Miami, Július 10
Liftben ragadás: 11 órája
Szabadulás: 13 óra múlva
Idő: 19:30- Rá jöttem! - kiált fel boldogan Luis.
- Mégis mire? - kérdi szemöldökét felvonva Daisy.
- Hát arra, hogy mi a zenedoboz szabálya. - tapsikol örömében a férfi.
- Gratulálok, hogy végre több, mint egy óra után sikerült megfejtened. - mondja cinikusan a felesége, miközben ásít egy nagyot.
Luis nem érzékeli a hangsúlyt, amivel Kendra illette, így meg sem sértődve mosolyog büszkeségében. A következő pillanatban Honey szólal meg és felteszi azt a kérdést, amire valójában mindenki kiváncsi.
- Na és akkor mi a szabály? - helyezkedik el a felvonó padlóján, majd neki dönti fejét Keira vállának.
- Hát az, hogy olyan szavakat kell mondani, amiben benne van a dó ré mi fá szó lá ti kombinációból valamelyik. Például MIkulás, SZÓsz, LÁva. - emeli ki a szavakban elhangzó zenei hangsor elemeinek szótagait. - Viszont! - emeli magasba mutató ujját. - Hogyha például csak a DOmb vagy a REtek szót nézzük, azok csak félig férnek bele, mivel a magánhangzó közbe szól.
Gyér taps követi az előbb elhangzott gondolatmenetet. Wesley megnézi az ételeket, amiket vásároltak vacsora gyanánt. A csörömpölésre - amiket a zacskókkal okoz - mindenki felé néz mérges tekintettel.
- Wesley a jó ég áldjon meg! Mit csinálsz?! - kéri számon Luis. - Éppen lubickoltam a tapsviharban!
A fiúnak nevetését vissza tartva kell válaszolnia, hiszen Luison kívül mindenki tudta, hogy egyáltalán nem lubickolt tapsviharban, mint ahogyan azt ő állította.
- Éhes vagyok, ezért keresek valamilyen ételt. Igen, mielőtt kérdezed nyugodtan ehetsz te is! - találja ki a férfi gondolatait.
Válaszul csak hangosan kordul egyet Luis hasa, mire mindenki hangos nevetésben tör ki. Wesley végül talál a szatyrok legalján egy csomag nagy kiszerelésű gumicukrot.
- Úgy tudtam vissza tetted a polcra, mivel megbeszéltük, hogy nem veszünk édességet, ami roncsolja a fogakat! - néz össze húzott szemekkel húgára, aki csak kínosan nevetve reagálna le a helyzetet.
- Hupsz, lehet elfelejtettem ezt az aprócska kis tényt. - teszi össze hüvelyk és mutató ujját, ezzel jelezve mégis mennyire aprócska az a tény, amit elfelejtett.
- Szerintem pedig csak figyelmen kívül hagytad és úgy csináltál, mintha nem hallottad volna. Valld be, hiszen ismerlek már születésed óta! Tudom mikor kummantasz és nem mondasz igazat!
- Na jó! Igazad van, de miért nem ehetnék gumicukrot? - teszi fel a kérdést, miközben kezeit kérdőn felteszi.
- Hm, nem is tudom... - tesz úgy egy pillanatig, mint aki maga se érti miért csinálja ezt. - Mivel mondjuk a jövő héten fogszabályzóshoz kell menned?
Keirát arcon csapja a hirtelen felismerés, hiszen teljesen el is felejtette a tényt, miszerint fel fogják rakni a fogszabályzóját és mivel nem nagyon fog tudni az azutáni napokban enni, így Wesley már most próbálja le szoktatni testvérét az édességekről. Ez pedig már kereken három napja ment így.
- Való igaz, erről meg is feledkeztem. De egyszerűen a tudatalattim szeretett volna gumicukrot enni és már nem bírtam tovább! - nyöszörög, hogy hihetőbb legyen, megbánta az egészet.
- Egyébként se lenne fer, ha most haragudnék rád emiatt, hiszen te is megbocsátottál a Matteo - üggyel kapcsolatban.
- Hékás, azt egy szóval sem mondtam, hogy megbocsátottam! Egyébként Honey, van kedved eljönni velem majd jövő héten a fogorvoshoz? - mosolyog kedvesen a lányra.
Honey arcán meglepődöttséget lehet felfedezni, hiszen nem gondolta volna, hogy a liftben eltöltött huszonnégy óra után majd akarnak bármit is így együtt csinálni. Nem mintha ellenvetése lett volna az üggyel kapcsolatban, de tény és való, hogy látni lehetett rajta a megilletődöttséget.
- Öhm, persze ezer örömmel! - viszonozza a gesztust.
- Anya, én is el kísérhetem majd? - kérdi Daisy édesanyjától boldogan, adrenalintól felpörögve.
- Hát szerintem ezt ne tőlem kérdezd meg, hanem inkább tőle, de szerintem nagyon örülne neki, ha te is ott lennél vele. - simogatja meg Kendra lánya haját.
Daisy bár vonakodva, de végül oda fordul Keira felé és felteszi neki a kérdést, amit körülbelül fél perce kérdezett az édesanyjától is. Alapjáraton Daisy egy nagyon csintalan és sokat kérdező gyermek volt, de társaságokban ennek nyomát sem lehetett látni, hiszen olyankor általában mindig elvitte a cica a nyelvét, ha kérdeztek valamit tőle. A korosztályával viszont egyáltalán nem ilyen volt. Míg óvodában mindekinek megmondta a véleményét és az óvónőket sosem hagyta nyugodni a kérdéseivel, amik foglalkoztatták illetve érdekelték, addig az iskolában ugyanez történt, amikor bekerült. Annyi különbséggel, hogy mivel itt már tanulni kellett, viszonylag sok kérdésre választ kapott.
- Keira, esetleg én is el kísérhetnélek téged a fogorvoshoz? - kérdi felénken.
- Hát persze! Nagyon örülnék neki és akkor már hozhatnád magaddal Kendrát és Luist is én pedig ígyis - úgyis elráncigálom magammal West, szóval újra együtt lehet a liftes banda. - tapsikol örömében a lány.
- A - a! Én biztos nem megyek fogorvosi rendelőbe veletek együtt! A végén még ott is majd bent ragadunk! - töm magába egy adag gumicukrot Luis.
- Ahj ne legyél már ennyire félős nyuszi! És különben is...az az ÉN gumicukrom és nem szeretem, ha a gumicukromat megeszik előlem! Szóval vagy veszel helyette tíz csomaggal vagy pedig el jössz velünk a fogorvosi rendelőbe. - próbálja meg megzsarolni a férfit.
Luisra mintha nem hatnának a szavak, de feleségére nézve egyből igent mond, hiszen Kendra gyilkos tekintettel néz rá. Így nemcsak, hogy el kell kísérje majd a többieket, de még vennie is kell tíz csomag gumicukrot.
- Egyébként nem lőttél mellé Keira. Sőt! Ne tudd meg Luis mit nem képes lerendezni egy horrorfilm alatt! Szerintem Daisy is sokkal jobban bírja, mint ő.
Mindenki nagyra nyílt szemekkel mez a férfire, hiszen nem nézték volna ki pont belőle, hogy fel a horrorfilmektől. Habár... Így elnézve - ahogyan tömte magába az édességet, mint egy - kisgyermek nem lehetett annyira komolyan venni. Ezt ki is kérte magának, mert úgy érezte Kendra egy féltve őrzött titkát leplezte le.
- Ez nem is igaz! Csak mindig pont akkor ugrik be valaki, amikor nem számítok rá! És egyébként is; tudod, hogy nem bírom a vért.
A következő pillanatban Wesley egy horrorfilmből kivágott jelenetet játszik le Luis füle mellett, miközben a férfi nem figyel rá. A férfi annyira megijed, hogy lányokat megszégyenítően sikít fel a hang hallatán.
- Jesszusom ember! A szívbajt hoztad rám Wesley! - teszi mellkasára kezeit, hogy fokozza a pillanatot.
Mindenki hatalmas nevetésben tör ki Luis reakciója láttán és van akinek még a könnye is kicsordul. A férfi még próbálja egy ideig hajtogatni, hogy ez egy különleges eset volt, de végül beadja a derekát és társul a többiek önfeledt kacagásához. Keira ismételten kattint egy fotót, hiszen kellenek a képek a készülő albumába, így készül kép arról, ahogyan Luis fekszik a felvonó padlóján körülötte egy csomó gumicukorral. Hiszen amikor Wesley elmondása szerint "a szívbajt hozta rá" éppen egy újabb maréknyit tömött volna a szájába, ami ijedtsége hevében kirepült a kezéből és mindenfelé szóródott. Illetve készültek még képek arról is, ahogyan Kendra, Daisy és Honey beszélget. Meg persze az sem maradhatott el, ahogyan Wesley a még mindig fekvő Luis felé tornyosul és hüvelykujját felmutatva egy lájk jelet mutat. Ezeket a képeket Keira fel is tölti az Instagram oldalára.
keira_vance Imádom őket!💕wesleyvance, luis.the.king, officialkendrabianchi, honeyrayne
YOU ARE READING
1 lift 24 óra
Teen FictionEgy lift, huszonnégy óra. Egy nemrégiben megnyílt bevásárlóközpont liftjében nyáron, Miamiban. Mi van akkor, ha a felvonó beragad és legközelebb csak huszonnégy óra múlva szabadulnak ki onnan a bent tartózkodók az időjárási viszonyok miatt? Honey, K...