Jag satte mig längsfram vid fönstret. Jag var den enda eleven som var 5 minuter tidig. Läraren gick fram till mig och frågade mig om jag var ny och hälsade trevlig. Mrs is Grunwald är jättesnäll i New York var de uppkäftiga och stränga.
- Vad ka vi göra idag?, sa jag
- Hade tänkt att vi ska göra grupp arbete med 6 personer i varje grupp, sa Ms is Grundwald
Hann inte svara henne innan folk stormade in i klassrummet. Olivia? Hon satte sig jämte mig och hennes vän jämte henne. Jag blev mest chockad av att han jag gick in i satte sig bakom mig och hans två kompisar på rad. Den blonda killen är en riktigt pingla men jag har en svaghet för brunetter. Ursäkta?!, sa Olivia. SA JAG DET HÖGT! Olivia viskade i mitt öra det är min pojkvän Matt( Matthew). Den andra mörk brunetten med lätt lockigt hår är Emmies kille Marc. ahahhahahahhahah skrattade vi högt och Emmie satt som ett frågetecken. Jag presenterade mig till Olivia och Emmie. Jag gav mitt nummer till Olivia och Emmie när Mrs is Grundwald pratade om uppgiften.
- Vi ser din drömkille sa de i kör.
- Vem sa jag.
- Cameron, sa Emmie
- Cameron?, sa jag tittade mig om i klassrummet och tittade i klassrummet jag ser en kille i svart hår med några av hans polare bara att titta på han fick mig att få gåshud.
- Inte han trögo hahahaahha, sa Olivia och flinade
- Va? vem annars, sa jag förvånande
- han bakom dig, sa Emmie
- Jag stirrade bak och mötte Camerons blick och gav han ett leende
.- hihihihihhihihihihihihhihihih hör jag Olivia och Emmie skratta
- Vi ska en liten myskväll idag bara vi och de tre killarna bakom oss om du vill får du komma
- Självklart sa jag. Måste ju skaffa vänner Madison har ju säkert flera hundra redan.
- Det kommer bli en asgrym kvälll du jag, Emmie, Cameron, Matt och Marc, sa Olivia
Mrs is Grundwald skrev in grupperna på tavlan och självklart kom jag med Olivia Emmie Marc Matt och Cameron. När jag berättade för Olivia och Emmie vad som hände innan jag gick till lektionen började de gapskratta.
Cameron POV
Perfekt nu kom jag i samma grupp som tjejen som dissade mig total. Vad var det som var så roligt de skrattade hela tiden. Hörde Emmie säga mitt namn och sen den nya tjejen stirra runt. Hon fäste blicken på killen i hörnet Nathan? Hon bet lätt på läppen men slutade när Olivia sa inte han trögo hahahhaahh. Sen hörde jag Emmie säga han bakom dig. Hon vände sig och mötte min blick hon hade ett vackert leende. Usch matt skärp dig romans är inget för dig. Du leker bara med deras känslor och slutar upp att såra de utan menning. Hon vände sig bort snabbt och började jobba i matteboken.
- Hallå hallå någon hemma i boet, sa Olivia och skrattade till.
- va? sa jag även om jag hörde vad hon sa
- hade tänkt att ni killar kan komma hem till mig ikväll
- Visst sa jag och kunde inte släppa blicken av den nya tjejens vackra hår.
- Love is in the air, sa Marc
- hahahahah, Jag kan inte bli kär glömde du det Marc, sa jag.
- Naww stackars Alison hon tyckte att du var snygg iallafall, sa Emmie
Jag tittade på Alison som gav mig ett leende och skakade på huvudet. Hon var vacker men inget för mig. Hon är för bra för mig. Skulle aldrig förlåta mig själv om jag sårar henne. Jag väntade utanför klassrummet på at Alison skulle komma ut. Skulle fråga hon om ville hitta på något efter skolan men sedan såg Alison med min bror Nash?! Hon var ju nyss inne i klassrummet och sen med min bror WTF!
Lunch
Jag såg Alison sitta hos Olivia och emmie med Marc och Matt. Jag hällde ett mitt glass med pepsi på henne och sa äckel. Jag såg hennes chockade min. Nash och en tjej som ser nästan likadan ut gick fram till henne. hennes syster och Nash var det jag såg innan. Måste ha misstagit mig innan när jag såg Alison med min bror. Det var hennes syster. Den andra sekunden hade jag fanta över mig och hörde Alison säga vad är dit problem? hon var tårögd och påväg att börja gråta hann inte svara henne innan Mr Hastings sa att vi skulle till rektorn kontor.
Alison POV
Hos rektorn
Vad är det som pågår undrade rekton. Hon märke att jag försökte dölja tårana och sa att vi båda skulle få kvarsitning. Jag kunde inte prata för jag var helt stum. Jag hörde hur Cameron försöte kämpa emot att intte få kvarsitning. Det ända jag tänkte på var varför mig. Vad det för jag gav han en diss innan no big deal liksom ? Något är klart iallafall kommer inte prata med han förens han säger förlåt. Låter lite töntigt men tänker vara sur på han iallafall.
- Något du vill tillägga Madison
- Du menar Alison och nej, sa jag
- Det är lika svårt att se skillnad på Cameron och Nash, sa rektorn
Jag såg i ögonvrån att Cameron tittade på mig med en jag är ledsen blick. Ju mer jag märke att han tittade på mig ju större klump i halsen fick jag och ville bara gråta ut mig. Dåså två veckors kvarsitning eftersom det var inget värre och bara en olyckshändelse så behöver ni bara en timmes kvarsitning i två veckor.
Skolan
Jag gick ut och kramade Emmie och Olivia och alla tårar ran som en flod. Jag sa till de att jag kör hem. Kör ? sa de chockat. Ja, jag tar min stora syters körkort man ser ingen skillnad.
BLING BLNG
Körkortet ligger i ditt skåp. Smsa om det är något du behöver kram - M
okej men hur tar du dig hem?, skrev jag
Åker med Nash :)
Hon hade redan hittat en kille?!
-Kan ni följa med mig till mitt skåp?
Självklart sa de.
När jag låste upp skåpet såg jag körkortet och höll upp det jämte mitt ansikte och frågade om de såg någon skillnad. de såg chockade ut. ahhahahahaha skrattade jag och sa hej då och stack hem. Hörde deras röster säga ses ikväll.
Cameron POV
Jag hade skuldkänslor för det jag gjorde. Såg henne inte på hela dagen. Jag gick ut till Nathan och hans gäng jag var delvis med där eller ja jag är bossen om man säger så. Han sa att han hade fått tag på knark. Jag blev typ som en liten pojke på julafton. Jag fick ta en tablett men tänkte ta den ikväll när jag är hos Olivia.
Hemma
Jag gick och duschade och sedan skulle jag hämta Diana på dagiset hennes nya barnvakt kommer sen. Mamma och pappa tycker inte att jag är ansvarig nog för att passa henne själv och det är för farligt bara för jag knackar. De tror typ att man får utbrott när man knarkar ahahah idioter skulle aldrig göra det framför Diana.
Jag körde och hämtade Diana. Efter att ha varit hemma i tio minuter så knakade det på dörren. Diana sprang överlycklig till dören för att få leka med sin nya vän från dagis och för att se på den nya barnvakten. Säkert en gammal kärring med hjärtfel.
- Din satans lilla rutna pojke du skojar med mig?!, sa hon
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad boys only play (svenska)
Fiksi PenggemarAlison flyttar från New York till Los Angeles med sin mamma (Mia), pappa (Andrew), lillebror (Luke) och hennes stora syster (Madison). Hon flyttar ifrån sina vänner i New York på grund av att hennes föräldrars företag. Allt hon kan tänka på är att p...