10.Bölüm

207 12 18
                                    

Ortak salondan çıktığımda beni Cedric' in beklediğini gördüm.

Cedric: Merhaba madam.

Aleda: Merhaba.

Cedric: Hazır iseniz kahvaltıya gidelim.

Aleda: Burada olduğuma göre hazırım.

Cedric: Dur da az bir kibarlık yapak.

Aleda: Tamam tamam hadi gidelim.

Dedi ve kolunun arasında bir boşluk yarattı bende koluna girdim. (*anlayın işte anlatamadım*) Ortak salona ilerlerken tabii ki gözlerin üstümüzde olduğunu hissediyordum. Scriptime 6. Hissim kuvvetli yazdım çaktırmayın.

Ortak salona girdiğimizde hufflepuff masasına geçtik ve kahvaltı yapmaya başladık.

Cedric: Herkes en büyük shipini bir arada gördüğüne göre rahatlamıştır.

Böyle demesine sessizce

Aleda: Gerçekten birlikte olsak bende rahatlıycam.

Cedric: Hm anlıyorum.

Kahvaltıya devam ederken birinin bana baktığını hissettim. Başımı kaldırdım ve gözlerim Marvolonunkilerle buluştu. Bana hayır der gibi kafasını salladı ve kalkıp ortak salonu terk etti. Ne olduğunu hiç anlamadım ancak saatin iksir dersine yaklaştığını anlamıştım.

Aleda: Cedric benim iksir dersine gitmem lazım. Kahvaltıya davet ettiğin için teşekkür ederim.

Cedric: Rica ederim görüşürüz.

Aleda: Görüşürüz.

Dedim ve kalkıp iksir sınıfına ilerledim. İksir derslerini seviyordum.

Sınıfa ilerlerken biri kolumu tutup beni duvarla arasına aldı. Bu kişi Marvoloydu.

Aleda: Hey! Bu da ne Riddle !

Marvolo: O çocukla görüşme !

Aleda: Neden ?! Bu seni neden ilgilendiriyor ?!

Soruma cevap vermedi ancak kolumu daha çok sıkmaya başladı.

Aleda: Kolumu acıtıyorsun bırak !

Marvolo: Bırakırsam gidersin.

Aleda: Gitmeyipte napıcam gerizekalı !

Marvolo: Bunun ceza-

Cedric: Sevgilimden ellerini çek Riddle!

Marvolo kolumu bıraktı ve ben ordan koşar adımlarla uzaklaştım. O kadar sinirliydim ki bişeylere zarar vermeden rahatlayamazdım. Aklıma direk ihtiyaç odası vardı ve bende oraya ilerledim. Duvarın önünde durdum ve kapı belirdi sonra da içeri girdim.

İçeri girdim ve bütün vazolari tek tek kırdım. Diğer eşyaları da kırmaya başladım.

Luna Lovegood' dan:

İhtiyaç odasında unuttuğum kitabımı almak için oraya doğru ilerledim. Önüne geldiğimde kapı vardı ancak ağlama ve bişey kırma sesi geliyordu. Bende içeri girdim. İçeri girdiğimde bir kız ağlıyordu.

Luna: Merhaba. İyi değilsin sanırım. Yardım edebilir miyim ?

Aleda: Beni yanlız bırakman en iyi yardım olur.

Luna: İyi değilsin seni yanlız bırakmak istemiyorum. Bana anlatabilirsin. Sen iyi olana kadar burdan gitmeyeceğim. Kendine zarar verebilirsin.

Aleda: Teşekkür ederim sakinleşmek için bunları yapıyorum. Sadece herkes benim hayatımı yönetmeye çalışıyor ben kendimi koruyamıyorum. Bu beni çok kötü hissettiriyor.

Kızın durumu gerçekten çok kötü görünüyordu. Ne yapabilirim diye düşünürken aklıma kara göl geldi. Belki orda rahatlardı.

Luna: İstersen kara göle gidebiliriz. Oranın sana iyi geleceğinden eminim.

Aleda: Çok iyi olurdu ancak derslerim var.

Luna: O zaman gel seninle lavaboya gidelim bir elini yüzünü yıkayalım. Sana bunu yapana güçlü görün ki sana birşey yapamayacağını anlasın.

Aleda: Teşekkür ederim ...

Luna: Luna, Luna Lovegood.

Aleda: Memnun oldum bende Aleda Loise Black.

Luna: Sen Harry' nin kardeşi olmalısın.

Aleda: Evet öyleyim. Herneyse hadi gidelim.

Kız ile başkanlar lavabosuna ilerledik. Konuşmanın ona daha iyi geldiğini hissediyordum.

Aleda' dan:

Luna ile başkanlar lavabosuna geldik ve elimi yüzümü yıkadım. Lavabodayken bir tane musluk deseni dikkatimi çekti. Yılan desenliydi. Bu düşüncemi bir kenara bırakıp Lunaya döndüm.

Aleda: Herşey için teşekkür ederim Luna. Benim şimdi iksir dersim var gitmem lazım.

Luna: Tamam. Daha sonra görüşürüz Aleda.

Aleda: Görüşürüz.

Lavabodan çıktım ve iksir sınıfına ilerledim. Giderken birden aklıma dersin Hufflepuff ile olduğu geldi. Bende eğer Cedric ve Marvoloyu aynı derste görür isem sinirlerimin zıplayacağını düşündüm ve kara göle adımlarımı yönelttim...

Merhaba okurlarım. Nasılsınız, umarım iyisinizdir. Dün shifting dener iken mavi ışık patlamaları gördüm ancak başaramadım. Umudumu yitirmeyeceğim sizde yitirmeyin. Umuyorum herkes bir gün başaracak. Hepinize iyi okumalar dilerim. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyi unutmayın. Görüşürüz <3

Tom Riddle Ve Draco Malfoy ile Hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin