Episodul 7

1.5K 122 18
                                    

Era atat de rece,intunericul infinit in care ma aflam.Nu era nimic:nici soare,nici luna,nici suflet.Eram prinsa intr-un loc ce putea fi mai demonic decat infernul.Deodata,o pereche de ochi ca safirele au aparut.Mi-a intins mana intr-un mod prietenesc,zambind.Am privit-o cu mirare pe femeia ce se afla in fata mea,era cu adevarat frumoasa.Un par blond,parca cunoscut,prins intr-un coc,cu doua fire rebele lasate in jos,isi faceau veacul pe rochia ei eleganta.Am refuzat,printr-o simpla scuturare a capului.A facut o plecaciune respectuoasa si a chicotit la final.Din buzele ei au rasunat un simplu "La revedere,Selena!" si a disparut,la fel si spatiul negru nemarginit.

~ Din perspectiva Selenei ~

Ochii mei s-au deschis brusc,lasand razele de lumina sa patrunda.Priveam tavanul camerei mele ametita.Mi-am intors privirea in stanga.Acolo se afla Reiji,care ma privea rece.

~Te-ai trezit in cele din urma,a oftat el.Iti voi spune de acum,ca pentru ce ai facut,nu te voi ierta.

Am facut ochii mari,incercand sa ma gandesc la ce se refera.Imediat,pe usa intrasera Willow si Alice,roscata avand in mana un smoc urias de par rozReiji sAm ramas cu gura cascata.

~Ma intreb ce trofeu putem face din asta,chicoti Willow.

~Presupun ca niciunul,adauga Reiji serioasa,care luase smocul din mainile sale.

~Cum te mai simti Selena?a intrebat ingrijorata Alice.

~Presupun..ca bine..am spus eu,uitandu-ma cu coada ochiului la Reiji.Ne poti lasa singure?

Nici nu m-a privit,doar a parasit camera fara sa adauge ceva.Am privit-o pe Willow,care avea parul prins intr-o coada de cal,iar cateva fire mai rebele se aflau pe fruntea ei.

~ Din perspectiva lui Willow ~

Am inceput sa-i povestec Selenei despre ce s-a intamplat..

~ Flashback ~

Inteligenta noastra cu ochi verzui sarise pe fata cu par rozaliu,in ochii sai putand fi citita doar ura si gelozie.Fata cu ochi albastrii ca cerul noptii primise cateva palme,dar a ripostat,muscand-o pe Selena de mana.Se parea ca era vampir.Ayato si Reiji au sarit imediat sa le desparta.Ayato trase de Selena,si a reusit sa o dezprinda de victima,cu un smoc urias rozaliu.Reiji facuse ochii mari,iar apoi privi chelia ce lasa la vedere o piele rozaliu deschisa a fetei.Selena a ajuns sa lesine,iar Alice si cu mine am sarit imediat sa o ajutam.

~ End Flashback ~

~ Din perspectiva lui Alice ~

Selena isi analiza incheietura bandajata,in timp ce Willow expirase greu,dupa ce ii povesti totul rapid si cat de poate de scurt.Am privit spre usa,si am observat cum ochii verzi stralucitori ai lui Ayato ne priveau printr-o crapatura.

~S-a intamplat ceva?am soptit eu roscatului.

Mi-a facut semn sa ma apropii si asa am facut.M-a tras afara si m-a privit serios.

~De azi,nu mai ai voie sa iesi afara din conac.

~Poftim?!am facut ochii mari.

~Dupa ce a incercat sa-ti faca acel pedofil,crezi ca mai ai dreptul sa-mi devi infidela?

~ Din perspectiva lui Willow ~

Am lasat-o singura pe Selena ca sa se odihneasca si din cate am observat,Alice avea o mica disputa cu Ayato.Am inceput sa ma plimb pe holurile linistite ale conacului,pana o pereche de maini reci m-au trantit la perete.Buzele sale dulci s-au lipit de ale mele si nu am putut rezista sa nu le gust,raspunzand la sarut.

~Ti-a fost dor?am inceput sa rad.

Subaru si-a dat ochii peste cap si m-a luat in bratele lui,lasandu-si capul pe umarul meu.

~ Din perspectiva Selenei ~

Usa camerei s-a deschis.Reiji aparu,cu o fata inexpresiva,ca de obicei.

~Iti vei cere scuze,isi ridica ochelarii cu doua degete pe nas.

~Cui?am ridicat o spranceana.

~Fetei careia i-ai distrus parul,Klaudia,logodnica mea...

____________________________________________________

Va urez de acum,Paste fericit!Next-ul la scenarii il pun luni! ;) Dupa voi,ce credeti ca se va intampla in continuare?

P.S.~ In poza este Klaudia.

Suck me | Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum