𝚌𝚘𝚞𝚝𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚛𝚊𝚛𝚜;

1.3K 59 54
                                    

השמיים מלאי הכוכבים והירח המטושטש מהעננים שנראו כמחפים עליו עימעמו מעט את שני הדמיות הישובות על האוטובוס הישן והנטוש על גבעת העיר, הם ישבו שעונים אחד על כתף השני, ראש מתולתל וקטן על כתפו של הברונטי שהעביר את ידו בתלתליו המכווצים.

אורות העיר המעומעמים שנראו למרחוק נראו כה קטנים וספירים, הם לגמרי הרגישו שליטה על העיר הקטנה משם.

שניהם בורחים לפה, בערך כל יום.
שניהם סובלים, ומוצאים נחמה במקום השקט, שנדמה שהם היחידים המפיקים שם צלילים, גם כי גם כאשר הם נמצאים שם הם לא ממש משוחחים, השתיקות שלהם מדברות עבורם.

הם היו כך, צמודים מאז שנפגשו בגן הילדים לראשונה המתולתל נראה כה אבוד ומכווץ נבלע בתוך גל הילדים המשתוללים, הבוגר ניגש אליו בובה מוחזקת בידו הוא פשוט הגיש לו אותה.
זיהה את מצוקתו "קח" הוא התקרב לאוזנו של השני "קוראים לו אוליבר-הוא אמר לי שהוא ישמור על מי שיהיה בידיו, ואני בסדר אז אני נותן אותו לך, אל תעזוב אותו רק" חיוך חסר שיניים נחשף על פניו של הצעיר הדומע הוא מחה את דמעותיו, מנגב את אפו הדולף בשרוולי חולצתו, רגליו מסוקלות "ת-תודה" הוא חיכה שמי שמולו יחשוף את שמו הוא חשב שהוא נראה מקסים, עיניו היו כחולות וגדולות ולחייו סמוקות באופן תואם לשפתיו הקטנטנות והמתולתל רק רצה לחבק את הגדול ממנו.

אז הוא עשה כך.

ידיו הקטנטנות עטפו את גופו של הברונטי אוספות אותו אליו, השני הגיב בכך שליטף את שיערו של הצעיר, מחזיר לו חיבוק הוא חשב, שמכאן הגיע האובססיה לשיערו הרך של חברו "לואי" הוא לחש "הארי".

ומכאן התפתח הסיפור בין השניים, לואי היה עושה הכל כדי להגן על נפשו השברירית של חברו הוא ידע שלו הדבר הקטן ביותר היה מרסק אותה, הארי תמיד היה שם לנשק את לחיו ולהודות לו על כל צעד שעשה עבורו.

העיניינים הפכו קשים יותר שאימו של הארי, שגידלה את השניים הלכה לעולמה; לואי הגיע מבית לא הכי עוטף ומקבל, אביו היה עסוק ברב שעות היום בשתיה ושיטוט חסר תכלית ברחובות, ואימו שהייתה עסוקה בעבודה מהבוקר עד השעות הקטנות של הלילה.
אז הם הפכו כמין אחים, הבוגר היה סועד בביתו של חברו ומשחק שם, מגן ומלטף את שיערו של הצעיר תומך ומחנך אותו.

שאימו של הארי עזבה, הארי היה הרוס לחלוטין אימו הייתה מרכז חייו הוא אהב אותה בכל נפשו עיניו כבר בקושי נפקחו מהדמעות הרבות שהזיל וקולו כבר לו יצא, מיתרי קולו השתתקו.
לואי לא עזב אותו, ולא לרגע גם שהמתולתל דאג לעשות הכל כדי לגרום לו לעשות זאת, הוא ידע שנפשו של הצעיר נשרטה ונחבלה הרבה מעבר קווי הכלתו, והוא רק השתוקק לעמוד שם לצידו להבריש את שיערו בדרך שרק שניהם אהבו, ולומר לו מילים מתוקות עד שהיה נופל לשינה סבוכה בין זרועותיו.

עברו שלוש שנים מאז, השניים התבגרו הארי הפך לבן 16 והשני גדול ממנו בשנה יחידה.
הם המשיכו עם חברותם המיוחדת לא ממש התעניינו במשפטים הנזרקו עליהם.

Oneshots Book | L.SWhere stories live. Discover now