Di Dunia Reuni.
Selepas sahaja mereka teleport pulang ke Dunia Reuni itu,mereka mendapat sambutan kegembiraan daripada ramai orang.
Apatahlagi Kuro dan Shiro,adik beradik kepada Hiro.
Kuroi - adik kedua Hiro.
Menjadi raja sementara Eclipse tiada. Boleh menjadi tegas kadang kala.Shirin a.k.a Shiro - adik ke tiga Hiro.
Walaupun bergelar adik,dia hanya berbeza beberapa bulan dengan Kuro.
Dia seorang yang meminati muzik yang membuatkan dia paling di minati dalam bidang muzik dan seni.Mereka sangat gembira ketika mendapat lihat abang kesayangan mereka masih hidup. Tambahan pula, bersama Eclipse, orang yang sepatutnya memerintah Dunia Reuni itu.
Walaupun agak sedih kerana mereka terpaksa membunuh kedua dua ibu bapa mereka,tetapi mereka telah menerima tentang pemergian mereka.
Di dalam bilik di mana Shiro dan Hiro berada.
Kedua dua adik beradik itu sedang bergembira bersama.
Manakala Kuro dan Eclipse sedang berada di dalam bilik perbincangan.
Mereka sedang membincangkan tentang pembahagian kuasa.
"Erm....apa kata macam ni. Kamu ambil separuh daripada dunia ni manakala saya ambik separuh lagi. Yelah,saya masih lagi tak pandai dalam bab bab memerintah ni." Eclipse tersenyum kekok.
"Baiklah. Kalau itu yang tuanku pinta,saya ikutkan sahaja." Kuro menundukkan kepalanya.
"Eh,jangan lah panggil saya macam tu. Saya masih tak selesa lah.... Tak ramai yang panggil saya macam tu. Lagipun,kamu kawan kepada Hiro, jadi apa salahnya kalau kamu semua masuk ke dalam family saya juga. Bersama Hiro." Eclipse berkata dengan senyuman kepada Kuro.
"Erm....b...baiklah.....erm....tuanku nak saya panggil tuanku..... Eclipse? Atau tuan Eclipse?" Kuro bertanya kekok.
"Kamu boleh panggil saya Eclipse sahaja pun dah memadai." Eclipse berkata dengan senang hati.
YOU ARE READING
6. King of The Darkness.
Fantasía"Don't worry." "Jangan risau." "I'm so sorry." Pada kedua-dua novel iaitu Finding Peace dan 3 Spirit of Wolverines, penamat mereka ialah happy ending. Semuanya menjadi normal tetapi,adakah ianya betul betul normal? Manakala penamat novel di Friendsh...