7. | Híradó

801 75 1
                                    

Miami, Július 10
Liftben ragadás: 9 órája
Szabadulás: 15 óra múlva
Idő: 17:25

Nincs is annál jobb móka, mint amikor egy mandarint dobnak a fejedhez. Éppen ezt a pillanatot éli át Luis is, aki idegesen néz fel telefonja kijelzőjéből. Vele szemben Wesley ül kínosan mosolyogva.

- Bocsi, csak megéheztem és ki gurult a kezemből. - szabadkozik, közben pedig a kezével is mutogat.

- Pont a fejemre, mi? - kérdezi felvont szemöldökkel a férfi. - Most kezdhetem újra ezt a szintet. - duzzog tovább.

- Luis. - néz Kendra a férjére, majd hangosabban kezd beszélni. - Szeretném megnézni a HÍRADÓT!

- És én azzal mit kezdjek? - vonja meg vállait hanyag stílusban az említett és tovább játszik.

- Mondjuk bekapcsolhatnád a telefonodról, mert az enyém mindjárt lemerül a tied pedig már órák óta töltőn van?

A férfi mindenki meglepetésére kihúzza a telefonját, majd feleségének adja a Power Bank - ot. Mindenki nagyra nyílt szemekkel kíséri végig a történéseket. Wesley még ki is nyitja száját meglepődöttségében, amit végül Keira csuk össze kezeivel.

- Most meg már megint mit csináltam? Honey nekem adta kölcsönbe, én meg ki adom bérbe. Ugye nem baj? - néz az említett lányra, aki csak egy fejjelzéssel bólogat.

- Csak furcsa, hogy így oda adod. Nem vagy te véletlenül lázas? - fogja meg a férfi homlokát Keira.

- Szó sincs róla. Csak nem szeretném, ha a telefonomat kéne a kezébe adnom. Félreértés ne essék, nincsen titkolni valóm, de tudjátok, ha ki kell vinni a pályát, ki kell vinni a pályát.

- Már azt hittem megváltozott. - súgja Honey Keirának.

- Luis? Ez az évszázad poénja. Ha tényleg megváltozott volna, akkor én meg már régen beszélnék a delfinek nyelvén. - teszi karba kezeit a lány.

Kendra miután beírja a híradó nevét; leül a felvonó szürke padlójára. Luis kivételével mindenki bevackolja magát, hogy minél jobb helyről nézhesse az éppen aktuális híreket. Az ismerős főcím dallama után egy harmincas éveiben járó férfi szólal meg egy asztal mögött ülve.

- Üdvözlöm kedves nézőinket! Keahi Qiu vagyok és ez itt a Qiu - hírek Keahival.

- Uu én annyira bírom ezt a palit! - néz csillogó szemekkel Keira a képernyőre. - Matteo már nyakig van vele, annyiszor említettem meg. - nevetgél kínosan a szeplős.

- Kezdjük is a mai legaktuálisabb hírünkkel. Mint mindenki tudja nagy viharfelhő érkezett államunkba - amit időjárás jelentő barátom pontosan el is mond a műsor után - , ami nagy port kavart. Nem egy házban ment el az áram is, de mind közül talán az egyik leghihetetlenebb, Miamiban a nemrégiben megnyílt bevásárlóközpont liftjében ragadt hat ember.

- Azok mi vagyunk! - kiált fel Luis, de mindenki lepisszegi. - Csússz arrébb Wesley, én is látni akarom! - passzírozza arrébb a nemrégiben említettet.

- Legfrissebb forrásaink szerint már kilenc órája bent vannak a felvonóban, de csak holnap reggel tudnak sietni a megmentésükre. Annyi kár keletkezett, hogy előbb a "fontosabb" dolgokkal foglalkoznak az erre szakképesített emberek.

- Következő hírünk: új koala született a pekingi állatkertben. Az édesanya és a bébi is jól vannak...

- Most komolyan? Vannak fontosabb dolgok is? Van annál fontosabb, mint az, ha mondjuk netán meghalok? - szakítja félbe a műsort ismét Luis.

- Szerintem inkább ne is nézzük tovább a híreket. - veti fel az ötletet Kendra és mindenki bele egyezik.

Daisy megkéri édesanyját, hogy kapcsoljon neki valami mesét, mert már kicsit fáradt és nem tud magával mit kezdeni unalmában. Édesapja először ellenzi a dolgot, mert teljesen rá van kattanva a játékára és lánya birtokában van a telefonja, de végül feladja és fáradtan dől le a padlóra. A pár perces néma csöndet végül Wesley töri meg, aki nem is sejti, hogy a következő kijelentésével háborúba lép, mégpedig a saját húga ellen.

- Beszéltem Matteoval.

Keira először csak néz a semmibe, kinyitja a száját, azután becsukja és mégegyszer megcsinálja ugyanezt a mozdulatsort.

- Hogy mit csináltál Wesley Vance? - üvölti torka szakadtából.

- Beszéltem a barátoddal, Matteoval. - ismétli meg a mondandóját szótagolva.

- Először is megértettem te agyalágyult! Mégis milyen jogon és legfőképpen miért írsz a barátomnak? Hm? - vonja fel szemöldökét kérdőn.

Mindenki a két testvér veszekedését nézi. Kilenc óra alatt azért már sikerült ki ismerniük egymást, de sosem veszekedtek még ennyire. Luis csak les, mint hal a szatyorban. Nem gondolta volna, hogy Keira képes ennyire felkapni valamiért a vizet.

- Először is, mert ő a testvérem barátja. Másodszor, tudni akarom kivel szűrted össze a levet.

- Én sosem kérdeztem meg a barátnőid nevét. Vagyis pontosabban eddig csak egy volt, de arról sem kérdezgettelek, mert tiszteletben tartottam a MAGÁNÉLETED és úgy voltam vele, hogy majd ha akarsz mesélsz róla, de nem. Te eltitkoltál előlem mindent, ami kapcsolatban volt Mahitaval én pedig eltűrtem. És tudod miért? Mert azt hittem nem vagy benne még teljesen biztos. Aztán teltek a hónapok én pedig kezdtem már kételkedni benne, hogy ezért nem akarod nekem elmondani. Én is csak egy véletlen folytán tudtam meg az egészet, de azt is Mahita mondta el nekem. Úgy éreztem magamat, mint akit átvertek. Mint akit a saját testvére ejtett pofára. Én bíztam benne, hogy mi jó testvér módjára mindent elmondunk egymásnak, te pedig leromboltad az elképzeléseimet. Erre én számoljak be neked a szerelmi életemről? Láttam hogy te és Honey milyen közel kezdetek kerülni egymáshoz, de nem tettem szóvá. Pedig megtehettem volna. Félreértés ne essék nagyon bírlak Honey és semmi bajom nincs veled, de pont téged tudtalak most felhozni példának. Plusz még bocsánatot kérek mindenkitől, mert tudom, hogy ez nem tartozik rátok és valószínűleg nem is érdekelt titeket, de Wesley, te most nagyon felcseszted az agyvízemet.

Mindenki csodálkozva nézi a nemrég kifakadt lányt és Wesley elszégyelli magát. Nem szerette volna, ha eddig fajulnak a dolgok, ráadásul az, hogy testvére felhozta Mahitat, nagyon rosszul érinti. Az előbb említett lányról nem szeretett sosem beszélni, most pedig, hogy Keira felhozta a témát, nagyon mély sebet szakított fel benne.

- Keira, szerintem most inkább nyugodj le és próbálj meg mindent kizárni magadból. Kapcsolok be neked valami nyugató zenét és relaxálunk együtt egy jót. Rendben? - kérdezi Honey kedvesen, nem törődve az előbb vele kapcsolatban elhangzottakkal.

Bár Honey nem említi meg, de azért kicsit elgondolkodik a nemrég hallottakon. Nem gondolta volna, hogy kívülről úgy látszik, ennyire jól elvannak a fiúval. Pláne nem, hogy Keira szemeivel nézve. Igaz, nem tudta Wesley hogy tekint rá, de a szőke, kék ruhát viselő lány valahol a szíve mélyén bevallotta magának, hogy kedveli a nemrégiben megismert fiút.

1 lift 24 óraOnde histórias criam vida. Descubra agora