1. | Ismerkedés

1.2K 87 40
                                    

Miami, Július 10
Liftben ragadás: 1 órája
Szabadulás: 23 óra múlva
Idő: 9:20

Mindenki mással foglalja el magát. Luis be van pánikolva amiért nem tudnak kijutni. Kendra Candy Crushozik, míg gyermekük, Daisy egy képes könyvet nézeget amit még születésnapjára kapott. Mivel még nem tud olvasni, csak lapozgatja az oldalakat. Keira éppen vicceket olvas testvérének és a nemrégiben megismert Honeynak akik eléggé unják a banánt, mivel a lány már vagy egy órája fárasztja őket.

Két rendőr vár a liftre.
Mondja az egyik a másiknak: - Hívd le a liftet. - Lift, gyere le! - mondja a másik.
Mire a másik rendőr megszólal:
- Ne, úgy te! Gombbal!
Mire a rendőr, megfogja az ingje gombját, és megszólal: - Lift, gyere le!

- Na jó, ennél bénábbat nem találtál? - fogja fejét Wesley, mint akinek megsértette agyát huga vicce.

- Nem. Viszont ha már itt vagyunk akkor csinálhatnánk valami értelmeset is. Például megörökíthetnénk minden egyes pillanatot. - veszi elő felpöröge telefonját a vörös hajú lány. - Mondd, csíz! - nyomja bele bátyja fejébe a vakuzó készüléket.

- Szerintem mással is eltölthetjük az időt. - szólal meg Daisy. - Például ha leülnénk egy körbe és mindenki mesélne magáról? - csukja be könyvét.

- Díjazom az ötletet. - ért egyet vele Honey és törökülésben elhelyezkedik a felvonó padlóján. - Beszálltok? - néz körbe.

- Van más választásunk? - teszi zsebre Kendra telefonját majd helyet foglal lánya mellett miközben magával rángatja férjét is.

- Mi van már? Nem tölthetném el nyugodtan az utolsó perceimet? - kéri ki magának Luis. - Legalább végrendeletet írhattam volna. - fonja duzzogva össze kezeit.

- Még csak egy óra húsz perce vagyunk itt, de én már vagy húsz évet öregedtem. - helyezkedik el Wesley a szőke hajú Honey mellett aki akaratlanul is gyorsabban kezdi el venni a levegőt. - Keira, te is jössz! - pirít rá a szeplős lányra.

- Egy pillanat, csak lefotózom ahogyan itt ültök! Szöszi jól vagy? Tiszta vörös a fejed. - néz a lányra aki csak megrázza a fejét jelezve; jól van.

- Valóban eléggé pirosnak tűnsz. Meleged van? - hajol bele arcába a fiú, Honey pedig ha lehet még jobban paprikavörös lesz.

- Jaj Wes, kérlek ne előttem smárold le! - ül be közéjük a vörös loboncú lány. - Legalább várd meg amíg nem figyelek oda! Én sem előtted enyelgek a barátommal. - veti oda neki mire a fiú felkapja fejét.

- Mi az, hogy a barátoddal? Tudtommal nincs olyan barátod. - vonja fel szemöldökét mire a lány szája elé teszi kezét, mint aki elszólt valamit.

- Lehet róla szó. - tartja a szemkontaktust. - De nem kell mindenről tudnod.

- Testvérek vagyunk. - mutat felváltva kettejükre. - Nekem, mint idősebbnek kötelességem tudni kivel vagy együtt, valamint vigyáznom kell rád. Hogy hívják a tagot? - könyököl combjára, szemeivel pedig huga arcát pásztázza.

- Ha elmondom békén hagysz?

- Talán. - gondolkodik el.

- Matteonak. - zavarában elnéz a fiú mellett. Még senkinek nem beszélt Matteoról és négy vadidegen előtt kínosan érezte magát.

- Ez valami olasz név? Mi a vezetékneve? - faggatja tovább éjfekete hajú bátyja.

- Na jó, mostmár elég lesz! Ha ennyire tudni akarod tényleg olasz, de a vezetéknevét nem árulom el! - csattan fel dühösen, zöldesbarna szemei pedig szikrákat szórnak.

1 lift 24 óraTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon