4.Bölüm

125 6 1
                                    

EVET ARKADASLAR BU BÖLÜMÜ BIRAZ UZUN TUTMAYI DÜŞÜNÜYORUM SİZİ SEVİYORUM 97 OKUYUCUUM :**

Medya:Serra

****************

Bugün okulun son günü ve çok mutluyum, çünkü artık liseye geçiyorum ve yeni arkadaşlıklar, yaz aşkları,lisedeki meteor hayallerimi gerceklertirme zamani. Okulun son günü kıyafeti abartıp saçına sim dokenler, kız tavlamaya çalışan emolar ile dolu olacak,neyse ki sinifimda bunlarda cok yok. Her zamanki gibi spor şık olacaktım. Mezuniyetimde ise abartmadan giyinecektim,gercekten o kekolardan olamazdim.

Sabah kalktığımda hemen duş alıp kot pantolonumu giydim,ustune de salaş güzel bir bluz ve spor ayakkabıyla tamamladim. Saçlarımı açtım hafif dalgaliydi ve çok güzel görünüyorlardı. Hafif bir göz kalemo sürdüm ve hazırdım. Minik çantamı alıp çıktım.

Okula geldigimde en yakın arkadaşım Gül oradaydı koşup hemen yanına oturdum. Ondan ayrılacağım için çok üzülüyorum ama yinede gorusebilirdik,ikimizinde dersleri çok iyi olduğu icin belki de aynı liseyi kazanacaktik. Karnelerimizi aldık ve balo için alışverişe çıktık.

Avm ye geldigimizde çok tatlı bir çocuk gördük ve Gül' ün tepkisi "Oyyy Konkooo şo golonoo boook" şeklindeydi ve çocuk bize dalga geçer gibi güldü. Çok acı bir durumdu.

Alışverişi tamamladık ve yemek yemeye gittik. Otururken bir tane çocuk beni kesiyodu ve benim canım arkadaşım sağolsun adımı bağırarak söylediği icin duymuş olmalıydı. Aslında iyi de olurdu,çocuk cok yakışıklıydı Allah var.

Eve geldim ve anneme,babama sarıldım esofmanlarimi giyip yemek yemeye indiğimde annem babama trip atiyormus gibi duruyordu. Ama artık buna alismistim nasıl olsa barisirlardi. Bunları hiç düşünmeden yarın ki balonun hayalini kuruyordum.

NE KADAR UZUN TUTMAYA CALISICAM DESEMDE BU KADAR OLDU CANLARIM HIKAYEMI OKUYANLARA TESEKKUR EDERIM VE INSALLAH DAHA ÇOK OKUYUCUM OLUCAK :*** SIZI SEVIYORUUM:*

Hayaller Paris Yasamlar AntalyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin