Pogledao si me tim tvojim tamnim očima. Imam utisak da se topim u samom tvom prisustvu.
Ja znam ko sam. Osećam se jako, ne želim dečka trenutno. Ne treba mi.
Ali zašto želim tebe? Želim te više nego što smem sebi da priznam. Želim te grubo, želim te sebično i jako.
A čini se da me ti gutaš ičima. Dok ti pričam šta mi se dešavalo u prethodnih par dana, slušaš svaku moju reč. I ja primećujem nešto što nikada do tad nisam. Taj sjaj u tvojim očima. Gledaš me kao što dete gleda slatkiš.
Te večeri, otpraćuješ me direktno do mog stana. Ne zato što je to potrebno. Međutim, kažeš da je mrak, da je kasno i da bih svakako zaboravila da se javim. Ne želiš da se brineš. Dolazimo do mog ulaza. Svetla u mom stanu su prigušena. Skidam kaput, otkrivajući dubok crveni dekolte. Bretela brusa mi je skliznula sa ramena i ti je nemo vraćaš na mesto.
Ne govoriš ništa. Kao da će sam zvuk tvkg promuklog glasa odati tvoju želju. Gledam te i zabavljam se. Volela bih da mogu da te uništim ove noći.
Nekoliko trenutaka samo stojimo zajedno, gledajući jedno u drugoga. Vidim kako ti se ispod košulje tenirani mišići pomeraju. Kao životinja koja pokušava da obuzda svoju divlju snagu.
"Možda bih trebao da krenem"
"Mozda"šapućem i približavam se. Tvoj dah mi je vreo na grudima.
"A možda bi mogao i da ostaneš"
Tvoje se usne polako spuštaju na moje. Uzvraćam poljubac osećajući vrelinu u stomaku i grudima.
Tvoje ruke pronalaze svoji put ka mojim bokovima. Približavaš me sebi, kukivi nam se dodiruju.
A onda me grabiš silinom divlje zveri i pritiskaš uza zid.
Glasno uzdižem i obmotavam nogu oko tvoje.
Ruke ti lutaju ispod moje haljine, nailazeći na slatko, slatko mesto.
Polako obigravaš oko mojih donjih usana. Dišeš ubrzano, teško se kontrolišeš. A onda ulaziš sa dva prsta, prvo sporo a onda brže. Počinjem da uzdišem i pomeram kukove u ritmu tvojih prstiju.
"Sviđa ti se to, jeli princezo?"
Guraš još jedan prst i ja ne mogu više da izdržim. Celo telo mi se trese u grozničavom uživanju. Tvoji snažni mišići i telo su jedina stvar koja me sprečava da se stropoštam na zemlju.
Obavijam obe noge oko kukova i ti me unosiš nazad u kuću.
Bacaš me na krevet spavaće sobe i zatim ležeš na mene. Tvoje snažno telo me pritiska, jos uvek se nisam potpuno pripremila. Zavlačiš ruku u svoje pantalone i u trenutku mogu da te osetim na svom ulazu.
Na usnama ti se pojavljuje mali, zlobni osmeh, gledaš me drsko u oči. Ne ulaziš u mene. Osećam tvoju dužinu polako, čvrsto, kako klizi gore dole, tek mi dodirujući klitpris vrhom. Osećam tvoj pritisak, lulsiram od želje. Damijane, jedva uspevam da prevagnem zvoje ime šapatom. Ti me posmatraš, zabavljeno, ali vidim ti u očima da se svim silama trudiš da se obuzdaš.
Iskoristi reči, lepa moja. Moli me.
Podižem leđa i kukove ne bih li te naterala da uđeš u mene. Ne želim da te molim. Ne želim da mi ovoliko trebaš, da si mi ovoliko neophodan. Ali jesi. I ja to ne mogu da promenim.
Molim te, Damijane.
Moliš me za šta, lepotice?
Mučiš me... prodahtam, dok on polako, previše polako klizi u mene. Sporo, na moje reči namešta svoj vrh na mene. Pravi mali pritisak i moja rupica počinje da se otvara. A onda popušta. Nastavlja da ga gura, samo centimetar dva u mene dok me proždire očima. Obuhvata rukom moju sisu i uzima bradavicu u usta i obmotava je jezikom, povlači tek neznatno. Ali ja ne znam više kako da se koncentrišem. Njegov vrh je na samom ulazu, rasteže me i maltretira, tako da moram da ga imam u sebi.
Molim te Damijane, prodahtam, jebi me
U tom trenutku, kao da se nebo otvara i na mene ispušta oluju. Ti ulaziš u mene naglo, brzo, kao divlja zver puštena sa lanca. Ispuštam gpasan uzdah, ali tvoj tempo se ne zaustavlja. Guraš ga duboko u mene, čujem zvuk naših koža kako udaraju jedna u drugu.
Prevelik je, jedva izustim, pošto osećam kako jedva prolazi kroz uske zidove.
Tvoj glas je dubok i baršunast. Možeš da istrpiš, lepa moja. Primi ga... primi ga kao dobra devojčica.
Iz grla mi se otima još jedan glasan uzdah dok pokušavam da dođem do daha. Tvoj tempo se ubrzava, duboko, snažno, brzo. Ulaziš do mene do kraja, ispunjavaš me na način na koji nisam znala da mogu da budem.
Zarivam ti nokte u leđa dok izvijam svoja, osećam kako se polako vlaže od brzine kojom ideš.
Ti si najlepša devojka koju poznajem, izustiš, i više ne mogu da kontrolišem svoje telo.
Osećam kako mi grlo vibrira, kao i svaka ćelija u organizmu i grčim se u tvojim snažnim rukama. Ti prelaziš preko granice zajedno samnom. Tvoja tečnost ulazi u mene, topla i velika, i produžuje moj orgazam.
Oporavljaš se brže nego ja, te osećam kako me pribijaš uza sebe, tvoje telo je naspram mog, štiti me od svega što nisi ti.
Shvatam da je nekad u redu zamoliti.Ćao svima, Verosika ovde, posle najduže pauze do sada. Mislili ste da sam vas zaboravila?? 😏 Verujte mi da je to daleko od istine. Pritisnite to vote dugmence i zapratite me kako bi ste me podržali da nastavim da pišem, zato što vrlo brzo stižu mnoooogo dobre priče.
Ljubim vas
Xoxo