5. | Jóga

806 79 19
                                    

Miami, Július 10
Liftben ragadás: 5 órája
Szabadulás: 19 óra múlva
Idő: 13:20

- Unatkozooom. - nyújtja el az o betűt Luis.

- Nem csak te. - szólal meg a felesége. - Tudod, néha másokra is gondolhatnál magadon kívül.

- Gondolok is. Arról nem én tehetek, hogy nem viszonozzák ezt egyesek. - nyomja meg az egyesek szót jobban.

Mióta mindenki evett - Honey kivételével - , Luis valahogy sokkal nyügösebbnek tűnt. Kendra idegzete pedig nem bírta tovább, hisz ő is fáradt volt. Daisy egy nagyot ásít, hogy fokozza a pillanatot, amit Keira észre is vesz.

- Miért nem alszunk, ha már itt ragadtunk? - kérdi Honey mindenféle előzmény nélkül. - Járok jógázni és van egy csomó nyugtató zeném is letöltve.

- Nekem van egy sokkal jobb ötletem. - lelkendezik Keira. - Mi lenne, ha jógáznánk egy kicsit utána meg alszunk egy jót?

- Én benne vagyok. - válaszolja egyszerre Daisy és Kendra.

Luis feltűnően sóhajt egy nagyot, majd válaszolna, de Wesley megelőzi. Hirtelen mindenkinek hozzá kell szólnia az ötlethez.

- Jóga? Komolyan? Mégis miért?

- A jóga alapja az önuralom. - szólal meg bölcsen Honey.

- Remek, élő Wikipédia. Most néztem utána és ott is ezt írják. - mutatja fel Luis Kendra telefonját.

Kendra csak a fejét fogja, amiért Luis már megint elvette a telefonját. A férfi nem nagyon tudja magát elfoglalni, hiszen mindent a telefonján csinált. Keira kitartóan fotózza az eseményeket és bízik benne, hogy jó kis albumot fog összeállítani a liftben készült képekről.

- Figyelj Luis, ha ügyesen megcsinálod a jóga pózokat, akkor adok neked valamit, aminek biztosan örülni fogsz. - fogja meg az említett vállát Honey és kicsit úgy érzi magát, mintha egy kutyának beszélne a jutalomfalatokról.

- Kapok egy Rick and Morty pólót? Mert olyat mindig is szerettem volna. - lelkesedik Luis az ötlet miatt, hiszen nagyon szerette az előbb említett sorozatot, de még nem tudott eljutni odáig, hogy vegyen is egy; a sorozatot hírdető felsőt.

- Nem egészen, de ennek is nagyon fogsz örülni.

Honey előveszi a telefonját és elindít egy nyugtató zenét. Wesley ásít egy nagyot ezzel jelezve, hogy nem éppen neki kedvező a zene, amit elindítottak. Vörös hajú testvére oldalba böki könyökével ezzel jelezve, hogy ne szenvedjen feltűnően, de a fiú nem érthette, mert csak egy "Most meg mit csináltam?" nézéssel mered a lányra.

- Kezdjük a mérlegálással. - kezd bele a szőke hajú lány és mutatja a gyakorlatot.

- Ezek a nevek, amiket adnak nekik. Miért nem elég annyi, hogy fél lábon állás? - értetlenkedik Luis a lányt nézve. - Én csak a lefelé néző kutyát ismerem.

- Próbáljátok figyelni arra, hogy a gerincetek egyenes legyen. - hagyja figyelmen kívül az előbb elhangzottakat. - A mérlegállás javítja a tartást és a vérkeringést is élénkíti. Tíz másodpercig mindenki tartsa meg, azután lábat váltunk. Most ti jöttök. - fejezi be mondandóját Honey.

Daisy, Kendra és Keira tökéletesen hajtja végre a feladatot, amit kaptak ellenben Wesley és Luis úgy dőlnek előre, mint egy krumplis zsák, amint egy lábon próbálnak egyensúlyozni. Ezt követően mindenki hangos röhögésben tör ki beleértve a két jó madarat is.

- Ezek alapján a háromszög pózt és a fapózt nagyon fogjátok szeretni. - mondja Honey miközben küszködik a nevetésével.

Egy óra jógázás után mindenki fáradtan dől le a lift padlójára és van olyan is, akinek a fején még az izzadság is észrevehető. Daisy és Kendra perceken belül el is aludnak. A kislány édesanyja ölébe hajtva fejét merül az álmai világába. Keira fejét ráhajtja Honey vállára és becsukva szemeit élvezi a pár perces csendet.

- Megkaphatom azt a meglepetést, amiről beszéltél? - kérdi Luis mosolyogva a kék, virág mintákkal tarkított ruhás lányt.

- Nem ismerlek régóta, de arra már rájöttem, hogy biztosan addig nyaggatnál az egésszel, amíg oda nem adnám szóval egy pillanat és máris megkapod. Viszont fontos tudod, hogy csak kölcsönbe adom, ezért amint kijutunk innen szeretném, ha vissza kaphatnám. - kezd el kutatni a táskájában, majd elő halászik belőle egy Power Bank - ot.

- Megígérem, de mostmár... - akad meg egy pillanatra, amint meglátja a lány kezében levő tárgyat felkiált. - most komolyan volt nálad egy Power Bank? - vonja kérdőre a lányt.

Honey szája elé teszi ujját ezzel jelezve, hogy maradjon csendben, mert vannak, akik már alszanak. Luis eggyel halkabb hangon folytatja kiselőadását arról, hogy miért nem előbb szólt erről az egészről neki, de végül bele törődik és telefonját elkezdi tölteni.

- Ez kedves volt tőled. - mosolyog rá Wesley a lányra, aki történetesen mellette ül.

Keira, Honey és Wesley egymás mellett foglalnak helyet, lábukat felhúzva és ebben a sorrendben is. Wesley ül a lift sarkában, így érzi a felvonóból áradó hőt.

- Nem baj ha neki dőlök a válladnak? Be kell hogy valljam, de Keira feje nem a legkönnyebb. - kérdi Honey és egy kicsit még el is pirul zavarában a kérdés miatt.

- Csak nyugodtan. - feleli lazán a fiú.

Honey becsukja a szemeit és egy hatalmas mosolyra húzódik a szája. Még hallja Luis telefonján a fényképező kattanását, mielőtt elnyomná az álom, amely magával rántja a képzeletében szült, boldogsággal teli világba.

1 lift 24 óraWhere stories live. Discover now