-N I N E-

170 18 35
                                    


Ölmedim.

Hoşgeldin.
Gelmişken oku bari
Seviliyorsun
Muah muah!

___________________________________________


"Sana bir şey sormam gerek Theo! Ya da bir ricada bulunmam!"

"Çocukluk arkadaşı olduğumuzu biliyor muydun?"

Duyduğu soru ile başından aşağı kaynar sular döküldüğünü hissederken gözlerinin şok ile açılmasına engel olamadı Yeşilli çocuk.

Hassiktir dedi genç adam içinden.

Gerçekten koca bir hassiktir!

"Ne?"

Zar zor bulduğu nefesi ile şaşkınlığını karşısında büyük bir beklenti ile ona bakan çocuğa yöneltti Theo.

Bir anda eli ayağına dolanmış kalkıp arkasına bile bakmadan kaçma isteği ise beynini bulandırmıştı fakat var olan son iradesi ile buna engel olarak gözlerini kırpıştırdı genç adam.

Böylece açıklama yapması gerektiğini hisseden taraf Liam olmuş gerginlik ile elini ensesine götürüp kısa saçlarını çekiştirmişti Mavili çocuk.

"Ceza aldığım bu kavgada... ailem daha önce senin ailen ile arkadaş olduğunu ve çocukluğumuzun birlikte geçtiğini söyledi..."

Liam garip oyunun içinde olduğu partneri ona karşı daima dürüst olduğu için detaylı bir açıklama yapması gerektiğini hissederken, Theo karşısındakinin kurduğu her cümlede farklı bir kaçış yolu düşünüyordu.

Böyle olmamalıydı! Liam bunu öğrenmemeli! En azından bu, bu şekilde olmamalıydı!

"Ah... bilmiyordum. Bizim aileden bahsettiklerine emin misin?"

Theo, Liam'ın cümlesini bitirip ondan bir tepki beklediğini anladığı anda öylesine aklına gelen ilk şeyleri sıralarken Mavili çocuk belli belirsiz kaşlarını çattı.

"Seni bizim kapıda gördükten sonra başka bir Theodore Reaken'den bahsedebileceğini sanmıyorum?"

Yeşilli çocuk biraz daha panikleyip bir şeyleri çaktırmadan önce buradan kurtulması gerektiğinin farkındaydı, fakat bir anda kalkıp giderse bunun panik olmuş halinden daha da dikkat çekeceğininde farkındaydı. Bu yüzden çaktırmadan bir kaç hızlı nefes alıp saatini kontrol ediyormuş gibi yaparak zaman kazanmaya çalıştı Genç adam.

"Haklısın üzgünüm sadece biraz şaşırdım yani böyle bir tesadüf olabilir mi ki?"

Liam sonunda istediği tepkiyi almış gibi hafif çattığı kaşlarını düzeltirken hızla biraz öne doğru atıldı.

"Değil mi!? Bende çok şa-"

"Liam gitmeliyim! İstersen senin için Ailemin ağzından laf almaya çalışırım ve bunu daha sonra konuşuruz!"

Theo konunun uzayacağını anlayarak karşısındakinin yüzüne bile bakmadan bir kaç klişe cümle sıralayıp hızla yaslandığı duvardan ayrılırken Liam şaşkın bir şekilde oturmuş onu izliyor, ne olduğuna bir anlam vermeye çalışıyordu.

Yeşilli çocuk alel acele çıkıp kapıyı ardından sertçe kapattığında bile Liam olduğu yerde durmaya devam etti.

İstediği cevabı almıştı evet, fakat nedense hoş olmayan bir şeyler de sezmişti.

Bu yüzden ister istemez en başından beri olanları gözden geçirirken dürüst olan tarafın kim olduğunu sorgulamak istedi Mavili genç, fakat bunu sorgulamaya ne kadar hakkı vardı ki?

GAME IN GAME | THİAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin