-03-

636 49 45
                                    

Acamayanlar için medyadaki şarkı :
İzah-gitme demem // Slowed + Reverb

1 yıl sonra

Yağmur ile dökülen göz yaşlarım şuan dikkat çekmez değil mi?"

******

Bugün yıldönümü... Annemin ölümünün :)

Gidebileceğim bir mezarı bile yok biliyor musunuz?

Şu sokak lambasının rengini çok seviyorum. İçime huzur veriyor.

Aslında yıldönümü olalı 2 saat oldu ama anca çıkabildim oradan. Eren, Armin ve Mikasa'nın uyumasını bekledim.

1 saat önce

"Ne zaman uyuyacaksın Jaeger?" Öf uyu artık aptal.

"Uykum gelince Yoko. Çok normal değil mi? Armin ile Mikasa'yı kandırıp uyuttun ama ben kanmam anladın mı aslanım ğepwdh." Aman da aman nasıl komik.

"Off. Yordun be Jaeger."

"Ben yormadım sen yoruldun."

"He aynen kanka aynen ondan." Ona sırtımı döndüm ve yorganı kafama kadar çektim. Uyu artık da şu lanet yerden kaçabileyim aptal.

"Sana da iyi geceler Yoko." Yorgan seslerinden onun da arkasını döndüğünü düşündüm ve öyleydi de. yaklaşık 30 dakika bekledim. İşimi sağlama almam lazım.

Bu arada bayadır konuşmuyoruz... Bir tane abim varmış ama onu tanımıyorum. Soyadımı taşıyan gereğinden fazla kişi var. Hepsine teker teker soramam abim misin sen diye. Düşünsenize bi tane bücür geliyor yanınıza ve gözlerine bakıp diyor ki "Sen abim misin?" Çok zavallıca dimi. Bugün annemin ölüm yıldönümü ve belli olduğu üzere dışarı çıkmayı bekliyorum. Yüzbaşı Levi'ye veya komutan Erwin'e yakalanırsam hiç iyi şeyler olmaz...

Ben tüm bunları düşünürken yarım saat olmuştu bile. Üstüme siyah kapşonsuz bir ceket giydim ve odadan çıktım. İçeride düşüncelerim beni boğuyor. Bide o oksijensizlik içinde ölmemek için şuan sokaklarda dolaşıyorum. Ara sokaklara giriyorum sonra çıkıyorum sonra başka birtanesine giriyorum ve bunu böylece tekrarlıyorum. Aklıma gelen ilk şarkıyı mırıldanmaya başlamaya karar verdim şuan.

Lanet olsun aklıma şarkı gelmiyor. Heh geldi.

"Geçerim kendimden hepten
Yürürüm bu yolu yekten
Gece ve gündüzüm hep sen
Aklımda hep sen..."

"Kendime gelirim ararım seni
Sayılı günleri karala karala
Buluşmak için bi' neden mi var
Kendini boş yere parala parala
Gururu boş verip yanıma gel
Ne de çok seversin aslında beni
Sararak elime sigara ver
Beraber ikimiz içeriz dimi..."

"illegal ortağım benim
Üstümde kokun ve tenin
İçime çekerim seni
Bırakmam seni ben yemin
Sanki biz ikimiz yüksekte kafamız Düşene kadar hep yeniden yakarız
Paraya zulaya hesaplar bakarız
Gereksiz her şeyi kafaya takarız
Takarız takarız
Kafadan atarız
Göğsüme yaslanıp keyfine bak kadın
Tadımız yerinden kaçmasın yapalım sigara sigara sigara
sigara."

Yaklaşık 3 saatte 5 kilometre yol yürüdüm. Bazen koşabildiğim kadar hızlı koştum. Bazen ise kendimi yere atıp bağıra bağıra ağlamak istedim. Karargaha gitmek için henüz yarım saatim daha var. Bu yarım saati ise ormanda değerlendirmeyi seçiyorum çünkü neden olmasın?

Reader x eren jaeger / yaeger - Hayal Et KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin