12. | Hajfonás

667 71 5
                                    

Miami, Július 11
Liftben ragadás: 23 órája
Szabadulás: 1 óra múlva
Idő: 7:33

- Ó, hogy tegyelek a kirakatba! - kiáltja Keira, miközben egy videót nézeget az interneten.

- Na mi van hugi? Zűr van a paradicsomban? - teszi Wesley testvére vállára a kezét együttérzéssel.

- Csak szeretnéd! - forgatja meg szemeit a lány. - Louisette Hai pont ugyanolyan hajfonást csináltatott magának, mint amilyet én akartam! Csak már lekéstem a fodrászt, mivel ma reggel hétre volt időpontom.

- És? Attól még lehet ugyanolyan hajad, mint neki. Nem? - vonja meg vállait hanyagul a fiú, hiszen feleslegesnek találja húga kiakadását.

- Wes, te ezt nem értheted meg! Majd talán egy másik életben. Különben is, Louisette és én már évek óta rivalizálunk. Egyszerűen valamiért nagyon féltékeny rám az a csaj! Tavaly például valahonnan megtudta, hogy milyen színű lesz a ruhám, amit az iskolai bálra vettem és ugyanolyan szintű vett ő is.

- Vagy csak véletlenül pont ugyanaz a szín tetszett meg mindkettőtöknek. - folytatják tovább az eszmecserét.

- Vagy úgy ezredjére? Te inkább csak dugulj el tesó!

Wesley csak hitetlenkedve néz testvérére, majd végül elneveti magát. Nem tudja megérteni ez miért olyan fontos a húgának, hiszen csak egy ruhaszínről volt szó meg egy hajfonásról. Végül Honey töri meg a csendet.

- Én tudok egypár hajfonást, hogyha akarod megcsinálhatom a tiédet. - mosolyog kedvesen.

- Az enyémet is! - húzogatja Daisy édesanyja ruhájának az ujját kérlelően.

- Ezt inkább Honeyval beszéld meg kincsem. - simogatja meg a kislány fejét.

A szőkésbarna hajú kislány izgatottan néz fel a kék ruhás lányra. Mosolyogva kérdezi meg, hogy neki is megcsinálja e a haját, mire egy bólintás kap válaszul. Keira feldobódva kezd el keresgélni a galériájában lévő képek között, míg végül talál egy számára tetszőt.

- Ezt meg tudod csinálni? - mutatja barátnője felé a telefon kijelzőjét.

A képen egy festett hajú nő volt látható és egy kontyszerűség volt található a tarkójánál. A haja tetején egy fonák éktelenkedett, míg alja egy nagy kontyba végződött. Honey arcáról nem lehetett semmiféle meglepettséget sem leolvasni.

- Persze. Elég sokat gyakorolok ilyesmiket az ismerőseimen. Tudod egy időben a YouTube videókból tanultam meg különféle fonásokat, amikor megvoltam bolondulva értük. Van nálad fésű? - kérdezi, miközben egy csomag kisméretű hajgumit keresgél a háti táskájában.

- Anélkül el sem indulok otthonról. Benne van a legfontosabbak indulás előtt listám között. Először kifésülöm a hajamat, addig itt van az elválasztó fésű is. - adja a lány kezébe az említett fekete tárgyat.

Keira haja egy kissé kezelhetetlen, hiszen természetes hullámokban omlik általában a vállára és mindig nagy procedúra, mire végre sikerül kifésülnie azt a nagy loboncot. Most sincsen ez másként és egyre türelmetlenebbül kezdi el tépni haját a kefével. Végül pár kitépett hajszál után elégedetten dobja hátra vállai mögé hajzuhatagát.

- Kezdheted! - húzza ki magát ültében és kifúj egy adag levegőt.

Wesley és Luis csak hitetlenkedve nézi a két lányt és szemüket nagyra nyitva foglalnak helyet a felvonó padlóján. Egészen idáig azzal voltak elfoglalva, hogy lenyomozták azt a lányt, akire Keira ennyire ki volt akadva. Először megnézték a Facebook ismerősei között, de ott nem találták. Végül Wesley eszébe ötlött, hogy inkább nézzék meg, hátha az Instagram követők között nagyobb szerencsével járnak. Végül minden klappolt és hamar megtalálták a keresett célszemélyt. Éshát Wesleynek be kellett ismernie, hogy húga egyáltalán nem túlzott, amikor azt állította, hogy Louisette mindenben le utánozza. Még a hajszínét is megváltoztatta! Viszont egyáltalán nem fért a fejébe, hogy mindezt miért csinálta.

