~ Din perspectiva lui Alice ~
Doua saptamani au trecut de la acel eveniment..Selena si Reiji nici macar nu s-au mai uitat unul la celalalt,iar Ayato a inceput sa se comporte ciudat..nu mai prea vorbea cu mine,ma evita si de cand cu tentiva de abuz sexual a domnului Tachibana,am ajuns sa parasesc sala dupa ora lui prima si sa evit orice contact vizual cu acesta.Imi era asa de teama sa nu se intample din nou..
~Ma simt singura..un murmur a iesit din buzele mele,in timp ce stateam pe bordura rece din parc.
Cu Willow si Selena nu am prea interactionat in liceu,fiind in clase si cladiri total diferite aproape ca nici nu ne-am vazut,iar Ayato nici nu mai trecea pe la mine.
Am oftat si am bagat un biscuite glazura in gura.
Brusc,atentia mea a fost captivata de doua persoane..Ayato..si alta fata..
~ Din perspectiva lui Willow ~
Fiind in pauza de masa,am decis sa ies pentru putin aer in parcul din apropiere.
O mana rece s-a lasat pe umarul,tragandu-ma spre el.Nu era nimeni altul decat par de vata pe bat,care se uita la mine in acel mod protector.
~Ce dracu' faci?am intrebat eu,dandu-mi la o parte cateva suvite roscate din ochi.
~Incerc sa te tin aproape de mine idioato,ce naiba crezi ca fac?!s-a rastit el,cu obrajii sai care au inceput sa se inroseasca.
Am chicotit si l-am lasat sa stea cu mine,si asa nu aveam cum sa ma impotrivesc si oarecum..am acceptat ideea ca el sa fie tot timpul in preajma.
Dintr-o data,un mormait confuz s-a auzit din gura lui.M-am uitat la el putin confuza.
~Ce s-a intamplat?
~Mi se pare mie..sau ala e Ayato?si-a dat putin la o parte acea zona a bretonului sau ciufulit ,ca sa fie sigur ca vede chiar bine.
M-am uitat si eu in acea directie si nu am putut crede ochilor mei..langa acel roscat imbecil se afla o blonda foarte bine proportionata cu ochelari de soare,care ascundeau un machiaj destul de strident.
~De cand a ajuns asta sa aiba prietena?a ridicat el o spranceana.
~O intrebare mai buna ar fi..ce va zice Alice despre asta?
~ Din perspectiva Selenei ~
Dupa o zi lunga de scoala,m-am refugiat in camera mea,unde era si Yuki.Nici nu am apucat bine sa-mi pun toate cartile in birou,ca un singur gand mi-a aparut in minte...Reiji.De cand mi-a spus ca era logodit cu acea tipa,am devenit incredibil de distanti.Nu sunt o prada sau un recipient de sange..dar daca sangele meu l-af fi facut sa ma ierte,i l-as fi dat..drace,ce tot indrug aici?!Minciuni,am de invatat,nu trebuie sa ma gandesc la ochelaristul ala obsedat de maniere!
Yuki a tresarit cand am dat cu un caiet de pamant,iar eu abea de mi-am dat seama..
~Ah,scuze..nu a fost intentionat,am ridicat caietul de pe jos si am auzit cum imediat s-a deschis usa camerei.
Nu era nimeni altul,decat perversul de Raito,care avea un ranjet imens pe fata.
~Bitch-chan,deja te-ai pus in genunchi?a intrebat cu o stralucire oarecum erotica in ochi.
Am aruncat cu acel caiet in el nervoasa si saturata pana peste cap de glumele sale.
Acesta a aterizat pe podea,dar nu l-a nimerit,nici nu mai era acolo..
~Nu am venit pentru ati lua sangele,doar pentru ati prezenta o oferta...a soptit la urechea,simtindu-l in spatele meu.
_____________________________
Gata,in sfarsit e gata.Mi-a venit inspiratia,a venit vacanta,Fuky is back!Oare ce se va intampla in continuare,va ramane situatia la fel de tensionata?Aflati in episodul urmator!
Imi cer scuze pentru greselile de ortografie facute,nu am mai corectat.
CITEȘTI
Suck me | Diabolik Lovers
Fanfiction❝Now let me suck your blood.❞ ~Ayato Sakamaki Alice,Selena si Willow sunt trei boboace la liceu,ce ajung in casa fratilor Sakamaki.Vor reusi sa traiasca cu ei sau pofta lor de sange le va d...