~ Visul lui Alice ~
,, Imi simteam corpul inimaginabil de greu.O durere sfasietoare ma macina de aproape o ora,dar a meritat.Firavul bebelus ce se afla in bratele mele imi facea inima sa salte de bucurie.Nu conteaza cum a fost conceput,nu conteaza cine este monstrul care ii este tata.O sa-l iubesc mereu pe scumpul meu baiat...Subaru."
M-am trezit la miezul noptii,simtind ca aproape ma sufoc din cauza caldurii si a transpiratiei. Am coborat jos pentru un pahar cu lapte,ca sa ma linistesc si sa am parte de un somn linistit.Cand sa rasucesc clanta usii ,am auzit o voce ce rasuna din bucatarie..era vocea lui Reiji.M-am indepartat cu un pas in spate.Cred ca era singur,dar vorbea cu cineva.Mi-am lipit urechea de usa si i-am ascultat conversatia.
~Abea astept sa te revad,spuse el,mai mult in soapta.
Un chicot de femeie rasuna din telefon.
~Si eu,o voce adauga.
Cum s-a sfarsit convorbirea celor doi,am fugit sus,fara sa mai apuc sa beau lapte.
~ Din perspectiva lui Willow ~
~Haide bitch-chan,se milogi Raito,care nu-mi dadu pace de cand am coborat pentru micul dejun.
~Am spus nu,am adaugat eu serioasa.
~Dar balul este peste 4 luni!Croitoria franceza dureaza mult!Nu vrei sa stralucesti?vocea lui luase un ton mai sarmant,probabil pentru a incer a sa ma convinga.
Am privit bolul de cereale din fata mea.Pun pariu ca asta era doar un mod siret de al lui pentru a se apropia de mine,ca un pedofil ce este.
~A refuzat,ce nu intelegi?!imi lua partea Subaru,ce parea sa fie putin nervos din cauza lui.
~Of,nu sunteti deloc eleganti..
~ Din perspectiva Selenei ~
M-am asezat la locul meu de langa Alice,fiind destul de entuziasmata.Clasa mea de limbi straine avea sa faca o excursie in Germania,lucru ce ma incanta foarte de mult,deoarece aceasta era tara unde m-am nascut.Prenumele meu nu prea arata asta.Dupa mine,a fost doar o idee proasta a parintilor,care mi-au fi putut da un nume mult mai puternic,dar nu-i judec pentru aceasta alegere.Alice de afla in dreapta mea,parund putin abatuta.
~S-a intamplat ceva?am intrebat-o zambind usor.
~Umm..nimic,nimic.
~ Din perspectiva lui Alice ~
Mereu am stiut cum sa pastrez un secret,dar acesta era primul ce ma macina cu adevarat.De cand m-am asezat la masa,Reiji m-a privit suspicios,iar Selena e fix langa mine.Am hotarat sa tac,nu voiam sa ajung mancare pentru vampiri..Dupa micul dejun am mers la scoala.Aveam prima ora istoria artelor,iar dupa pictura.Dupa ce se sunase de pauza de masa,ca de obicei,eu am ramas sa imi termin desenul.Domnul Tachibana astepta ca de obicei cu catalogul in mana.Nu a mai stat in pragul usii,a lasat catalogul pe catedra si a venit spre mine.
~Nu ai de gand sa mergi la masa,nu-i asa domnisoara Alice?isi dadu jos ochelarii si-mi privi desenul,lasand la vedere niste ochi caprui-verzui spalaciti.
~Mnu..am spus eu aproape in soapta,destul de concentrata la linia ce o faceam cu pensula mea subtire.
A ranjit usor in coltul gurii si m-a impins spre perete.Mi-am scapat pensula si am facut o expresie socata.Si-a trecut mana prin parul sau aproape brunet si si-a muscat buza.
~Domnule Tachibana,va rog!E-este ceva complet gresit!am protestat eu,incepand sa ma zbat.
~Ma gandeam ca te plictisesti singura in pauza..si-a lipit corpul de al meu si m-a prins de barbia,trangandu-mi fata mai aproape de a sa.
Si-a apropiat buzele de ale mele,aplecandu-se.In acea fractiune de secunda,cand era doar un centrimetru intre buzele noastre,usa clasei fusese trantita cu putere..de catra Ayato.Avea in mana o punguta,iar expresia lui entuziasmata se transforma in una mirata,iar dupa una nervoasa.
~Ayato-kun...
A marait si l-a trantit cu putere pe profesorul meu intr-o gramada de sevalete,pensule,culori.M-a prins brusc de incheietura mainii si m-a tras afara.Mi-a aruncat o privire suparata.
~Ai uitat ca esti doar al lui Oreo-sama?intreba Ayato.
~Nu eu m-am dat la el!am protestat eu.
S-a uitat in jos,iar dupa la mine,ranjind usor in coltul gurii.M-a tras spre el si m-a luat in brate,apoi m-a sarutat tandru,lucru ce m-a facut sa ma inrosesc.
~ Din perspectiva lui Willow ~
Dupa o zi lunga de efectuat calcule,reparat diferite sisteme,m-am intors la conac alaturi de Alice si Ayato,care se tineau de mana strans ca niste porumbei.Cand am patruns in sufragerie,am avut o mare surpriza..Selena statea ca stana de piatra in fata lui Reiji si a unei femei.Misterioasa femeie l-a prins de gulerul camasii si l-a sarutat apasat.
~Stiam eu ca are o iubita..adauga Alice,care dupa isi puse rapid mana la gura,semn ca spusese o mare prostie.
Selena s-a uitat urat la ea,iar dupa la fata cu par rozaliu.A marait,mai ceva ca Ayato sau Subaru si s-a napustit asupra ei nervoasa,prinzand-o de par.
____________________________
Oare ce a fost cu visul lui Alice?Cine este fata cu par roz?Aflati in episodul urmator.
CITEȘTI
Suck me | Diabolik Lovers
Fanfiction❝Now let me suck your blood.❞ ~Ayato Sakamaki Alice,Selena si Willow sunt trei boboace la liceu,ce ajung in casa fratilor Sakamaki.Vor reusi sa traiasca cu ei sau pofta lor de sange le va d...