Episodul 2

2K 152 19
                                    

~ Din perspectiva lui Willow ~

Dupa sperietura care am avut-o din cauza acelor idioti-vampiri-sadici,Reiji,ne-a aratat camerele noastre.Mi-am lasat bagajul pe covorul pufos si m-am aruncat in pat.Mi-am ingropat fata in asternuturile moi care miroseau asa de minunat,a levantica.Mi-am ridicat capul,auzind usa care scartaie.Era deschisa,dar nu parea sa fie cineva acolo.Mi-am bagat fata de data aceasta in perna,crezand ca a fost o mica halucinatie din cauza oboselii.Am inceput sa simt cum cineva se aseaza in pat.Mi-am ridicat din nou capul si am vazut un ursulet de plus,ce avea un petic.

~Tu cum ai ajuns aici?ma ridic in fund si privesc ursul.

~Boo..o voce imi sopti la ureche.

Am tresarit si m-am intors rapid cu fata spre persoana ce ma speriase astfel.Era un baiat cu ochi si par liliachiu,avand cearcane si o fata extrem de palida.

~Te-am speriat?intreba acesta.

~Nu..dar cine esti tu si ce cauti in camera mea?tip la el.

~Shh..lui Tedy nu ii place galagia,spune acesta  incet si luase ursuletul de plus in brate.

M-am uitat la el cu o expresie confuza.Vorbea cu un urs,si nu cum o fac eu cu Willy al m-..nu exista niciun Willy!Vorbea ca un nebun cu el,de parca era o fiinta vie.

~Tedy vrea sa stie daca iti este frica de noi,spune el cu o expresie plictisita.

~Nu-mi este frica de tine Tedy,la fel si in cazul prietenului tau straniu..

~Nu vorbi direct cu el!Doar eu pot face asta!tipa acesta la mine,ridicandu-se rapid din pat.

~Ce nai-..nici nu am apucat sa spun ceva,ca disparu exact cum aparuse.

~ Din perspectiva Selenei ~

Am inceput sa-mi scot hainele din bagaje,sa le impatur frumos si sa le pun in dulap.Pentru unii pare o treaba plictisitoare,dar mie mereu mi-a placut sa fac curat,uneori devin o maniaca a curateniei.Dupa ce am terminat cu acestea,am hotarat sa-mi inspectez baia.Am intrat inauntru si am privit oglinda uriasa,intinsa pe jumatate de perete.M-am apropiat de chiuveta si m-am spalat pe fata.Am luat un prosop si mi-am sters fata..iar atunci am facut un mic infarct.Un baiat cu par blond,se afla intins in cada,ascult muzica la casti,relaxat,stand in apa.

~Ce dracu'?spun eu socata.

Acel baiat nu mi-a raspuns,dar probabil era un alt frate Sakamaki care stia sa se prefaca a fi un cadavru,dar nu prea semana cu roscatii aia sau cu Mister Aragaz Cu Patru Ochi.Am venit langa cada si mi-am bagat mana in apa ,care era a naibii de rece.Cum putea sa stea omul asta in asa ceva?!

~Ce faci?isi deschise ochii albastrii ca safirul,privindu-ma somnoros si indiferent.

~Ce naiba cauti in baia mea,stand in cada,in apa rece ca gheata?!

Nu-mi raspunse deloc,doar se uitase la mine,iar apoi isi inchise din nou ochii.M-am enervat si am iesit din baie.Am trantit usa baii,fara sa-mi pese de reactia aluia..ce idiot.

~ Din perspectiva lui Alice ~

M-am oprit din pictat,auzind vocea lui Ayato,care ne striga jos sa luam cina.Mi-am dat jos halatul plin de vopsea,m-am spalat pe maini si am coborat in urma Selenei care parea bosumflata,la fel si Willow.Nu mai aveau aceleasi fete plictisite,sau entuziasmate.Le-am urmat cu pasi timizi.Coborand scarile,am vazut cum toti fratii se aflau la masa,unii mai diferiti decat altii.Singurii care puteai jura ca sunt frati dupa aspect erau Ayato si Raito,cei doi perversi pe care i-am intalnit prima data.

M-am asezat la masa intre Willow si Selena.Cu totii se holbau la noi,unii mai mult la Selena,altii la Willow,dar Ayato se uita fix la mine cu o expresie care iti dadea fiori..nici perversa,dar nici rece.Nu puteai face diferenta!Am inceput sa mananc uitandu-ma doar la farfurie,intimidata de cei din jurul meu..pana cand Selena rupse tacerea.

~In numele bunicii mele..-face o pauza ca sa isi faca cruce-..tu ce draci ai cautat in cada mea?!spune aratand cu furculita spre un blond ce asculta muzica la casti.

~Ai avut vreo problema?intreba acesta plictisit.

~Nuuu,mi se pare normal sa gasesc vampiri in cada mea,complet normal,am patit asa ceva si la mine acasa!reproseaza Selena cu un ton suparat.

~Ai putea macar sa te prefaci ca ai cei sapte ani de acasa si sa taci?Incercam sa mancam,spune Reiji care isi ridicase din nou ochelarii de pe nas cu doua degete.

~Oou,se lasa cu scantei,hai ca-mi place scena asta,spune Raito ranjind.

Selena a inceput sa taca,chiar daca se vedea pe fata ei ca era nervoasa si mai avea multe de spus.M-am uitat cu coada ochiului la Willow,care manca cina in liniste,fara sa scoata un sunet.

~ Din perspectiva lui Willow ~

As fi spus si eu cate ceva despre acel baiat Kanato,dar am preferat sa tac,vazand cum fratilor nu le pasa de asta,iar Reiji mi-ar fi intors imediat replica.In timp ce tai o bucata de carne de pui,se aude cum o usa este trantita puternic.Mi-am intors capul si am observat un baiat cu par roz deschis,aproape alb,cu ochi de culoare rosie,ce parea destul de nervos .Se apropie de Selena si puse mana pe spatarul scaunului.

~Stai pe locul meu..spune acesta suparat.

~Eu am fost aici prima,spune Selena care isi terminase cina.

Imediat,acel baiat ii trase scaunul,iar aceasta cazu in fund pe jos.Raito si Ayato au bufnit in raz,Kanato ii soptea ceva amuzat lui Tedy,iar Shu si Reiji nu aratau vreun semn de interes pentru gestul fratelui lor.

~De ce ai facut asta?Daca nu ai stiut sa fi punctual,nu inseamna ca trebuie sa fi un bou,ma ridic eu ridicadu-mi vocea.

~Ai vreo problema suc de rosie?spune acesta batjocoritor.

~Da,cu idiotii cu tine am mereu!

Se pare ca Ayato si Raito se cam simteau,iar Reiji isi intoarse capul spre scandalagiul asta.

~De ajuns Subaru,spune Reiji serios.

Selena se ridica de pe jos si ii ceda locul in continuare furioasa.

~E numai al tau,sper sa va casatoriti si sa aveti o gramada de copii,spune Selena plecand.

~ Din perspectiva Selenei ~ 

Dupa vreo 2 ore,m-am linistit si am cam uitat de aceste incidente cu fratii idioti Sakamaki.Imi pregateam ghiozdanul,deoarece maine aveam prima zi de liceu.Cineva batu in usa,iar eu am mers sa deschid usa.

~Da?spun eu curioasa.

Nu era nimeni,doar un bilet lipit de usa.

"Imi cer scuze pentru fratii mei si neglijenta mea,nu se va mai repeta."

                                                                                                                           ~Reiji "

____________________________________________

Momentan,nu au inceput scenele cu perversitati,dar fetele au facut putina cunostiinta cu toti fratii Sakamaki,este si asta un inceput pentru scene hentai,nu?

Suck me | Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum