MERABAA CANLARIIM YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM BU BÖLÜM GERÇEKTEN UZUN OLUCAK HADİ BAŞLAYALIIM :**
Medya : Karakterler
Bugün balo günü ve çok heyecanıyım. Acaba Emir ne giyecek,Ceyda cadısı yine dikkat çekmek için neler yapacak? He şimdi Ceyda kim diye soracaksınız,hemen anlatıyım; Ceyda benim küçükken en sevdiğim arkadasımdı. Annemle annesi de küçüklükten tanısıyorlardı ama Selin abla yani Ceyda'nın annesi anneme çok büyük bir kötülük yapmıştı. Anlatılmayacak kadar kötü... Bizde bu olaydan sonra Ceydayla konusmamaya basladık aslında öyle anneler yüzünden konusmayacak değildik ama Ceydada annesi gibi çıktı... Herneyse biz o gün bu gündür düşman gibiyiz onunla. Ve küçüklüğünden beri sevgi yoksunluğundan dikkatleri üzerine çekmek ister.
******************
Baloya saatler kaldı.Gül şuan bizde,ikimizde birbirimizin saçlarını ve makyajlarını yapıyoruz. Tabii sonuçta okulda son görünüşümüz olucak güzel olmamız lazım DS:Fsd
*****************
Emir'in Ağzından ;
Baloya 1 saat kaldı. Acaba Serra ne yaptı? Ayrılsakta cok seviyorum onu,Ceyda cadısından nefret ediyorum. Ayrılmamızın sebebi onun beni ailem pahasına tehdit etmesi. Ceyda delirmiş! Ailemi çok sevdiğimi biliyor ve onla çıkmassam beni onları öldürmekle tehdit etti . Manyak bu kız. Gerçi yakışıklılığım buna değer (piç smayll sdfljds). Bu zamanda bile kendi kendime gülebiliyorum. Herneyse ama inşallah bunu Serra öğrenmez,öğrenirse Ceyda bitti. 15 dk kala Serranın evine onu almaya gidicem inşallah baloya gitme teklifimi kabul eder.
*****************
Serra'nın Ağzından ;
Allah'ım çok mutluyum! Geçen gün alışveriş merkezinde beni kesen çocuk resmen hikametkahımı öğrenmiş dlfjkgf. Neyse Bu çocuk bizim okuldaymış ve adı Ömer'miş tabi bu bizim Gül çocuğun adımı öğrenmesini sağlayınca çocukda beni araştırmış ve bulmuş :D Demin kapıya geldi ve yarım saat sonra beni alacağını söyledi. Hemen giyindik Gül içinde Berkeyi getirmiş :D Gül çocuğu görünce çıldırdı.
YARIM SAAT SONRA :
Serra ;
Şuan Gül,Ömer,Berke ve ben baloda birlikte aynı masada oturuyoruz. Demin küçük kardeşim aradı biz çıktıktan sonra kapıya Emir gelip beni sormuş bir çocukla çıktığımı öğrenince üzülmüş ama belli etmemiş. Tabii kardeşimin dedikleri ne kadar doğruysa. Neyse ben eğlenceme bakayım şuanda karşımda Gözleri İçinde okyanus olan kovaya benzeyen bir çocuk var. Hiçbirşeyi takmam.
*********
Gül'ün dürtmesiyle kendime geldim. Gül : "Serra çocuğun içine düşücen simdi kendine gel" diye fısıldadı.Ömer bana piç ismail gülüşüyle bakıyodu bende kendimi tutamayıp güldüm. Berke Ve Gül en az bizim kadar kaynaşmıştı çocuklar tam bizlikti. Biz güzel bir dörtlü olacaktık!
Balonun ilerleyen zamanlarında Ben Ömerle,Gül de Berkeyle dans ettik. Ama Emire sürekli baktığımda Ceydaylaydı. Bu benim sinirlerimi bozuyordu. Tam tahmin ettiğim gibiydi Emir benden Ceyda yüzünden ayrılmıştı. Bu beni çok yıprattı ve artık Emirden nefret ediyordum. Bunları düşünürken bir anda makyajımı tazelemem gerektiği aklıma geldi ve masadan kalktım.Tuvaletten çıkarken karşımda Emir vardı.Gözlerimin içine bakarak :
-Serra bildiğin gibi değil lütfen dinle beni.
-Nasıl bildiğin gibi değil ya herşey ortada.Beni bıraktın ve nefret ettiğim kızın ellerine gittin!
-Ya göründüğü gibi değil açıklayabilirim..
Sözünü kestim ve alaycı bir şekilde taklit ettim
-Yi girindiği gibi diğil içikliyibilirim
Diyip onu ittim ve masaya geri döndüm.
Gül'e işaret edip artık gitmemiz gerektiğini ve çocuklara söylemesi gerektiğini söyledim. O da yaptı.(benim akllı arkdsm yha..s.s.s.). Sonra çocuklar geldi ve yarın bulusmak için bizden söz aldılar.Bizi eve bırakıp onlarda evlerine gitti. Ben ve Gül onları ekledik ve numaralarımızı verdik.Gül bizde kalacaktı.Sonra gün içinde olanları düşünerek uykuya daldım.
NE KADAR GÜZEL OLDU BİLEMEM AMA ELİMDEN GELDİĞİNCE KOMİK VE GÜZEL YAZMAYA ÇALIŞIYORUM CANLARIM. SİZİ SEVİYORUUM :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller Paris Yasamlar Antalya
ChickLitBu hikayede kendinizi bulacaksiniz :D Fazla acemiyim ama gelisicegine inaniyoruum! Serra'nın okul aşkları, arkadaşlıkları ve dersleri cok meraklandirici. Okuyup Görün