Episodul 1

4K 168 12
                                    

~ Din perspectiva Selenei~ 

Ma aflam intr-un taxi,aproape de locuinta in care voi locui  timp de 4 ani.Am reusit sa intru la un liceu foarte bun,iar singura speranta de a locui in acest oras a fost domnul Sakamaki,un om de afaceri foarte cunoscut,prieten foarte bun cu parintii mei.S-a stabilit sa locuiesc in conacul acestuia.Ma intreb cum va fi viata la liceu.

~ Din perspectiva lui Willow ~

Taxiul ma lasase in fata unui conac urias.Nu ma asteptam la asta..stiam ca bosorogul acela Sakamaki e un bogatas,dar nu credeam ca arata chiar asa vila lui.Mi-am scos telefonul din buzunar,avand un mesaj de la tatal meu.Am inceput sa-l citesc,pana cand o voce firava mi-a atras atentia.

~Scuza-ma..umm..aici este conacul Sakamaki?intreba o fata scunda cu par castaniu deschis,avand un stil vintage simpatic.

~Da,raspund eu , privind uriasa poarta.

~De ce astepti in fata portii?intreba ea.

Fac o fata destul de confuza ,iar apoi imi revin in fire.Imi dau la o parte o suvita din parul meu roscat de pe obraz si ii raspund  .

~Desteptii astia n-au sonerie,iar poarta e inchisa.

~ Din perspectiva Selenei~

Nici nu am apucat sa-i platesc taximetristului,ca acesta plecase.Ciudat.Am mers spre conac,iar in fata portii erau doua fete,o roscata si o fata scunda.M-am apropiat de ele.

~Hei..voi ce faceti aici?intreb eu privindu-le putin mirata.

~Asteptam o inmormantare,spune sarcastica fata cu parul ca de foc.

~Willow..nu-i frumos,spune cea imbracata simpatic.

~Apropo,eu sunt Selena,spun zambind.

~Willow,roscata luase un ton mai prietenos.

~Eu sunt Alice,spuse fata scunda.

~ Din perspectiva lui Alice ~

Inainte sa mai apucam sa ne spunem ceva,poarta uriasa din fier se deschise,scartaind usor.Am facut niste fete socate,iar dupa am intrat in curte.Willow mergea in fata,destul de grabita,parand deranjata din cauza asteptarii.Selena examina conacul,fiecare particica in parte.Eu mergeam mai in spate cu pasi mici,avand sentimentul ca cineva ne priveste..

~Alice,rosti Willow care se afla deja in fata usii,alaturi de Selena si bagajele lor.

Am venit si eu langa ele,tragand de geanta mea pe rotile.Aerul ce mi-l lasa acest loc era unul plin de mister.Willow a vrut sa deschida usa indraznet,dar aceasta se deschise singura, lasand un scartait mai puternic decat cel al usii.Sunetul se auzea in ecou in conacul intunecat..nu-mi placea deloc locul in care ne aflam.Am intrat inauntru dupa cele doua,privind lumanarile aflate peste tot.

~Sumbru..imi place,Willow intrerupse linistea cu un mic comentariu,ranjind.

~Mobila asta pare veche,dar cineva o intretine bine,adauga Selena uitandu-se prin jur plictisita.

In timp ce ele isi continuau discutia,am inceput sa ma uit prin jur..am observat un baiat roscat,ce dormea pe o canapea situata intr-un colt mai intunecat al incaperii.Mi-am lasat bagajul si m-am apropiat de acesta curioasa..era foarte palid,nici macar nu respira.I-am atins sfios fruntea cu mana mea mica.Era foarte rece.

~ Din perspectiva Selenei ~

Am continuat sa ma contrazic cu Willow despre imaginea conacului,pana cand am observat bagajul lui Alice singur,aproape de scarile ce pareau nesfarsite.Aceasta se afla langa trupul unui baiat,ce zacea pe o canapea,exact ca un cadavru.

~Ce faci acolo Alice?intreb curioasa ridicand o spranceana.

~Huh?isi intoarse capul spre mine,dar imediat ochii ei ciocolatii au facut o expresie socata.

 Cadavrul acela parca prinsese viata si o trase de incheietura mainii  peste el,fiind o pozitie destul de jenanta.Obrajii de culoare roz ai lui Alice au prins o culoare de rosu.Ochii sai aveau in continuare aceeasi expresie.

~Ce naiba faci?!tresari roscatul cu un ton moracanos.

~N-ni-nimic..spusese Alice rusinata de situatie.

~Deja au ajuns?o voce sarmanta se auzi din spatele lui Willow.

~Poftim?se intoarse aceasta cu fata spre un baiat ce semana bine cu cel de pe canapea,cu parul putin mai lung si o palarie in cap.

~Te-am speriat scumpete?ranjeste acesta.

~Valea perversule!il impinge cu putere,chiar daca acesta a ramas neclintit.

~Da-i drumul!spun eu incercand s-o dau jos pe Alice de pe el.

~Obliga-ma!roscatul o prinsese de talie pe Alice,iar aceasta deveni si mai rosie,fara sa protesteze intr-un fel.

Cearta continuase,la fel si comentariile perverse ale acelui tip.Am tot incercat s-o ajut pe Alice,dar in zadar.Acel obsedat o tinea prea strans in brate,fara sa-i pese de reactia acesteia.

~Ayato!Raito!o voce suparata ne opri pe toti din ceea ce faceam.Parca v-am explicat clar sa tratati frumos mancarea.

Un baiat inalt,brunet,cobori scarile cu pasi apasati.Purta o camasa acoperita de o veste,insotita de o cravata neagra .Isi ridica ochelarii in sus de pe nas cu doua degete,privindu-i pe cei doi cu dispret.

~Haide Reiji,doar ne distram si noi..cel putin eu,spuse baiatul cu palarie.

~Doar imi examinam masa..spune celalalt ranjind,facand-o pe Alice sa se uite la el putin speriata.

~Cine naiba sunteti voi?!spun eu,saturandu-ma de aceasta situatie.

~Scuza-mi lipsa de maniere..adauga Reiji.Eu sunt Reiji Sakamaki,iar acestia sunt fratii mei,Ayato si Raito.Imi cer scuze pentru prostia lor si lipsa de bun simt pentru mancare.

Il privesc cu dispret,iar apoi ma uit la Willow si la saraca Alice,ce statea in bratele acelui obsedat.

~Nu sunt mancare!spusese Willow nervoasa.

Raito incepu sa rada,la fel si Ayato.

~Are dreptate!Suntem oameni,suntem egali intre noi.Daca nu aveti putina cultura incat  sa stiti ceva despre drepturile omului,poate ca nu ati mai rade ca niste boi in calduri!

Reiji facu o fata socata,la fel si cei doi roscati,dar dupa aceste expresii au aparut pe fetele lor niste ranjete largi..lasand la vedere..colti.

~Pacat ca noi nu suntem oameni..spusese Reiji,cu un ton sadic.

_______________________________________________

Buna tuturor.Eu sunt Fuky,iar aceasta este prima carte pe care o postez aici.Imi cer scuze pentru greselile de ortografie, daca a fost prea scurt sau prea plictisitor.Actiunea va veni in curand!

P.S~Am pus si poza cu tinutele fetelor la mass-media,sper sa va placa. :D

Suck me | Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum