~ Din perspectiva lui Willow ~
Am inchis usa conacului.Era deja ora patru dimineata,iar eu acum m-am intors de la o fosta colega din generala.Mi-am dat jos jacheta,care era a naibii de uda.Ploua cu galeata afara,iar sunetul unui tunet ma facu sa tresar,la fel si usa care fusese trantita puternic de catre Subaru.
~ Din perspectiva lui Alice ~
La fiecare tunet puternic auzit,ma ghemuiam tot mai mult sub plapuma,speriata de iadul ce era afara.La auzul unui fulger,ochii mei au inceput sa lacrimeze .Am avut mereu aceasta frica,de tunete,dar de fapt mie mi-a fost mereu frica de aproape orice.Nu exista lucru care sa nu ma poate inspaimanta intr-un fel sau altul.
Brusc,am auzit cum cineva deschise incet usa camerei mele,dar am crezut ca este doar o mica halucinatie din cauza sentimentului de spaima.Am simtit cum cineva se catara in pat,fiind deasupra mea.Imi trase plapuma de pe fata Ayato.Ranjetul sau disparu imediat dupa ce imi vazu chipul si lacrimile care incepeau sa mi se prelinga pe obraz,iar ochii sai au inceput sa arate ingrijorare.~A-ayato...spun eu atat de incet,de parca am mutit.
Nu a spus nimic,doar s-a dat jos de pe mine.S-a asezat in spatele meu si m-a luat in brate,bagandu-si capul in parul meu cel des si lung,de o culoare caramelizata,inspirand aroma cea dulce de capsuni a acestuia.
~Nu trebuie sa-ti fie frica,rosti Ayato,sarutandu-mi dulce umarul.
~ Din perspectiva Selenei ~
Din cauza acestei ploi enervante,nu am putut inchide un ochi toata noaptea.M-am intins pe burta si mi-am lasat mana pe jos,ca sa o pot mangaia pe Yuki,noua mea pisica,dar am simtit decat podeaua cea rece.M-am ridicat ca arsa din pat,de frica sa nu o gaseasca Reiji.Am iesit tiptil pe hol si am inceput sa o caut.Dintr-o data,am vazut cum o codita intrase pe o usa ce parea intre-deschisa.Am deschis usa cu frica,si atunci mi-am dat seama ca nenorocita de Yuki intrase in laboratorul lui Reiji.
~ Din perspectiva lui Willow ~
~Ti-am zis sa ma lasi in pace!tip eu,tinand de usa cu spatele,luandu-mi bluza pijamalei mele cu fantome.
~Doar te-am intrebat unde ai fost,spune Subaru iritat.
~Stai dracu' acolo!pun un scaun pentru a bloca usa,dar in zadar,acest Hulk o zbura cu totul ,cu o fata nu foarte fericita.
M-am indreptat cu pasi mici si sfiosi spre pat cu spatele,fiindu-mi chiar frica de el.S-a apropiat de mine incet maraind,dar s-a impiedicat de covor.Cazuse peste mine in pat,era chiar greu.Am inceput sa simt cum obrajii mei se infierbantau.
~C-ce..spune acesta confuz,pana isi da seama de situatia jenanta in care ne aflam,iar chipul sau cel alb prinsese o usoara nuanta rozalie.
~Da-te jos de pe mine!am inceput sa-l imping rusinata.
In zadar,era mult prea greu si puternic pentru a fi impins.M-a prins usor de incheietura dreapta si m-a luat de mana.Am ramas mirata,dar nuanta cea rosie de pe fata mea inca nu disparea.Si-a apropiat usor buzele de ale mele,iar acestea s-au unit intr-un sarut dulce.
~ Din perspectiva Selenei ~
Am examinat fiecare coltisor al acestui laborator;era curat,ordonat si fiecare detaliu bine pus la punct.Yuki s-a asezat in poala lui Reiji,care dormea pe un fotoliu sangeriu.Chipul sau parea atat de inocent,avea niste buze atat de prov-..nu am spus nimic!M-am apropiat sfios de el pentru a o lua pe Yuki,dar aceasta mi-a zgariat mana stanga si a fugit.Dezechilibrandu-ma,am cazut in poala vampirului cel adormit.O picatura din rana mea se asternu pe mana sa,de un alb impecabil.Ochii sai cei rozalii s-au deschis usor,luand o expresie socata,dar somnoroasa.
~Ce cauti aici?Nu trebuia sa fi in pat la ora asta?si-a intins mana dreapta spre masuta si si-a luat ochelarii.
~I-imi pare rau..doar am trecut prin zona!asta fusese cea mai proasta si gogonata minciuna spusa de mine vreodata.
~Inteleg..un ranjet discret aparu pe chipul sau.
~Scuze ca ti-am incalcat spatiul personal!dau sa ma ridic de pe el,dar Reiji ma prinsese de mijloc .
~Ai un comportament foarte aiurit,un semn de proasta crestere.Pentru acest gest necugetat..vei fi pedepsita,o spusese intr-un mod ce ma facu sa tremur putin,iar el imi dadu parul la o parte,lasandu-mi gatul gol,pe care era o alunita.
~T-te poti ocupa mai tarziu de asta,am inceput sa ma zbat,dar Reiji imi lipise corpul de al sau.
Nu a mai spus nimic.Am inceput sa-i simt respiratia calda pe pielea mea,iar mana sa cea rece atingandu-mi usor gatul.Brusc,am simtit o usoara durere,ce ma facut sa-mi musc buza.Ma muscase de gat.Ultimele cuvinte auzite au fost rostite de Reiji in soapta:
~De acum,esti doar a mea.
____________________________________
Romantismul si o mica perversitate nu strica,no? :> Ele66a,am ales numele propus de tine pentru pisicuta! ^^ Apropo,am inceput o noua carte! "Ce sa faci cand te plictisesti".Sper sa va placa :3
CITEȘTI
Suck me | Diabolik Lovers
Fanfic❝Now let me suck your blood.❞ ~Ayato Sakamaki Alice,Selena si Willow sunt trei boboace la liceu,ce ajung in casa fratilor Sakamaki.Vor reusi sa traiasca cu ei sau pofta lor de sange le va d...