MÜHÜR

438 15 2
                                    


"Aşka inanirmisin"diye sorsam sana kesinlikle inaniyorum dersin,ama ben aşka inanmayanlardanim.Neden mi?ask aci cekmekten baska birsey değil benim icin, ama gercek aski bulduğunda kalbin ona mühürlendiğinde anlarsin,o kisinin senin acilmayacak bir mührün olduğunu birdaha kopamassin,bir insan gelir ve seni ansizin aska inandirir ben hira ılgaz aska inanmaya mahkum bir insan gibi senin varoluşuna yemin eder gibi inandim..

Sabah çalar saatin sesiyle kalktim "ah bu çalar saatten nefret ediyorum insanin uykusu hic bozulurmu ya Allah çarpar yemin ediyorum,ama mecburuliyetten kalktim okul yolu beni bekler devamsizlik on gun oldugundan hani...

Hemen hizlica kalkip lavoboya gittim yüzümü falan yikayip saçlarimi yaptim şaclarim hafif dalgali ve turuncuya yakin bir renk olduğundan oldukca güzel duruyordu.Bir aylaynir,bir rumel ve bide vazgeçilmez kırmızı ruj,yüzümü renklendirmeye yetiyordu.

Altima siyah dar bir pantolon üstüne ise vazgeçilmezim olan beyaz bir t-shirt geçirdim ve ayaklarima her zamanki gibi beyaz bir nike spor ayakkabi giydim,çantama lazim olan kitaplarimi alip aşağiya indim...

Her zamanki gibi selin sultan kalkmis bana kahvalti hazirliyordu zaten bu güzel kokudanda anlasiliyordu.Hemen gidip yanağina sulu bir öpücük konkurdum ve;

"Günaydin annelerin güzeli"dedim

"Günaydin hira hadi otur kahvaltini yapta okula gec kalma"

Emir buyuk yerdendi tabi hemen oturup kahvaltimi yapmaya basladim.Annem babamada seslendi;

"Ahmet hadi kahvalti hazir"

Tabi babam bunu duyar duymaz hemen geldi,yanagima bir öpücük kondurup;

"Günaydin güzel kizim"dedi

"Günaydin babalarin en tatlisi"

Annem bize bakip gülümsedi;

"Hadi hadi kahvaltinizi yapin"dedi

Bir selin sultan kalasigi..

Kahvaltimi bitirip kapiya koşuşturdum annem masayi topluyordu,babamsa televizyonu acmis izliyordu...

"Anne baba ben çıkıyorumm"

"Tamam kizim hadi kendine dikkat et"dedi annem.

"Görüşürüz kizim"dedi babam her zamanki gibi..

"Tamam anne,görüşürüz baba"deyip yola ciktim,bügün siradan bir gunmu olacakti yoksa oldukca heyecanli bir günmü bakalim göreceğiz..

MÜHÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin