Aspen i Dolores
Aspen naglo zastade, osećajući nežnu kožu njene dojke pod rukom. Gledala ga je krupnim očima punim očekivanja. Da li je to u ovom trenutku video strah? Da li je posojala mogućnost da ga se plašila?
Naravno da jeste. Bio je glup. Nakon svega što ga je videla da radi danas, naravno da bi s plašila. Nije smeo da rizikuje.
On naglo izvuče ruku iz njene haljine, ostavljajući prazan osećaj u njenim grudima. Prekid dodira sa njim fizički joj je donelo ladnoću kakvu do tada nije osećala, kakvu nije mogla, nje želela da izdrži.
"Aspene..." prošapta ona, jedv izvukavši uzdrhtali glas iz mene.
"Dolores, ja zaista... mislim da ovo možda nije..."
On aposegnu za njegovom rukom, brzo skoro gramzivo, okret koji joj nije bo svojstven.
"zašto staješ?"
"Molim?" Nije mogao da sakrije iznenađenje iz svog glasa. Ona mu stisnu dlan, sa skoro paničnim pogledom.
"Jesam li nešto uradila? Rekla nešto pogrešno?"
"Ne Dolores... samo, p+danas si prošla kroz mnogo toga. Ovo možda nije ono što zaista želiš."
Ona pređe pogledom preko njegovog krupnog, snažno tela. Bio joj je tako blizu. Dah njegovih reči oseala je na vratu, tako blizu. Sigurnost koju je osećala pored njega bila je osećaj koji nije znala da joj je trebao, i to čitavog žživota. Nije želela da ga pusti da ode sda. Nije smela. Trebao joj je, poput kiseonika i vode. Želela je da bude povezana a njim na jedan sasvim drugačji način. Samo njegovo prisustvo bilo je toliko nadmoćno, a pet, tako nedovojjno. Trebalo joj je više. Mnogo više. znala je da bi on to mogao da joj pruži.
"Ovo je jedino što zaista želim." Prošaptala je.
Njegov pogled se promeni, u njemu se pokaza nešto tamnije, dublje, intimnije. On se skoro nadne nad njom, terajući krv da joj ključa u venama.
"Dobro. Želim samo da znam da si apsolutno sigurna u ovo."
Dolores proguta knedlu i klimnu, nesposobna da mu odgovori.
"Iskoristi svoje reči." On polako udahnu "Želim te, Aspene. Želim te mnogo."
Sada je izgedao blago zbavljeno, izraz mu je bio nežan i siguran, ali se sada blago, skoro neosetno poigravao sa njom. Da li će tako da se poigrava i sa njenim telom?
"Opiši m šta tano želiš."
Šta je želela? Ni ona sama nije znala. Znala je da ga želi za sebe, u sebi, ali dalje od toga... njena imaginacija nije išla mnogo. Nije imala dovoljno iskustva da bi zapravo znala. Samo jedan odgovor dolazio joj je do uma. "Hoću da mi radiš ta god želiš."
U tom jednom trenutku kroz um mu proleteše desetine fantazija koje je imao o njoj kroz vreme koj eju je poznavao. Međutim, nije mogao sve da ih odigra. Mala princezica je bila hrabra izgleda. Međutim, aspen je znao da bi se i ona prestrašila kada bi čula kakve sve igre on igra. e, za to ćće biti vremena, odlučio je u tom trenutku. Danas je želeo da bude nežan.
On je ponovo obuhvati ruama, ali ovog puta se nije ustezao. Njene usne se rastvoriše pod njegovim, koje su instinktivno počele da pohađaju, osvajaju. Poseduju.
Staila mu je ruke na grudi dok su se njegove zavlačile u njene. Njegovi prsti naiđoše nanjenu bradavicu, i on nežno pređe preko nje, produbljivajući poljubac. Mesto mežu nogama zapulsira jače, željnije. Ona obavi ruke oko njegovog vrata, terajući ga da se nagne nad nju, obarajući ih oboje na krevet. Nadnosio se nad njom, njegova ogromna, mišićava prilika naspram njene male, tako krhke i lomljive. Đeleo je da je zaštiti, ali isto tako je želeo da je obuzme celu. Da li je mogao da je spse sam od sebe? U ovom trenutku trebalo mu je sva moguća volja uma da joj ne bi strgao tu tananu lanenu haljinu koju je imala na sebi.
"Želim te Aspene. ŽElim te sada," nje mogla da se suzdrži, reči preletee preko njenih usana. T je bila kap koja je prelila čašu. Aspen uz muku skine svoje ruke a njenog tela i priđe svom kjuišu, koga strže u jednom glatkom pokretu. Dolores je za to vreme pokušavala da otkopča dugmad haljine, ali nije mogao da čeka. On joj jednom rukom obuhvati ruke, i zadrža ih iznad njene glave. Osećala se ogoljeno pred njim, osetljivo. U ovoj poziciji mogao je da joj uradi šta god je želeo. a onda nije bila ni najmanje revoltirana. Njegova nežnost već u sledećem trenutku bila je na izmaku.
