Zaten bir hikaye yazıyorken şimdi neden yeni bir taneye başladım gerçekten hiç bir fikrim yok burayı not defteri gibi kullanıyorum zaten. İki hikayeyi de ciddiye aldığım yok umarım canım sıkıldı diye burayı bırakıp gitmem 😪
Neyse paralel evren şeysi 👉👈
İlk bölümlerde hep çok geriliyorum... umarım bok gibi olmamıştırNeyse hoş geldin
Gelmişken oku bari
Seviliyorsun muah muah_________________________________________
Liam gecenin üçünde sessiz olmaya bile çabalamadan kucağında ki kız ile içeri daldı.
Kapıyı öylesine güçlü itmişti ki sessiz olmaya çabalamayı bırak sanki herkesi başına toplamak ister gibiydi.
Kucağında taşıdığı Hayden, uyarı mayetinde arkadaşının koluna vursada bu Liam'ın pek umrunda olmamıştı.
"Bari gösteriş yapmayı kes Liam!"
Genç kız, Liam ile dudakları arasında milimler varken oldukça sakin bir şekilde fısıldadı.
Tabii bu da Liam'ın umrunda olmamıştı.
Gerçekten amacı evdekileri başına toplamakken salonda kaşlarını çatmış onları izleyen babası ve yan odadan koştur koştur çıkan annesi gösteriş yapma isteğini arttırıyordu. Saat gece yarısını geçeli çok olmuştu ve Liam bu yüzden ceza alacağını biliyordu. Şimdi ise eve kucağında getirdiği kızı oldukça sakin bir şekilde odasına taşırken ailesinin sinirinin uçup gittiğini çok net bir şekilde görebiliyordu. Onun ailesi buydu işte saçma salak kısıtlamaları vardı fakat küçük oğullarının bir yetişkin gibi yatağa kız attığını düşündüklerinde bu kısıtlamalar bir yay misali esniyor, bunun ile kalmayıp oldukça gururlanıyorlardı. Liam bunca yıl boyunca kısıtlamalar ile yaşamış fakat bu sene böyle bir zayıf noktaya rastlamış ve her fırsatta bunu kullanır olmuştu. Arkadaşları ile gece boyu eğleniyor saatin geç olduğunu görünce Hayden'ı da kapıp eve geçiyordu.
Hayden ise zaten bunca zaman Liam'ın kısıtlamları yüzünden nasıl bunaldığını görmüş ve arkadaşı ile neredeyse hiç buluşamıyor olmanın acısını yaşamıştı. Bu yüzden zayıf noktayı kullanmakta ona yardım etmekten hiç çekinmiyordu.
Genç kız dudaklarını Liam'ın dudaklarına yakın tutmaya özen gösterirken arkadaşının yanağına koyduğu elleri görüşü kısıtlıyor böylece öpüşüyorlarmış gibi bir imaj yaratıyordu. Aynı zamanda da Liam genç kızın boynuna doğru indirdiği başını kızın uzun saçları ile kapatıyor ve sanki orada bir şeyler ile uğraşıyormuş gibi ciddi bir duruş sergiliyordu.
Alt katta anne ve babasından çıkan kıkırtıları görmezden gelerek odaya girip saniyesinde Hayden'ı yere indirdi.
"Teşekkür ederim. Yine"
Genç kız kendini bıkkınca yatağa atan arkadaşına bakarken önemli olmadığını belli ederek omuz silkti.
"Önemli değil. Zaten senin yatağın benimkinden daha rahat burada kalmak işime geliyor"
O da kendini yatağa bırakırken, Liam burnundan bir nefes vererek güldü.
"Kapıyı kilitledin mi?"
Hayden olumlu anlamda kafa sallarken oluşan sessizlikleten rahatsız olarak yatakta yan döndü.
Liam, genç kızın koyu kestane gözleri kendi mavileri ile buluştuğunda Hayden'in rutin haline getirdiği konuşmayı bu gecede gerçekleştireceklerini anlamıştı. Anında gözlerini kaçırıp bakışlarını tavana çevirirken sert olduğunu düşündüğü sesi ile araya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME IN GAME | THİAM
Fanfiction•Liam tam onaltı yıl boyunca oldukça katı kurallar çerçevesinde büyür. Arkadaşları ile bile doğru dürüst görüşemeyen Liam'ın böyle yaşamasının tek sebebi ise ailesinin eşcinsel olduğundan şüphelenmesidir. En yakın kız arkadaşı ile sevgili rolü yapı...