-11-

324 27 138
                                    

-10-

"K-kirli derken ne demek istiyorsun Yoko?"

"T-taciz edildim..." Kafasını bana çevirmişti yüzüme bakıyordu. Ben ise ayaklarımıza bakıyordum.

"N-ne?"

-11-

"Yer altında oldu... Bilmiyorum fazla bir şey hatırlamıyorum... Kaçmaya çalıştığım için kafamda cam kırmıştı o orospu çocuğu... Uyandığımda vücudumda bazı yaralar vardı..."

"Ve sen de kendini kirletilmiş ilan ettin öyle mi? Bu senin suçun değildi Yoko. Kirli olan o piç. Sen hala çok temizsin." Elini kalbime götürdü ve devam etti, "burası hala çok temiz... İnan bana." Yüzüne baktığımda bana iğrenmiş gibi bakmıyordu. Aksine gözleri parlıyordu.

Eren'den

O kadar şey yaşamıştı ama hala buradaydı. Gün geçtikçe bu kıza daha fazla hayran oluyorum...

Yazar-chan'den

İkisinin de gözlerinden yaşlar süzülüyordu. Aradaki tek fark ise Eren'in artık her şeyi biliyor olmasıydı.

Yoko artık tedirgin değildi. Eren her şeyi öğrenmesine rağmen bunu umursamamış sevgisi bir an bile eksilmemişti. Eren gözlerinden yaşlar akarken aynı şeyi tekrar yaptı. Yoko'yu tekrar öpmüştü. Yoko ise yine ilkmiş gibi heyecanlıydı. Yavaşca gözlerini kapattı ve Yoko da Eren'i öptü.

Eren yine çok nazik bir şekilde öpüyordu Yoko'yu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eren yine çok nazik bir şekilde öpüyordu Yoko'yu... Eren'in hareketleri ne kadar yavaşsa kalbi o kadar hızlıydı.

Yoko'dan

B-beni öptü...

Beni...

BENİ ÖPTÜ LANN

"Gel hadi uyumaya gidelim saat çok geç oldu."

"Ama senin revirde yatman gerek?" Pek umrunda değil Eren'in galiba...

"Orada değil senin yanında iyileşebilirim." Yüzüm kızardı... KIZARMAK NE AW DOMATESE DÖNDÜM.

Eli ile çenemi kendisine doğru çekip yüzümü kendisine çevirdi...

ZATEN UTANIYOM YAPMASANA BE ZALİIĞM...

"Domates Yoko çok tatlıymış tadına bakabilir miyim?" Ha?

"Er-"

"Sen kime yavşıyon lan yavşak?!!" Çüş!

"A-abi?"

"Gel buraya salak Yoko. Yer bu yamyam seni." Kıkırdadım.

"Sen kimsin?"

"Tanıştırayım. Tou Eren, Eren Tou. Tou yakında Eren'i tanırsın iyi çocuktur kendisi ğspqdj"

"Anlaşılan öpüşmesi de iyi yarım saattir öpüşüyorsunuz çünkü?" Domates oldum cidden hem de olgun kıpkırmızı bir domates...

Reader x eren jaeger / yaeger - Hayal Et KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin