-12-
Ama bir gariplik vardı. O bakışları daha önce görmüştüm sanki...
Eren'e sarılırken birinin bize öyle baktığını hatırlıyorum... Ama kimdi o?
-13-
Levi'ın sesi ile düşüncelerimden arındım ve gerçekliğe döndüm.
Ormana varmıştık. Ama o aptal titan hala orada oturuyordu. Arkamdaki fısıldalaşmaları duydum.
"Baksana Levi'ın kardeşi denilen kız orada. Levi'ın kardeşi ya kesin torpille gelmiştir."
"Bence torpilli değildi çünkü o Titan'ı nasıl yere serdiğini gördüm. Acayip iyiydi."
"Sen kimin yanındasın aptal?"
"Doğrunun."
Bilmedikleri o kadar şey var ki... Her şeye o iğrenç burunlarını sokuyorlar.
Kolumda bir el hissettiğimde anın şoku ile eli bir anda tuttum ve çevirdim. Elin sahibine bakmamıştım...
"Ah Eren özür dilerim..." Önümde iki büklüm olmuş Eren'in kolunu bıraktım ve yanına eğilip sarıldım.
"Niye yaptın ki şimdi bunu?"
"Fark etmedim senin geldiğini bir anda değince de refleks olarak öyle oldu... Özür dilerim."
"Tamam güzelim önemli değil." Yanağıma soft bir öpücük kondurdu ardından ayağa kalktı ve elini uzattı bana. Bende elini tuttum ve ayağa kalktım. Dev hala gelmiyordu. Acaba öldürdüm mü yanlışlıkla? Uh... Keşke.
"Niye hala gelmiyor? Öldürdün mü onu?!" Levi üstüme geliyordu. Konu görev olunca o da benim gibi işinde çok ciddiydi. Eğer o aptal Titan'ı öldürseydim beni şimdi ağaçlardan aşağı atıp diğer titanlara yem ederdi. Onu öldürmemem gerektiğini ikimizde biliyorduk.
"Hayır. Öldürmedim daha doğrusu öldüremedim. Ensesini keseceğim sırada ensesi sertleşti ve sırf bunun yüzünden iki kılıcım da boşa gitti."
"Onu öldürmemen gerekiyor APTAL!"
"B-biliyorum ama o an ne yaptığımın farkında değildim. Özür dilerim heichou..." Başım yere eğikti. Levi benden uzundu ve bende başımı yere eğince daha uzun oluyordu. Karşısında mahcup bir şekilde duruyorum şuan.
"Bunu daha sonra konuşacağız aptal. DAĞILIN VELETLER GÖSTERİ BİTTİ."
Herkes hızlıca işine geri dönerken Eren ve Armin yanıma geldi. Onlar ile beraber o aptal Titan'ı gözlememiz gerekiyordu.
"Yanına gideceğim."
Eren'den
"Otur oturduğun yerde Yoko."
"Hadi git. Git de bir sürü titan vücudunu parçalara ayırsın. Bekleme, yol orda." Levi'ın soğuk sesi ile herkes tekrardan ölüm sessizliğine bürünmüştü.
Yoko Levi'yı umursamadan gazını kontrol etti ve teçhizatı çalıştırdı.
Onu tek başına bırakamam.
Bende arkasından gidecektim ki Armin beni durdurdu.
"O tek başına bir plan kurdu Eren. Orada ona sadece ayak bağı olursun. Hem o bir Ackerman. Ona hiç bir şey olmaz. İnan bana." Haklıydı. Ona sadece ayak bağı olur ve planını bozardım. Yapabileceğim tek şey beklemek.
Yoko'dan
Yavaşca yanına yaklaştım. Hala oturuyordu ve gözleri kapalıydı. Yanına geldiğimde sakince yere indim. Muhtemelen amacı benim buraya gelmemi sağlamaktı. Ben de ona ödülünü altın tabakta sundum işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reader x eren jaeger / yaeger - Hayal Et Kitabı
Fanficdiğer hikayeler yetmeyince kendi hikayemi yazmaya karar verdim 🖤 başlıktan gördüğünüz gibi yn x eren jeager kitabıdır.🖤 ailemiz ile aramızı vb tüm şeyleri bölümlerde yavaş yavaş öğreneceksiniz. bilmeniz gerekenlerden bazılarını şimdi soylicem. bir...