- Nekem meg tudod csinálni majd úgy, hogy ilyen kicsi fonásokba, de nem fonod végig, hanem csak a fejem tetején? - kérdezi Daisy érdeklődve Honeyt, aki éppen Keira haját kezdi el fonni.

- Persze! Mondanám, hogy be is göndörítem a végét, de gondolom nem kell mondanom a hátulütőjét ennek a dolognak.

- Nem baj, majd megkérem akkor anyát, hogy otthon csinálja meg. - jelenti be, mire Kendra meglepődve kapja fel fejét a neve hallatán.

- Valóban? Én ilyet mikor mondtam? - vonja fel szemöldökét kérdőn.

- Még nem említetted, de gondoltam majd megkérdezem és igent mondasz. - neveti el magát lánya.

Bő fél óra után végül Honey elégedetten lép hátrébb Keira hajától. Nem teljesen úgy néz ki a végeredmény, mint azon a képen, de aránylag egészen jól sikerült. A konty sem imbolyog a sok hullámcsatnak köszönhetően és kissé laza hatást imitál.

- Készen is van!

- Uu köszönöm Honey, egy csoda vagy! Megkérhetnélek rá, hogy lefotózod hátulról? - nyújtja a lány felé a készüléket.

Több szögből, több fotót lő és végül oda nyújtja Keirának a telefonját, aki extázisba esve kezdi el nézegetni a képeket.

- Na jó! Soha többet nem járok ezentúl fodrászhoz, hanem egyből hozzád megyek! Ez egyszerűen fantasztikus! Louisette meg fog őrülni, hogyha megtudja saját fodrászom van!

Ezek után telefonjába merül és válogatni kezd a fotók között. Mindeközben Daisy foglal helyet és Honey elkezdi kifésülni gondosan a tincseit. Kendra elbűvölve nézi, ahogyan a lány dolgozik, hiszen mindig is irigyelte azokat, akik ilyen jól tudnak fonni. Kiskorában mindig áhítattal nézte azokat a kortársait, akiknek édesanyja mindig befonta a haját reggel. Sajnos Kendra ügyetlen volt az ilyesmikben és mikor Daisy haján próbálkozhatott volna, egyszerűen feladta és inkább annyiban hagyta a dolgokat.

- Mondd csak Honey, az én hajamat is meg tudnád így csinálni? - kérdezi Luis elvékonyított hangon, mire mindenkiből kitörik azonnal az egyöntetű nevetés.

- Ha nagyon szeretnéd Luis, akkor megcsinálhatom a tiédet is.

- Nem, inkább kihagynám, ha lehet! - kezd el tartózkodni a témától.

Daisy haja készen van és szintén örömmámorban úszik, mint ahogyan percekkel ezelőtt Keira is. A csendet az töri meg, hogy Honey telefonja értesítést jelez. Megnyitva a képernyőt egy értesítés szalag ugrik fel.

keira_vance megjelölt egy bejegyzésében.

A lány érdeklődve nyitja meg a készüléket és nézi meg, hogy mégis miben jelölték meg őt. Végül betölt egy képsorozat, amin Keira haja látható, amit éppenséggel Honey csinált és fotózott is le. Alatta pedig egy kisebb képleírás szerepelt.

keira_vance Köszönöm szépen ezt a fonást! :)

- Nagyon szívesen! - mosolyog rá a lányra és be lájkolja a képet.

- Egyszerűen csodálatos! Imádom imádom és imádom! - lelkendezik.

Honey a hozzászólásokat nézegeti és meglepődve tapasztalja, hogy nagyon sok embernek tetszik a munkája.

matteo.bello Legjobb🥰

m.madison CSODÁS.

luis.the.king Volt kitől tanulnia.

- Mit jelentsen az, hogy volt kitől tanulnom? - kérdezi a lány szemöldökét felvonva a férfitől. - Luis én kihívlak egy frizurapárbajra, hogyha kijutottunk innen! Aki veszít, annak ki kell raknia magáról egy gáz képet vagy videót.

- Benne vagyok! Rólam amúgy sincsenek gáz képek, illetve videók!

- Ó igen? Akkor nem mondok azzal semmit, hogy Single Ladies? - kérdezi szórakozottan a férfi felesége.

Mielőtt azonban Luis akár egy szót is szólhatna, hogy megpróbálja védeni magát, egy emberi hang hallatszik a túloldalról.

- Halló! Hallanak engem? - kiabál egy mély férfi hang.

- Most csak én hülyültem meg vagy nektek is megszólalt egy hang a fejetekben? - kérdezi Luis kétségbe esetten.

1 lift 24 óraWhere stories live. Discover now