MÜHÜR 2

194 14 3
                                    

Okulun önüne gelmistim özel bir kolejde okuyordum;

"Aker koleji"asil soy adi yazidan belli oluyordu.

Okulun önünde egemen ve kayrayi gördüm onlarda bana sesleniyordu,

"Hira buradayiz gel"dedi kayra,bende kafami sallayip yanlarina yürümeye basladim...

Egemen ve kayra benim en yakin arkadadaslarimdi,tabi benim gibi bi kizin sadece iki tane arkadasi olur...

Yanlarina vardim hepsi teker teker "gunaydin" dediler tabi bende onlara.

Egemen "naber hira"diye sordu,

"İyiyim egemen sen"dedim

"Bende iyiyim"deyip yarim ağiz gülümsedi.

Ayni sekilde bende ona gülümsedim...

Egemen baya yapili ve kasli biriydi okulda oldukça popülerdi,birde kizlar etrafinda pervane,egemenimiz bayada yakişiklidir.

Renkli gözleri,iyi bir fiziği ve esmer oluşu.

Kizlar beni onun yaninda görünce kiskanirda.Buda bizim ego yığınının hoşuna gider....

Kayra,çok vurdum duymaz bir kızdır,mavi gözleri sariya dönük saçlariyla oldukça güzeldi,yani benim tam tersim.

"Bugün okula yeni bir burslu geliyormuş"dedi kayra,bu benim dikkatimi hiç çekmesede Egemenin dikkatini çekmişti;

"Acaba kizmi?" diye sordu egemen,ah egemen senin bu kizlara olan düşkünlüğün..

Hayir galiba erkekmis,oldukça yakişikli bir erkek"deyip sırıttı kayra.

Bu durumda kayranin oldukça hoşuna gitmişti belliki...

"Hadi zil çalicak şimdi sınıflara çıkalim artik"dedim herzmanki gibi,onlarda kafalarini sallayip yürümeye başladilar.

Hele şükür sinifa cikabilmistik sırama geçtim,benim yanimda egemen,kayra ise ön sirada oturuyordu.

Hoca sinifa girdi ders matematik korkulu rüyam,olan,hocaylada anlaşamayiz zaten kafami siraya koyup biraz yatmaya çaliştim.

Tabi özel okulda olmanin ayricaliğida var,hocalarin size bisey diyemediği gerçeği.

Uyumaya calistiğim her dakika şu burslu aklima geliyordu,burslu diyede bahsetmek istemesemde adini bilmediğim için böyle bahsediyordum.Acaba nasil biri yakişiklimi,bizim sinifami gelicek,düşünceler beynimi yerken;

"Kendine gel hira ne düşünüyorsun sen"dedim,gerçektende o çocugu merak etmemin mantikli bir aciklamasi yoktu....

MÜHÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin