Hej hej, ova priča je malkice dugacija od ovih do sad, uskoro cete videti i po cemu... nadam se da će vam se dopasti, ostale će biti hetero kao i do sad😘
Bila sam tek na četvrtoj pesmi te večeri kada sam spazila njene oči na sebi. Svaki užareni pogled čitave sale bio je na meni, na mojim golim ramenima, na otkrivenom stomaku, ili malo skupocene tkanine preko grudi i bokova. Kukovi su mi se pomerali u savršenom skladu sa ritmom muzike, i dok sam pevala reči pesme, njen pogled počivao je samo na meni, paleći mi kožu i uvlačeći se i u najintimnije delove.
Čak i u sobi punoj ustreptalih muškaraca i žena, jedino sam se pod njenim pogledom osećala potpuno golo, jedino je ona umela d ame skine bez i jednog jedinog dodira.
Prelazim rukom preko grudi i stomaka, a zatim klizim na sopstveno grlo. Čak i kroz laganu muziku paba movu da čujem uzdahe publike, ali najviše me zanima njen.
Čak i nakon što me je spazila, odlučila je da ipak ostane i odgleda nastup do kraja. Ni ona ni ja nismo bile svesne da ćemo ovde zateći jedna drugu. A ja planiram da maksimalno iskoristim situaciju.
Dve devojke pored mene, plesačice, i ja počinjemo lagano da se krećemo kroz publiku. Hoda ka njoj polako, mrfajući kukovima i rukama u ritmu, praveći pokrete dovoljne da zasene svakog živog čoveka.
Dolazim do njenog stola napokon, netreice mi uzvraća svoj plavi užareni pogled. Pored nje su još dva čoveka, očigledno njeni saputnici, možda i ljubavnici, ali za njih ne mari ni pet posto.
I tada me prožima saznanje, osećaj komu ne mogu da se otrgnem želim je. Želim je sada, odmah i u sebi, najjače i najduže nego ikada do sad. Želim je sa tolikim žarom da bih mogla da spalim čitav vaj bar samo da bih došla do njenog tela.
Izgleda da se u njoj javlja ista potreba jer u sledećem trenutku osećam njenu ruku oko struka. U početku je to blag dodir, ali onda me silno privlači ka sebi, tako da je moja gola koža naslonjena na njenu putničku odoru. Osećam da joj je telo, naročito donji deo, veoma napet, mada joj glas ostaje ležeran dok mi strastveno šapuće na uvo:
-Dugo se nismo videli, zar ne princezo?
Kožom mi prolaze žmarci. Njene usne putuju od mog uha po vratu i do ramena, nehotice dodirivajući telo.
Sanja su obe njen šake na mojim bokovima i ja umalo zaboravljam da se nalagimo u sali punoj ljudi. Želela bih da me uzme tu na tom stolu, bez razmišljanja o drugim ljudima, želela bih da me ima sada.
Grabim je za ruku i trčim ka vratima gornjeg sprata, gde se nalaze gostinjske sobe. Ona me bez reči prati u stopu, bez i jednog pitanja. Tačno joj je jasno šta želim da radim.
Tek što zatvaram vrata od sale za nastupe i muzika se stišnjava, kada osećam njene snažne rukr kako me pribijaju uza zid. Mali osmeh širi se mojim licem. Ovo će postati zabavno.
-Nisi mogla da odvojiš pogled od mene na bini, ti kurvice mala - govori mi ona, glasom promuklim od požude.
-jesam li ti nedostojala -upitam provocirajući - da li ti je nedostajalo da sam na tebi. Da mi gurneš prste u...
Prekida me silina njenog poljupca i ja joj ga, stenjući uzvraćam. Njene snažne ruke me grabe za butine i nosi me ka prvoj otvorenoj sobi.
Baca me na krevet, koji škripi pod mojom težinom, a zatim me opkoračuje nogama. Cepa moju gotovo providnu odeću i sada stoji iznad mene nekoliko trenutaka obučena, dok ja ležim pritisnuta ispod nje, potpuno gola i navlažena. Prizor me iz nekog razliga veoma pali.
Ona zati brzo skida svoju odeću, a onda me prevrće na stomak, snažno me treskajući uz krevet.
Pre nego što omam priliku išta da kažem, grabi mi obe ruke i silom ih zadrža pozafi. Drugo rukom mi samopouzdano pređe preko guze pa blago umoči dva prsta u međunožje, da vidi koliko sam vlažna. Na kraju mi začuđujuće nežno prtrlja klitoris, na šta ja ispuštam zvučan uzdah. Brzo povlači ruku i treska me preko zadnjice.
-Izgleda da sam ti vrlo nedostajala princezo.
Pre nego što imam vremena išta d aodgovorim, brzo i snažno ulazi u mene, sa ni manje od tri prsta istovremeno.
Ispuštam potmuli krik, ali mi zariva lice u jastuke da ne pravim galamu.
- Ššš princezice.. ne želiš ikoga da probudiš.
Umesto odgovora dobija stenjanje sa svaki uvlačenjem i izvlačenjem prstiju. Osećam pritisak na mačkici i klitorisu, čini mi se da je stavila previše prstiju. Ne mogu više to da odnesem i osrćam kako telo počinje da mi se grči.
Ona predoseti moj orgazam i brzo me prevrnu na leđa, pa uspravi, tako da su nam se grudi dodirivale, a usne bile na par centimetara razdaljine.
Sada sam sedela u njenom krilu i mada nisam znala šta je sledeće naumila, nisam želela da čekam da saznam. Bila sam na samom pragu orgazma i jedino je ona mogla zaista da me prevali preko litice.
Njena desna ruka se zavuče među naša međunožja, palcem mi snažno pritiskajući klitoris, srednjim i kažiprstom mi ulazeći u mačkicu, do samog kraja se zakucavajući.
Ovog puta zauze dosta brži tempo, njeni prsti izlazeći i ulazeći u mene do kraja sa svakim ubrzanim otkucajem srca.
Ja joj dahćem ime na uvo, što se čini kao da je samo još više pali. Tempo sve više i više ubrzava dok višr ne mogu da izdržim. Jednom ruko je čupajući za kosu, drugom nehotice noktima po golim leđima. Glasno svršavam, i ona svršava zajedno sa mnom, ni na jedanput ne prekidajući kontakt očima.
Posle toga osećam još nekoliko uboda i kada napokon izvlači sva tri prsta iz mene, obe se sručavamo jedna pored druge na krevet.
-Svaki put zaboravim zašto se uvek raziđemo na kraju.Ako vam se dopalo ovo pliz voutujte i kao i uvek slobodno komentaristie sta vam se svidja ili saljite u prouke 😉