2.Bölüm

414 19 7
                                    

Yeni bir güne merhaba. Bugün nedense pek enerjim yok  çünkü çok fazla yağmur var. Aslında kasvetli havaları severim ama bugün dışarı çıkmayı planlıyordum planım mahvoldu. Kendi kendime dedim ki "Neden Derine gitmiyorum hem onlarla buluşmuş olurum". Derini aradım ve ona müsait olup olmadığını sorarak izin aldım daha sonra da Denizi arayıp haber verdim.
....
Deniz ile Derinin evine geldiğimizde her zaman ki gibi oturup sohbet etmeye başladık. Bende dedim ki içimden "Acaba derinin izlediği film nasıl geçiyor". Bu düşüncemi dışarı vurma kararımla konuştum

Nehir: Derin sen bir ara filme başlıyacağım diyordun, noldu o iş izliyor musun bari ?

Derin: Evet kanka şuan Ateş kadehindeyim çok güzel bence.

Nehir: Favori karakterin var mı peki ?

Derin: Yakışıklılık olarak Dracoyu aşırı derece de çekici buluyorum.

Nehir: Anladım. Peki sen Deniz, sen başladın mi ?

Deniz: Evet başladım şuan Melez Prensdeyim.

Nehir: Güzel mi peki sence bu ana kadar.

Deniz: Evet fazlasıyla güzel buldum.

Nehir: Favori karakterin kim aralarında.

Deniz: Kesinlikle Harry Potter.

Nehir: Tamam. Bence bir kitaplarını da okuyun kitapları çok güzel orda olmayan çoğu şey kitapta var diyebiliriz.

Deniz/Derin: Tamam.

Sohbetimiz devam ederken fazlasıyla acıktığımı fark ettim.

Nehir: Kızlar ben çok acıktım ya noodlemi yesek acaba. Dedim ve onlara yalvaran gözlerle baktım.

Derin: Seni kırcama telefonumu kırarım gel.

Deniz: Lan gerizekalı kırık zaten.

Derin: Ay doğru.
.
Demesiyle gülüştük ve mutfağa gittik. Deniz noodleri yaparken bende oturuyordum. Her zamanki tembel ben ne beklersin. Noodlerı yapmaya bitirdiler ve balkondaki masaya yemeye gittik. Derin de izlememiz için Ateş kadehini açtı. İzlediğimiz yer Cedricin ölümüne yakındı. Sanırım tekrar ağlayacağım. (yazardan: cedric için lumos /*) O yer geldi ve Derin kala kaldı bende ağlıyordum. Deniz de burunsuza sövmek ile meşguldü.
...
Günler geçti gitti ve kızlar filmi bitirmişti. Bugün ise yağan karın beyazlığınin yüzüme vurması ile uyandım. Hava gerçekten çok tuhaf bir gün güneş bir gün yağmur bir gün kar. Sanırım bizimle dalga geçiyor olmalı. Neyse yine günlük rütinlerimi yaptım saat 11.00'a yaklaşmıştır diye tahmin ediyordum. Bugün online derslerim yoktu mutluydum. Arkadaşlarımı arayıp onları kar oynamaya ikna etmeye çalıştım. İkna ettikten sonra üstümü kalınca giyindim dışarı çıktım. Onlar çoktan inmiş beni bekliyorlardı. Ne ara hazırlandılar hiç fikrim yok. Adımımı atmamla yüzüme kar geldi ve sanki yere mühürlenmiş gibi hareket edemedim.

Nehir: Ya salak mısınız acaba, içime girdi hasta olucam.

Deniz: "Offlama Nehir bak yine atarım: dedi ve güldü sonra gülmesine ben ve Deniz de katıldı.
.
Beraber kar topu oynadık yaklaşık 1 saat ve baya eğlenmiştim. Bu günü hiç unutmayacaktım.
...
Eve geldiğimde kendimi sıcacık yatağıma attım ve müzik dinlemeye başladım ki bir bakmışım uyuya kalmışım...

Merhaba sevgili okurlar. Keyifleriniz nasıl güzel mi ? Benim şahane sayılmaz. Bugün ki bölüm pek içime sinmedi ama direk 3. Bölüme geçmem lazım asıl olaylar o zaman başlayacak. Hepinize iyi bol sihirli günler ve iyi okumalar dilerim...

Tom Riddle Ve Draco Malfoy ile Hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin