Alison POV
Jag är helt chockad, visst jag gillade kyssen men Fiona vad kommer hon säga om detta. Han kan inte ha både mig och Fiona samtidigt. Jag smällde till honom på käften. De andra står vid dörröppningen och de glor på oss. Deras miner gick från aww gick till ett frågetecken.
- va gör du?!, sa Cameron
- vad håller du på med då, sa jag
- vad menar du?, sa Cameron
- JÄVLA ÄCKEL!, sa jag och gick därifrån
Gud varför gjorde han så?. Försökte han styla inför sina vänner och bevisa att han kan få vilken tjej han vill eller? Men varför sa han att han älskar mig? Det har han väl sagt till Fiona med. Jag vet inte vad jag ska tror på. Om han så älskar mig på riktigt får han bevisa det. För det ända jag kan vet att han är en player en player som leker med känsliga tjejers känslor.
Cameron POV
Hörde hon för i helvetet inte vad jag sa? Jag sa att jag älskar henne. Det gör jag aldrig till en tjej. Men hon verkar vilja ha det på det svåra sättet och det kommer hon inte få. Jag är inte en sådan kille som följer efter som en svans. Då får hon leta vidare. Hittar väl en ny brud ikväll.
Nu när inte Alison är kvar vill jag bara sticka och festa.
- Grabbar ska vi dra och göra något annat än att sitta här, sa jag
-Nej har det rätt soft här, sa Marc
- Kan vi inte bara chilla ikväll med brudarna, sa Matt
Jag titttade argt på han och försökte få blixtrar i mina ögon.
- Det är nog bäst att vi gå på direkten så att inte chefen blir argare, sa Marc
Marc skjutsade hem mig så jag kunde byta om. När jag gick ut stog Nathan, Marc, Matt och Jack utanför. Jag måste fråga om det är lungt mellan mig och Nathan. Han kan få Alison om han vill. Vem pallar med en sådan jobbig brutta.
- Tja är det lungt mellan oss Nathan jag var lite hög i förrgår, sa jag
- Lite? Hahahah Självklart är det lungt mellan oss, sa Nathan
- Nice, woow checka satkäringen som är ute och gå med sin hund.
- hahhaha
Utan att tänka vad jag gjorde gick jag emot tanten och började kaxa mot tanten. Hon sa att jag var djävulens son och att jag aldrig kommer bli älskad. Vart fick hon luft ifrån?
Alison POV
Jag är skiträdd gatolamporna är tända men det är svin mörkt ute. Man vet aldrig vad som väntar bakom buskarna. Jag går snabbt hemåt och sedan hör jag en hund skäller. Jag vänder mig om och är beredd att springa om det behövs. Då ser jag en tant som är ute och gå med sin hund. Jag går saktare så tanten går närmare mig. Det är kanske lite mysko men jag känner mig säker. säker? Tanten kanske inte är ett bra medhjälpare om någon attackera oss men den lilla söta hunden hade nog räddat oss båda. Jag ser att tanten stannar 5 gatulampor. ähh är ju precis hemma bara en lycktolpe till. Jag går in i huset och skriker hej! Hej skrek Madison och en mörkröst tillbaka antar att det är Nash.
Jag går upp till mitt rum och sätter på datorn. Jag tänker lana hela helgen ut. Ensam i mörkret med min dator hehe. Medans datorn startar tittar jag ut genom fönstret. Där gå tanten sakta med hunden. Plöstligt kommer ett gäng emot henne och börja slå på henne. Jag rusar ut i mitt rum och stormar in på Madisons rum. Jag tar tag i Madison och Nash hand och leder de mot fönstret. Jag hör hur de klagar men jag bryr mig inte. Vad ska vi göra sa jag med en klump i halsen och pekade ut mot tanten som blir slagen.
YOU ARE READING
Bad boys only play (svenska)
FanfictionAlison flyttar från New York till Los Angeles med sin mamma (Mia), pappa (Andrew), lillebror (Luke) och hennes stora syster (Madison). Hon flyttar ifrån sina vänner i New York på grund av att hennes föräldrars företag. Allt hon kan tänka på är att p...