Díj

328 18 0
                                    

Szeretném megköszöni ezt a díjat Haccy_Nacte_Anna - nak. Hű, őszintén szólva még nem volt ilyenhez szerencsém, ezért nem vagyok benne biztos, hogy jól oldom meg ezt a "feladatot". De el sem tudom mondani mennyire örömmel tölt el, hogy kaptam egy díjat.

Most pedig válaszolni fogok az általa feltett kérdésekre:

1. Mi hozta az ötletet?

Hogy mi is hozta az ötletet? Őszintén szólva talán ez az egyetlen olyan publikált történetem, amiről meg tudom mondani, mert általában mindig csak úgy ábrándozás közben pattannak ki a fejemből az ötletek. Igazság szerint ennek a történetnek az az előzménye, hogy még kisebb koromban az egyik mesében, amit néztem bele ragadtak az emberek egy liftbe és ez engem annyira megérintett, hogy onnantól fogva én elkezdtem félni a felvonóktól. Mármint magától attól, hogy bent ragadok. Innen pedig már jött magától, úgy döntöttem írok egy történetet, amiben a központi téma egy lift. És hát hogyan is tudtam volna ezt kivitelezni úgy, ha nem egy adott időintervallumban fog zajlani? Elkezdtem rajta gondolkodni, hogy mi az ideális távlat és végül kilyukadtam az egy napnál. Innentől kezdve pedig már sínen voltam. Először úgy terveztem egy baráti társaság fog beragadni, de végül az ismeretleneknél maradtam. Elvégre abból jobban ki lehetett hozni, hogy egy teljes napig mi történik, mert senki nem ismerte a másikat - kivétel persze ez alól a két testvér és a házaspár a gyermekükkel.

2. Miért ajánlanád?

Azért ajánlanám, mert a visszajelzésekből ítélve vicces és szórakoztató, ami szerintem mindig jó dolog és sosem árt, főleg ebben az időszakban... Valamint hamar el lehet lehet olvasni a fejezetek számai miatt, így azoknak is kedvező, akik nem szeretik a hosszabb történeteket.

3. Melyik volt a kedvenc jeleneted?

Erre nem tudnék pontos választ adni, mert nagyon sok van. Számomra a legélvezetesebb Luis jeleneteinek/hozzászólásainak a megírása volt és ha mégis kellene választanom egy részt, talán az volt, amikor megérkezett hozzájuk a felmentő sereg és megtudta a tűzoltó nevét.

4. Gondolkodtál egy folytatáson?

Nem, nem gondolkodtam. És ezt már az elején tudtam.

5. Ha igen, akkor mikorra várható? Ha nem, akkor miért nem?

Őszintén szólva én már a megírás kezdetén tudtam, hogy ez csupán egy részes történet lesz. Úgy gondoltam az már nem lenne ugyanolyan élvezetes, hogyha a csapat tagjai máshová ragadnának be, mert körülbelül az összes ötletemet felhasználtam már ezzel kapcsolatban és azt sem szerettem volna, hogyha teljesen új szereplőkről írok valami ehhez hasonlót.

6. Melyik írásod hasonlít legjobban a(z) "1 lift 24 óra" címűre?

Erre nem tudnék pontos választ adni. Két történet is eszembe jut erről. A Fekete doboz című történet szerintem azért hasonlít rá, mert szintén kevés fejezetből áll és bár a témája más, vannak benne szintén vicces karakterek/mondatok. Illetve a Felsőfokon kötetekben szintén sok vicces rész van, ezért szintén ide sorolnám.

+1 Írj egy spontán dolgot magadról!

Ez nem tudom mennyire számít spontánnak, de balkezes vagyok.


Mégegyszer köszönöm a megtiszteltetést és örülök, ha van, aki végig olvasta, mert sok érdekességet meg tudhatott így a történet keletkezéséről. Legyen további szép napotok és olvassatok sokat!❤️

1 lift 24 óraWhere stories live. Discover now