Šefica

5.9K 23 0
                                    

Moja tajna veza sa upravnikom počela je nedavno. Nemam nikakve veze sa njegovim poslom, niti pravog razliga da dolazim u njegov radni prostor u ogromnoj multimilionskoj zgradi, ali jednostavno imam fetiš za muškarce u lepim odelima.
Ulazim u njegovu kancelariju kao da je posedujem. Dosadno mi je da uvek budem ova dominantna žena tokom celog života. Zato želim muškarca koji će znati da uspostavi kontrolu, kao što je on.
Smeška mi se u svom savršeno skrojenom Armani plavom odelu. Zna zašto sam došla i znam da mu je drago.
Gleda mi u grudi kroz moju gotovo prozirnu Gucci košulju i ja shvatam da će uskoro biti završiti pocepana. Ništa zato.
Spuštam torbu na sto i prilazim mu s namerom da kažem nešto seksi, ali me on naglo sprečava u tome, gušeći mi reči snažnim strasnim poljupcem.
Obuhvata mi lice šakama i osećam njegovo mišićavo telo skroz pribijeno uz moje.
Obuhvata mi struk jednom rukom i gura me uza zid.
Čujem cepanje svoje Louis Viton svilene haljine. Pukotina se širi mojom guzom i otlriva čipkane crne gaćice.
"Ne budi tako grub", zauistim da mu kažem, jer sam volela tu haljinu. Ali on me još jače gura na zid, i meni se sve reši guše u grlu kad osetim njegove ruke na mom golom struku.
Okrenuta sam ka zidz, a on je iza mene. Prevlači prstima po mojoj guzi, i teram me da uzdišem.
Zatim mi zavlači prste među guzu. Osećam koliko sam vlažna i mačkica mi pulsira.
On mi se približava, njegov topao dah na mom vratu dok šapuće
"Znam koliko me želiš mala. Ne možeš to da sakriješ."
Zatim prstima prelazi preko mog klitorisa i pritiska ga u krugovima.
Njegovi pokreti se blago ubrzavaju. Sada ne mogu više ništa da zucnem. Želim da samo uđe u mene do kraja i snažno. Kao da predoseća to, on mi gura dva prsta u mačkicu i jebe me tako. Pokreti mu ubrzavaju ritam i ja sam blizu orgazma.
"Ne tako mačkice" reče mi na uvo "ne želim tako da mi svršiš" vuče mi guzu ka sebi, a onda me naginje preko stola. Još jednom umače prste u mene, a onda čujem otkopčavanje rajsferšlusa. Osećam njegov kurac na ulazu u guzu. Strnjem.
"Stavi ga unutra već jednom!" On se samo nasmeja.
Sada mi je stavio kurac na mačkicu, i glavić vrlo polako ulazi unutra.
Ahhhh
"Stavi ga celog!" Molim ga. Ali on ne popušta. Uzima me za ruke i stavlja mi ih iza leđa, kako ne bih mogla sama da se nabijem. Onda gurnu kurac još malo dublje u mene. Taman kada mislim da će ga celog zakucati, on ga brzo vadi.
"NE!" Vicem mu. Tako sam blizu svršavanja. Samo me izjebi već jednom!
On stavlja samo glavić ponovo u mene. Ovo je mučenje. A onda, taman kada mislim da će se ponovo poigrati, on naglo ulazi i gura ga celog, do butina u mene.
Iz mene izleće krik. On nastavlja brzim i jakim tempom tako da mi lice udara o sto. Čuje se jako tapšanje njegovih butina i testisa kada udaraju u moju guzu. Zatim me prevrće na leđa i grabi sa stola sa bi me stavio na pod. Čim ulazi u mene, ne mogu više da izdržim i svršavam. On ulazi još nekoliko trenutaka a odmah zatim čujem stenjanje i topla tečnost mi ispunjava mačkicu i sliva se niz butine

______________________________
Hejjj, Verosika ovde, ako vam se dopala ova priča, molim vas kliknite vote, kako bih znala da li da nastavim sa pisanjem erotskih priča!😘

PRLJAVE PRIČE🍑Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt