Güneşin yüzüme vurması ile gözlerimi ovuşturdum ve uyandım. Bugün yine online derslerim vardı fazlasıyla heyecanlıyım. Online derslerim olduğu için değil aslında, bugün bir filme başlayacaktım o yüzden. Neden heyecanlıyım bilmiyorum yeni şeylerde genelde hep heyecanlı olurum. Aslında filmin kitaplarını okumuştum kitabın adı "Harry Potter" 'dı. Filmini fazlasıyla merak ediyordum.
Saat 09.00'a yaklaşmıştı bende o yüzden kalkıp üstümü giydim yüzümü yıkadım ve online derslerime girdim. Dersler fazlasıyla sıkıcı geçiyordu. Derslerim 13.00'a doğru bitti ve bende bittim.
Arkadaşıma gitme kararı aldım. Adı Derin 'di. Çok tatlı bir kızdı. Kahverengi gözlü, buğday tenli, 1.53 boylarinda, kısa saçlı bir kızdı. Onu severdim gerçekten iyi biriydi. Onun yanına tek gitmeyecektim. Deniz diye bir arkadaşım ile gidicektim. O da çok tatlı bir kızdı. Esmer 1.55 boylarinda, güzel bir kızdı. Anlaştık ve Derinin evine gittik. Evine gittiğinde onlara başlayacağım filmden bahsettim.
Nehir: Kızlar bugün bir filme başlayacağım. Eskiden kitaplarını okumuştum. Merak ettim. Filmin adı "Harry Potter".
.
Derin: Daha önce duymuştum. Güzel çıkar bence.
.
Deniz: Güzel çıkarsa söyle de bizde izleyelim.
....
Daha sonra biraz daha sohbet ettik ve ben eve gittim filmi izlemek için erken kalktım. Zengin kalkışı gibi.
....Eve geldim ve biraz müzik dinleme kararı aldım. Müzik benim ruhumu besliyordu adeta. "Birileri Anlatsın Bana" şarkısını açıp dinlemeye başladım. Gerçekten çok güzel bir şarkı *yazardan:bence de çok güzel bir şarkı şiddetle öneririm (!)* Biraz şarkı dinledikten sonra kalktım ve üstüme daha rahat bişeyler giyindim. Saat 17.00' a yaklaşmıştı. Filmi izleme kararı aldım ama önce tabiki yanıma patlamış mısır alıcaktim. Mısır pişirmek için mutfağa gittim. Mısırı pişirdim kaseye koydum sonra da odama geri gittim. Filmi açtım. İlk bölümün ismi "Harry Potter ve Felsefe Taşı". Filmi patlamış mısırın eşliğinde izliyordum. Film çok güzel gidiyordu. Film bittiğinde nasıl bu kadar hızlı bitti diye sorgulamıştım. *yazardan:neden bu kadar hızlı bittiğini sormayın bende bilmiyorum* saat 20.00 olmuştu. Biraz ödev yapıp uyuma kararı aldım sabah derslerim vardı yarın da diğer bölümü izlerim diye düşündüm.
...
Diğer bir güne merhaba. Yine penceremden gelen ışıkla uyandım. Alarmimdan önce uyandığım için kendimle gurur duydum. Yine günlük rütinleri yaptım ve saat 13.00 olmuştu. Bugünü kendime ayırıcaktim, birden bire böyle bir karar aldım nedensizce. Yerimden kalkıp banyoya ilerdim. Girdim dolabı açtım ve elime bir kaç tane maske aldım, odama geri döndüm. Maskeleri yüzüme yaparken müzik dinliyordum. Dinlediğim şarkının adı "Her Şeyi Yak" gerçekten güzel bir şarkıydı favorilerimdendi. Yüzüme maske yapmam bittiğinde saat 15.00 'a yaklaşmıştı. Bende dedimki kendi kendime "Neden film izlemiyim? " Hiç bir neden yoktu. Gerçekten çok akıllı oldumu düşünüyorum. Bu düşüncelerimi bir kenara atıp filmi açtım. Adı "Harry Potter ve Sırlar Odası" filmi izlerken şunu fark ettim, Tom gerçekten çok yakışıklı o nasıl bir burunsuza dönüşüyor anlamıyordum. Ama bir yandan mantıklıydı saçı da yoktu keldi, bence saçından veya burnundan bir saç veya kıl alınıp çok özlü iksir yapılmasın diyeydi. Merlin gerçekten çok akıllıyım. Nasıl üstün zekalı değilim anlamıyorum.
...
Ertesi günler de geçti ve filmi bitirdim. Bugün arkadaşlarımla buluşma kararı almıştım. Yine kızlarla anlaştık ve Derinin evinde buluştuk. Gerçekten Derinin evleri benim ikinci evim gibi olmuştu. Onlarla sohbet ederken filmden bahsetme kararı aldım.
Nehir: kızlar filmi sonunda bitirdim gerçekten çok güzel bir filmdi öneririm izlemelisiniz.
.
Derin: kanka sence kitaplar mi daha güzel filmler mi ?
.
Deniz: kız saçmalama tabiki kitaplardir, herhalde yani. Soru sorar gibi bir bakış attı bana bende
.
Nehir: "tabiki kitaplar daha güzel" dedim.
.
Derin: iyi bende başlıyım bari.
.
Deniz: "ay zahmet oldu şimdiden yoruldun derin" dedi ve güldü. Daha sonra beraber gülmeye başladık...Evett merhaba okurlarım. İnşallah keyifleriniz yerindedir benim çok yerinde açıkçası. Her gün en az 1 bölüm atmaya çalışacağım. Bu benim ilk kitabım bu yüzden fikirlerinizi yazarsanız çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkür ederim. Oylarınızla bana destek vermeyi unutmayın. Bol sihirli günler dilerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle Ve Draco Malfoy ile Hayal et
FanfictionNehir ve Derin adlı iki arkadasin karışık öyküsü. Shiftingi başarıp gerçek evine dönen iki kızın hikayesi. Aleda ve Eloise'nin hikayesi. Onlari neler bekliyor, neler olucak ? Onlarin Shiftingle geldiklerini öğrenseler ne olacak ? Marvolo Aledayi gü...