Evet bee!!

54 1 0
                                    

Ohh be bugünde bit ti sonunda! Müzik, ders arkadaşlarım... Yaz tatilinin bu kadar gelmesini isterken, nasıl arkadaşlarımdan ayrılamıyorum... Bende buna anlam veremiyorum... Ama onlar olmasa ben bir hiçim. Aslında sınıfta 1-2 kişi hariç herkesi arkadaş olarak seviyorum.. 1-2 kişi varki onları sevmiyorum. Hocalarıda seviyorum aslında... Size arkadaşlarımı anlatıcağım ilk önce tabiki en yakınlarımdan başlıcağım.. Kadriye kısacası Kadiş. Wattpad'te meşhur olmuş her kitabı en az bir kere okumuştur. Ve kendisi babasına çok düşkündür. Sonra Selen. Kıvırcık saçlarıyla Selin'in göz bebeği(!) yani Selin Selenin saçlarını çekmekten büyük zevk duyar. Selen bundan nefret eder. Selenden sonra ise Selin. Selin hmm ne diyeceğimi bilmiyorum. Yaa şey Selin kantinden birşey aldığı zaman zorla alırız. Hani pek paylaşmaz. Ama iyi niyetli bir kızdır. Ve sonunda Sinem'e geldik. Sinem güzel ve tatlı bir kız aslında. Fakat ağustostan beri bir çocuğa tutulmuş. Ve bunu bize tanıştığımız günden beri anlatır. Kah güleriz kah ağlarız onunla ama genelde hepimiz çocuğa küfrederiz... Neyseki böyle arkadaşlarım olduğu için kendimi biraz mutlu hissediyorum. Hepsiyle değişik değişik anılarım var. Onlar benim için Allah'ın lütfu diğerleride Allah'ın cezası :D Yok yok gerçekten hepsini teker teker arkadaş olarak sevdiğim insanlar. Herkesin kendine münhasır bir hali var....

Ben BöyleyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin