~ Din perspectiva Selenei ~
Ma aflam in limuzina,alaturi de Alice,Willow si fratii Sakamaki.Aceasta se indrepta spre scoala,defapt,spre doua.Vampirasii nostri merg la o scoala privata,purtand uniforme,fiecare personalizand-o cu stilul sau,mai ales Ayato si camasa sa care avea doar doi nasturi.Willow asculta muzica la casti,butonand telefonul plictisita,iar Alice desena ceva intr-un caietel.Limuzina s-a oprit,semn ca am ajuns la liceul meu si al fetelor.
~O sa-mi fie tare dor de voi scumpelor,spune Raito ranjind sarmant.
~Mie deloc,adauga Will iesind din limuzina si bagandu-si telefonul in buzunar.
Alice iesi imediat dupa ea,iar eu le-am urmat curioasa.Am vazut liceul doar in brosura,ghid si de pe Google Mapse.Stiu,sunt prea curioasa.Alice zambea larg,probabil deja gandindu-se la sala de arte.
~ Din perspectiva lui Alice ~
Am luat-o fiecare pe drumul ei,fiind in clase si domenii separate.Eu eram la arte,la desen tehnic si pictura.Willow era la informatica ,iar Selena la limbi straine si stiinte.Timp de doua ore am facut desen tehnic,iar apoi o ora de pictura.Fiind prima ora,profesorul ne-a lasat sa pictam ce dorim noi.
~ Din perspectiva lui Willow ~
Dupa ce mi-am ajutat profesoara de informatica cu un virus pe care il primise un calculator din cauza unui coleg de clasa retardat,se sunase de pauza.M-am indreptat spre cantina,pana cand m-am oprit..simtind un miros de mancare oribil.Dandu-mi seama ca este de tot rahatul si de tot jegul existent in lumea asta cantina,am zis sa merg in oras sa-mi cumpar ceva de mancare.
~ Din perspectiva lui Alice ~
Se sunase de pauza.Colegii mei deja au fugit la cantina,iar eu am ramas sa imi termin tabloul.Nu prea imi era foame.Profesorul meu de pictura,domnul Tachibana,era in fata usii,cu catalogul in mana.
~Nu mergi jos Alice?ma intreba acesta,cu vocea sa blanda.
~Nu..raspund eu timid,pictand concentrata.
Acesta pleca,iar eu am continuat sa lucrez la tablou
.Era un peisaj de iarna,acesta fiind anotimpul meu favorit.Am inmuiat pensula in putin albastru si am inceput sa dau un contur muntiilor.Pictam cu placere,asta era lucrul care imi placea cel mai mult pe lumea asta.~Deci iti plac artele,spuse o voce putin ragusita ce se auzea din spatele meu.
M-am intors cu fata spre acea voce.Era Ayato,care incepu sa ranjeasca cand imi vazu expresia agitata.Pensula incepu sa-mi tremure in mana,iar pulsul mi se accelera.Imi observase si aceasta reactie,ma examina din cap pana in picioare si parca presimtea orice miscare urmam s-o fac.
~C-c-ce..f-faci aici?spun eu putin speriata.
~Imi era foame clatito,asa ca am venit sa mananc..ma prinsese de talie.
~L-lasa-ma in pace!ripostez eu,impingandu-l.
Ma privi amuzant,camasa si pieptul sau fiind acum pline de vopsea,din cauza mainilor mele murdare.Ma apuca din nou de talie si ma tranti brutal la perete.
~Stiu ca-ti place sa te joci murdar..dar mi-e chiar imi este foame,spune Ayato,dandu-mi parul la o parte,lasandu-mi gatul la vedere.
A inceput sa-l linga,facand mici cercuri de saliva.Tot ce puteam scoat au fost mici sunete de teama.Fata mea ardea,nu puteam sa cred ca avea de gand sa ma muste,nu credeam ca sunt vampiri care chiar beau sange..ma asteptam la vegetarieni ca-n Twilight.
CITEȘTI
Suck me | Diabolik Lovers
Fanfiction❝Now let me suck your blood.❞ ~Ayato Sakamaki Alice,Selena si Willow sunt trei boboace la liceu,ce ajung in casa fratilor Sakamaki.Vor reusi sa traiasca cu ei sau pofta lor de sange le va d...