Prolog

52 3 3
                                    

Po śmierci rodziców Harry'ego i Harper Potterów dyrektor Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, Albus Dumbledore i nauczycielka transmutacji, Minerwa McGonagall postanawiają oddać rodzeństwo pod opiekę nieposiadającej magicznych zdolności rodziny Dursleyów, którzy są jedynymi żyjącymi krewnymi bliźniaków. Minerwa ma wątpliwości co do słuszności pozostawienia dzieci pod opieką tych ludzi, gdyż ze swoich obserwacji wywnioskowała, że są to najgorsi mugole na świecie. Gajowy Rubeus Hagrid przywozi chłopca i dziewczynkę latającym motocyklem na ulicę Privet Drive w Little Whining, gdzie mieszkają Dursleyowie. Cała trójka zostawia rodzeństwo pod drzwiami krewnych.

Dursleyowie przygarniają bliźniaki, ale źle ich traktują. Sądzą, że zasłużyli na to swoim zachowaniem. Każą im sobie usługiwać. Harper i Harry mają swój pokój pod schodami. Dziesięć lat później syn opiekunów Harry'ego i Harper, Dudley, obchodzi urodziny, podczas których dostaje 36 prezentów. Chłopak oburza się, iż podarowano mu o jeden prezent mniej niż w ubiegłym roku. By załagodzić gniew syna Petunia obiecuje mu, że po wycieczce do ogrodu zoologicznego rodzice kupią mu jeszcze dwa prezenty. Gdy rodzina wsiada do samochodu, wuj Vernon ostrzega Harry'ego i Harper, że mają się zachowywać nienagannie. W czasie zwiedzania pawilonu z gadami Dudley chce, żeby wąż, który znajduje się w terrarium, poruszył się. By spełnić zachciankę syna, ojciec zaczyna pukać w szybę terrarium. Syn Dursleyów uznaje stworzenie za głupie i idzie oglądać inne gady. Harper i jej brat pozostają przy pierwszym terrarium i wówczas odkrywają, że Harry może rozmawiać z wężami. Ich kuzyn zauważa, iż gad się porusza i powala brata głównej bohaterki na podłogę, by lepiej przyjrzeć się zwierzęciu. Rozzłoszczony Harry nieświadomie sprawia, że szyba w terrarium znika. Dudley wpada do niego, a wąż wydostaje się na wolność. Kiedy kuzyn Harry'ego i Harper chce wyjść z terrarium, szyba pojawia się ponownie. Cała sytuacja rozwściecza wuja rodzeństwa. Bliźniaki próbują wyjaśnić, iż nie wiedzą jak do tego doszło, ale wuj Vernon nie wierzy w ich zapewnienia. Za karę zamyka Harry'ego i Harper w ich „pokoju" na cały tydzień.

********************************

W mediach główna bohaterka

Mam nadzieję że spodoba wam się moja nowa książka, czytałam dużo takich książek o siostrze Harrego Pottera, którymi się inspirowałam. Powinna mi jako tako na pewno trochę wyjść.

Zostawcie coś po sobie, będę za to wdzięczna. :*

"Harper Potter"- siostra Wybrańca //Draco Malfoy//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz