GİRİŞ

493 7 1
                                    

Bu hikayeyi Doğduğun Ev Kaderindir dizisinin farklı bir versiyonu gibi düşünün. ZeyBar dizide istediğimiz şekilde ilerlemediği için ben de kendimce böyle bir hikaye yazmaya karar verdim. Ben olsam nasıl ilerlesin isterdim onu yazmaya çalışıcam. Gramer hataları için şimdiden özür diliyorum. İlk önce Zeynebin yaşadığı hayatı kısaca özetleyelim

.................................................

Zeynep Göksu zorlu bir çocukluk geçirmişdir. Babası tarafından fiziksel ve psikolojik şiddet gören, abisini bakımsızlıkdan kaybeden Zeynebi  annesi Sakine daha iyi bir hayatı olsun ve abisinin kaderini yaşamasın diye temizliğe gittiği aileye evlatlık verir. Zeynep önce zorlansa da zamanla yeni hayatına alışıyor ve gerçek ailesinden uzakta büyüyor. İyi eğitim alıp hukuk fakultesini birincilikle bitiriyor. Ama bir tarafı hep eksik kalan genç kız yıllar sonra evine dönüp annesiyle yüzleşiyor. Sakine Zeynebe baskı uygulayıp kendi evine,mahallesine dönmesi için zorluyor. Zeynep ailesi yoksulluk içinde yaşarken kendisinin iyi hayatı olmasının haksızlık olduğunu düşünerek annesinin duygu sömürüsüne yenik düşüp mahalleye dönüyor ve üstelik Sakinenin istediği kişiyle evleniyor. Artık bir ailesi, evi olduğunu düşünen Zeynep evliliğine sahip çıkmaya ve kocasına alışmaya başlıyor ama aralarındakı kültür farkı bu durumu zorlaştırıyor. Sürekli huzursuzluk ve kavga çıkıyor, kocası Mehdi ve ailesiyle Zeynebin arasındakı çatışma zaman zaman tüm dengeleri değişiyor. Okulu bitiren Zeynep çalışmaya karar veriyor ve bir hukuk bürosuna stajyerlik için başvuruyor. Zeynep yeni hayatının ona ne sürprizler getireceğinden habersizdir.







Gerçek AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin