-07-

424 28 36
                                    

Yorum yapın yaa 🥺🥺🥺

-06-
"YOKO MİKASA ARMİN?!! Noldu iyi misiniz? Y-yoko? Armin, Mikasa? Yoko nerede???"

"E-eren..."

Hepsi bir tarafa bakıyordu. Onların baktığı yere bende kafamı çevirdim...

SUCK!!!

-07-

B-bu muazzam dev...
Ama Yoko nerede?

"ARMİN YOKO NEREDE?!" Eliyle muazzam dev'i işaret etti. Y-yoko oraya mı gitmişti?

Çalışsana aptal teçhizat!

Çalıştı.

Yoko umarım iyisindir...

Yoko'dan

"Armiihhğnn hagslagdlahsl ya tamam gıdıklam- ğwlahdowhxlw MİKASAAAĞ! ku-ğdlwdhowhx kurtar beniii!! ĞLWHDOEJSLİ Armin o Annie mi?"

"Ha-hani nerde ?"

"MİKASA KORU BENİİİ!" Yine geliyor manyak!

"AAAĞ!!!" Durdu ehehe... Bi dakika neden durdu?

"Armin iyi misin!? Mikasa Armin'e bişeyler oluyor!!! Mikasa ner-"

"Muazzam dev..." Sonunda konuşmayı başa- LAN! Muazzam dev mi?

Yavaşca arkamı dönmem ile onunla göz göze gelmem bir oldu... Surlara mı üflüyor? Ordakileri aşağı uçuruyor! BUNA İZİN VEREMEM!

"Sonunda gelebildin seni sürtük!" Manevra teçhizatımı çalıştırmam ile dikkatini çekmem bir oldu. Amacım oydu zaten. Surlara üflemesini engellemek. Ve başardım da. Geriye tek bir şey kaldı.

O iğrenç boynunu kesmek!

Yazar-chan'den

Yoko son hızıyla ilerliyordu muazzam dev'e doğru. Dev onu fark etmişti ve surların üstündekileri aşağı uçurtmayı bırakıp tüm dikkatini ona vermişti.

Korkmuyor muydu kendisinden Yoko?

Yoko sonunda ensesine gelmişti. Kısa sürmüştü. Dev ne olduğunu anlayamadan boynunda iki küçük ayak hissetti. Yoko'nun oraya gitmesi kısa sürmüştü fakat dev Yoko'nun amacını anlayacak kadar da uzun.

Muazzam dev, Yoko'nun manevra teçhizatı ipini tuttuğunda Yoko şaşırmıştı. Ne yani biliyor muydu nasıl çalıştığını.

"H-hayır..."

Yoko muazzam dev'in kendisine gülümsemesini gördüğünde ani bir hareketle manevra teçhizatını çıkartmaya çalıştı. Ama artık çok geçti.

Muazzam dev teçhizatın ipini tutmuş Yoko'yu kendisine doğru çekiyordu.

Korkudan kimse yerinden kıpırdamıyor, genç kıza yardım etmiyordu. Genç kız ise bunun farkındaydı. Nasıl öleceğini hep merak ederdi. Bir dev'e yem olmayı da düşünmüştü. Ama bu kadar erken ölmemeliydi. Hayallerini gerçekleştirmeden ölemez...

Muazzam dev ipi aynı zamanda Yoko'yu kendisine yaklaştırıyor bir yandan da düşünüyordu. 'Güzelliğine yazık olacak Yoko...' dev ipi çevirmeye başlayacakken ipin hafiflediğini hissetti. İpe baktığında Yoko'yu göremedi. Nereye kaçtı bu kız? Fırlamıştır bir yere boşver' dedi kendi kendine dev. Ama yanılıyordu. İkinci defa kızın oyununa gelmişti dev. Bu sefer kız daha hızlıydı. Eli ile ensesini kapatamayacak kadar. Geriye tek bir çare kalıyordu. Buhar.

Saniyesinde buharlar etrafa yayılmaya başladı. Kız belindeki ipi devin çenesine sabitlemişti. Tam da düşündüğü gibi olmuştu. İp buhar ile savrulmuyordu.

Reader x eren jaeger / yaeger - Hayal Et KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin