Prljava opklada

7K 23 0
                                    

Vezana sam na krevetu i ne mogu da se pomeram. Noge su mi raširene i osećam hladan vazduh na mačkici.
Glupava opklada. Psujem sebe što sam pristala na ovo.
Termini su bili jednostavni:ako ja pobedim, mogu da mu radim šta hoću. Ako on pobedi, može da radi šta hoće. I pogodite ko je pobedio...
Spavaća soba je u potpunom mraku i ja ne vidim i ne čujem ništa. Potpuno sam sama ili barem tako mislim.
A onda, osećam glavić na svojoj pičkici.
"Zdravo, princezo", šapuće mi on dubokim i hrapavim glasom "Nadam se da me nisi zabpravila".
Uzdišem, ali ništa ne odgovaram.
"Ove noći ti neću dati da spavaš".
Osećam njegov dah na mojoj goloj karlici. Grudi su mi prekrivene samo tkaninom i sada sam bolno svesna koliko su im njegivi zubi blizu. Osećam maramu kako klizi sa mojih grudi.
Njegov glavić je još uvek na mojoj pičkici i ne pomera se. Počinjem da se vlažim i želim da ga nabijem u sebe.
Ali on mi neće dati to tako olako.
Osećam tkaninu kako mi klizi preko grudi a zazim vlažan jezik na sisi.
Liže je a zatim obuhvata bradavicu ustima i steže je i halapljivo vuče.
Stenjem jer nw mogu da izdržim. Stenje i on i zavlači mi dva prsta u pičku. Pomera ih brže i brže i pokreće mi telo u ritmu tog jebanja.
Ja ne mogu da se suzdržim i glasno stenjem.
Primiče mi glavu uvetu i osećam njegov dah na telu. "Ćuti ili ćeš zažaliti što nisi." Kaže mi preteće, ali ja znam da iznad svega želi da ga ne poslušam.
Vadi oba prsta iz mene a onda naglo uđe sa sva tri. Nisam predosetila ovo i isluštam glasan zvuk. Ulazi još brže sa tva tri prsta.
Zatim mi odvezuje noge i prevrće me na stomak. Ruke su mi još uvek vezane.
"Sama si tražila" reče mi izazivački.
Klečim na kolenima u polu doggy položaju. Osećam kako odlazi, ali meni je pička još uvek vlažna. Nije me dovoljno jebao.
Sedim tako u mraku i tišini a onda osetim nešto da mi se sliva na koži. Toplo je i gusto i ide mi preko raširene guze, niz butine, na leđa i u pičkicu. Previše ga ima da bi bila njegova sperma.
Osetim njegov jezik na pičkici. Ovog puta se odmah zariva u mene i njegiva pljuvačka se meša sa tečnošću kojom sam prekrivene. Liže me dublje i dublje, durajući klitoris koji mi bridi svakim uzdahom. Vrištim i grčevito svršavam. Telo mi je u grču od ovoga još par minuta i osećam se već malaksalo, ali čujem zujanje.
"Rekao sam ti da večeras nećeš spavati, princezo". 
Uzima srednji vibrator i uklučuje ga. Stavlja mi ga uz guzu.
"Da vidimo kako će ti se ovo svideti" stavlja vibrator do kraja u moju guzu i ja vrištim, od malo bola i mnogo izdajničkog zadovoljstva.
Dok mi je vibrator u guzi i bruji, on me okreće na leđa tako da je sad ponovo iznad mene. Odvezuje me sa kreveta ali još uvek imam lisice. Pomazuje mi na svoj tvrdi i nabrekli kurac.
"Neću ti ga izvaditi sve dok ovo uradiš."
U ovom trenutku baš to i želim.
Klečim i naginjem se ka njemu. Uzimam mu penis u ruku a drugu mu sluštam da donju stranu butine. Već osećam da je grčevit.
Uzimam kurac u usta i ližem ga dok mi u guzi drnda vibrator. Ne mogu ni na šta da se skoncentrišem...
On me hvata za struk i odmiče me od sebe dok još nije svršio. Gura me na krevet i ja padam leđima i guzom.
Ulazi mi u brideću pičkicu naglo i jebe me uporedo sa vibratorom sve brže i brže. Svršavamo zajedno i naša naga tela su prepletena jedna sa drugim. Konačno mi vadi vibrator iz guze i ljibimo se kao da nikada u životu nismo.
"Gotovo za večeras, princezo".

PRLJAVE PRIČE🍑Where stories live. Discover now