistim ve aklıma bugün Emirle bulusacagim geldi ve dolabima yoneldim.(Emir yeni okulumdaki yeni erkek arkadasim.). Ne giyecegimi sectikten sonra banyoya gittim ve dus aldım. Aşağıya kahvaltıya indigimde hazir değildi. Hem kendime hemde aileme bir kahvaltı hazırladım ve bir not bırakarak evden çıktım. Notta "Biraz geç kalacağım arkadaşımla bulusmaya gidiyorum öptüm kib bay." Yazıyordu. Evet ailemle arkadaşımla konusur gibi konusabiliyordum. Bunu seviyordum çünkü bazıları böyle olamadıkları için üzülüyorlar. Ben şanslıydım. Taksiye bindim ve bulusacagimiz yere geldim. Emir karşımdaydı. Herzamanki gibi kot pantolonun ustune beyaz bir tisortle gayet şıkdı. Yanağına bir öpücük koyduktan sonra masaya oturduk ve siparisleri aldık. Bir kaç dakika sonra "Çok güzel olmuşsun hatun" dedi. Böyle demesinden cok hoslanirdim,teşekkür eder gibi gulumsedim. O da cok iyi gorunuyordu ama ben dusuncelerimi açık açık ifade edemedigimden soylemiyordum. Aksam eve geldigimde sofrada küçük kardeşim, annem ve babam beni bekliyorlardi.Kısa bir konusmanin ardından yemeğe başladık. Sofrayı kaldırdıktan sonra odama çıktım ve günün yorgunluğunun ardından uykuya daldım.

Eveet :)) bir bölümün daha sonuna geldik yazım yanlışları vb olduysa acemiligime verinn :d Teşekkürler okuduğunuz için. :** Yorum yapmayı da unutmayiin

Hayaller Paris Yasamlar AntalyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin