-06-

470 33 98
                                    


Yb geldiiii

Bu arada hikaye 100 okunmayı geçmiş 🥺 nası da büyüyor bebeğim benim daha 5 gün önce 1 okunma vardı 🥺

Kitap hakkında görüşlerinizi yorum olarak yazar mısınız? Sizin isteğinize göre şekillenecek bu hikaye sonuçta ❤️

Bölüme geçiyoree

******
Yoko'dan

Niye tekim lan ben yatakta?

"Şimdilik..." Oda da fısıltılar dönüyor noluyo olm

Acaba öldüm de cennete mi gidicem cehenneme mi ona mı karar veriyorlar?

"Peki öyle olsun."

Bozuntuya vermeyecem merak ediyorum ne konuşuyorlar.

Yoklamaya başlıyorum.

Mikasa?
"Ne zaman uyanıcak Yoko?" Burdaaa

Armin?

"Şimdiye kadar uyanması gerekirdi aslında." Burda

Eren?

"Başına bir şey mi geldi acaba ya?" Aha bu da burda. Kadro tam. Yedekler de var anlaşılan ğwöşklsj

"Bir şey olmamıştır güçlü biri o." Yedek 1, Yüzbaşı Levi burdaaa!

"Belki de bilmediğiniz şeyler vardır yüzbaşım :)" mikasa öyle ölmez füze at yiğidim.

"Ne gibi?" Levi sen niye burdasın olm sen ne alaka lna ??

"Sonra sorarsın. Bunları burada, onun yanında konuşmak aptallık. Her an uyanabilir." Yedek 2 Hange-zoe'da burda!

"Ama ben o-"

"Kes sesini Levi."

Hapşurmamalıyım... Hapşurmamalıyım... Hapşurmamalıyım... Hapşurmamalıyım...

"HAPŞUUUĞUĞUĞĞ!" YAT SALAĞA KIZIM YAPARSIN SEN

"N-nerdeyim ben?" İnansınlar lütfen lütfen lütfen. İnanmazlarsa sıçtım!

"İyi misin güzelim?" İnandı galiba Eren. Diğerleri de inandı mı acaba lan?

"Revirdesin." Levi inandıysa herkes inanmıştır. Net!

"Hiç bir şey hatırlamıyor musun?" Armin de inanmış.

"Sana kim yaptı bunu lan?! Ağzını kırıcam kim yaptıysa!!! Lan söyle!"

"Gerizekalı susmuyon ki söylesin!" Eren adını haklı yapıyoruz aslanım.

"Şey..."

"Lan söyle!"

"B-ben yaptım..."

"Ne?"

"Ne?"

"Ne?"

"Ne?"

"Niye tek tek soruyonuz? Duydunuz işte kendi yapmış!"

"İsteyerek yapmadım! Kendimi kaybetmiştim sadece."

"İşte bundan bahsediyordum..." Mikasa ne alaka knk? Bide Levi'ye bakio!

"Anladım Mikasa! Tavır yapma bana ben senin yüzbaşınım unuttun mu?!" Unutmak mümkün mü sen varken?

"Ne diyorsunuz siz?" Azar yemezsem iyidir. Levi'nin sağı solu belli olmuyor sonuçta!

İkisi de gözlerini kaçırdığın da can güvenliğimden emin oldum.

Reader x eren jaeger / yaeger - Hayal Et KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin