Yavaş yavaş sınav tarihleri belli oluyor. İlk sınavımız Coğrafyadan. Coğrafyaya ilgim var. Hocada güzel anlatınca mükemmel bir ders saati ortaya çıkıyor. Ya ikinci sınavımız, Matematik aman Tanrım! Dersi dinliyorum. Notda alıyorum. Herşey tamam sanıyorum. Ama bi bakıyorum anlamamışım. İlk sınavından tam 8 aldım. İnana biliyor musunuz? Bir de yazıyla yazıyım sekiz. Herkes on üzerinden mi değerlendiriliyor? diyip duruyor. Ama ben o kadar zekiyim ki yüz üzerinden sekiz aldım. Hele ikinci sınavda biraz yükseltim. Tam tamına 33 aldım. Heyy Aferin bana... 3. Sınavdan bahsetmek bile istemiyorum. ( Gene 100 üzerinden 10 aldım on ) 2. Dönemde tek üzüldüğüm şey proje ödevini sınıf öğretmenin Fizik dersinden vermesi. Tamam şunu kabul ediyorum ki fiziğimde o kadar iyi değil ama olsun yani. Hani bazı insanlar vardır matematiği kötüdür ama fiziği falan iyidir işte o insan ben değilim.. Malesef! 1. Sınıftan beri hiç barışamadım matematikle.... Bir tek 7. Sınıfta matematiğimin ortalaması 80 o kadar. Başka da yok başarım... Ama benim matematiksiz de başarılarım oldu. Yani matematiği iyi olan zeki mükemmel, IQ falan yüksek değil .
Elbette bişeylere kafası basıyor. Ama basmayanlarda mal değil herhalde....