Cameron POV
Två timmars matte. Skjut mig. Jag önskar att jag kunde hoppa av skolan och starta ett eget företag. Vad har jag för nytta av matte om jag ska vara chef för ett företag, har ju isåfall anställda som gör sånt skit åt mig. Det är ju inte att jag är dålig på matte snarande bäst i klassen men palla skolan liksom. Jag ser att Alison jobbar flitigt. Varför jobbar tjejer så hårt i skolan? Äsch strunt samma orkar inte med onödig information.
Ska jag smsa henne. Nej, det borde jag nog inte göra efter som jag har betett mig som ett svin mot henne. Fast jag vill att hon ska vara min bara min. Cameron skärp dig. Skriv bara till henne hur svårt kan det va?
Jag behöver hjälp med ett tal. Hjälp?///////Cameron
Visst, vilket? /// Alison
Jag blev chockad att hon svarade. Nu kan jag lägga in min stöt. Vågar jag ta risken eller ska jag spela på den säkra sidan. Risken såklart, vad vore livet utan risker.
Alison POV
Vad är det här för komplicerade tal. Jag har aldrig varit med om såhär komplicerad Algerbra. Ja jag vet om att algerbra är min svaga sida. Herregud! Lär ju få F på matteprovet som vi säkert ska ha någongång i slutet av terminen. Jaha det är väl bara att ta och läsa i boken. Jag läser om och om igen fatttar fortfarande inget. Jag ber Fiona om hjälp, hon sitter jämte mig. Ja jag vet att jag och Fiona fick en dålig start men vi har löst det för tillfället. Kan inte säga att hon var så bra på matte men förenkla tal kunde hon. Jag gjorde ett tal och tittade sedan bak i boken i facit om jag hade gjort rätt. Jag hade rätt, lyckan spred sig i hela min kropp. Plöstligt vibrerar min mobil. Sms från Cameron? Cameron vad vill han mig? Jag tar upp mobilen och läser smset.
Jag behöver hjälp med ett tal. Hjälp?///////Cameron
Självklart endast hjälp... Men hur ska detta gå kan typ inget om algerbra bara lite.
Visst, vilket? /// Alison
Varför sa jag ja, kan ju bara förenkla när det gäller algerbra.
Hur skulle du förenkla 2i<6u??/// Cameron
Skojar du med mig är han så dålig. Okej hade inte heller fattat om inte Fiona hade förklarat.
Enkelt, i<3u //// Alison
Awww, desamma gullet ;)/// Cameron
Vad menar han? jag läser mitt svar igen. Men herregud slöseri med tid. Hur kunde jag gå på den.
RÖVSLICKARE!!!!/////Alison
Föredrar rövhål babe :* ///Cameron
Det stör mig att han skriver sånt men det känns bra att veta att någon vill skriva med mig. Ärligt talat jag typ inga riktiga vänner. De kommer och går. Den ända som jag anser som en riktig vän är Madison min syster.
Precis innan jag gick ut ur klassrummet tittade jag på tavlan. Självklart prov på fredag. Hur ska jag kunna få A när jag inte kan algerbra? Jag kan be Nathan om hjälp även om jag är sur på han. Fast dock var det mitt fel att jag valde att vara kvar med de andra.
Hej du är riktig snygg. Vill du träffas?/// Alison
Jag har flickvän///// Nathan
YOU ARE READING
Bad boys only play (svenska)
FanfictionAlison flyttar från New York till Los Angeles med sin mamma (Mia), pappa (Andrew), lillebror (Luke) och hennes stora syster (Madison). Hon flyttar ifrån sina vänner i New York på grund av att hennes föräldrars företag. Allt hon kan tänka på är att p...