Sa slobodnom rukom, on joj strgnu gornji deo haljine, dugmići poletoe ka podovim kreveta. Pred njim su stajale njene glatke, okrugle grudi, sa naježenim bradavicama. Ona snžno uzdahnu uz nalet hladnog vazduha po osetljivoj koži ali njegovo prisustvo bilo je dovoljno da je ugreje. U sledećem trenutku i njegov pojas i košulja bili su na podu.
Držao ju je rukam prikovanu za krevet, osećala je njegovu snagu iako se trudo da je pred njom ne pokazuje. Njene grudi bile su ogoljene pred njim,, i on je izgledao kao da ima problema da se skoncentriše. Pre nego što je uspela da uzme sledeći uzdah, usne su mu se obavile oko jedne. Njego jezik lagano obrne jedan krug, a zatim je uuče. Pulsiranje između nou sada je postalo gotovo bolno. "Trebš mi, sada, odmah. Molim te..." nije bila sigurna da li je uopšte mogao da čuje njene reči.Plave oči je pogledaše odozdo, a onda se osmehnu ka njoj. "Jeli tako?" On zavuče ruku pod njenu suknju, koja se još uvek držala na mestu. Polako, tako previše polako, klizio je sa dva prsta po nejnim butinama. A onda je došao do slatkog mesta. Dva prsta počivala su tačno na ulazu, a njene grudi su se dizale gore dole, u potrazi za stablnim udahom. "Ne mogu da verujem koliko si mokra," njegov glas bio je skoro uzdrhtan koliko i njen. U kratkom trenutku, pomislila je šta bi bilo da se nije ovoliko trudio da se kontroliše. Dva prsta uđoše u nju, tako polako da joj se otrže glas iz grla.
aspen se blago, skoro milosdrdno nasmeja. A onda joj strže haljinu s akukova, otrkivajući je celu tamnoj prostoriji. Od samog pokreta, ona snažno zadrt+hti. A onda ga ugleda kako se polako spušta uz stomak, pravo do njenih kukova. "Da vidimo kako umeš da pevaš, Dolores."
Aspen spusti svoje usne na mesto. A onda poče da liže. Strastveno duboko, od klitorisa do pulsirajućeg mesta. Njegov jezik bio je vlažan i spretan, ponavljao je i ponavljao pokrete od kojih joj se telo treslo. A onda je ušao u nju. i ulazio je, u isto vreme poigravajući se sa bradavicama rukom. Pokretao joj je kukove u smru njegovog jezika. Jebao ju je smo ustima, i nikada do tada nije osetila nšta tako.
Dolores zatvori oči, sigurna da je na samoj granici provalije. A onda je obuzm drugi osećaj, potpuno durgačiji, ali nšta manje svršen. Osetila je određenu spunjenost, ključ kojii je ušao u ključaoncu. Ona otvori oč, naglo, uz glasan uzdah. Aspen je ulazio u nju, i to brže nego što je mislila da ćepočeti. Bila je toliko mokra da je samo skliznuo u nju, ali prvo nije išao duboko. Mogla je da vidi kako izvire. Bio je veliki, ogroman. Aspen je bio veći nego što je mislila da je moguće za jednog mušarca. Izvlačio ga je čitavog a onda ponovo ulazio u nju, svki put sve dublje. Ponavljao je pokrete ponavljao dok nije osetila kako je unutra u potpunosti. bio je to osećaj za koji nije znala da je bio moguć, biti toliko sjedinjen sa drugim biće.
Ali kada je stigao do kraja, kada je bio u njoj ceo, nije se više izvlačio. Umesto toga, pokreti su mu postali manji, i dosta brži, dosta nežniji, intimniji. On položi ruke na njene kukove,kako bi napravio bolju potporu njenom telu. A onda je počeo da lazi bro i kratko, zarivajući se čitavom dužinom u njenu unutrašnjost, brzo nežno, tako neverovatno duboko. "Primi ga, princezo, znam da možeš. Primi ga duboko."
Njene ruke bile su svuda po njemu, njegove usne svuda po njoj. Ali više nije mogla da izdrži. Bila je toliko obuzeta zadovoljstvom, telo joj se skupi i zadrhta od njim, a njegovo ga zaprati u tome.
Smirio se pre nje, i t iskoristio da nežno izađe.Zatim je uze svoje ruke i obgrli, prekrivajući ih debelim, vunenim ćebeetom. Dolores napokon povrati mogućnost govora, ali i dalje nije mogla mnogo da izusti "Znam da me tretiraš kao da sam od stakla. Ali veruj i, mogu izdržati."
Već je izdržala mnogo bolje nego što je mislio. Ali ipak, nije smeo da brza. Ne sa njom. "To ćemo tek da vidimo, princezo."