5

44 4 4
                                    

*Tonpa pov*

Spotkałem kogoś kogo nie spodziewałem sie spotkac..... Byl to chlloro moj były.... Myslałem nad ucieczką ale wtedy hisoka by sie zastanawial o co chodzi. Nie chciałem  mu sprawić smutku. Postanowilem że zignoruje chrola. Nagle jednak ten debil sie odezwal.
-hej tonpuś
-wtf tonpa kto to-zapytal hisoka
-moj byly debil-powiedzialem-a tak wogole nie mow do mnie tonpuś.
-ok wiecie ze jestem kpopiara???
-wow super-powiedzialem
Chloro zacząl sie chwalic swoją army bomb i powiedzial tez ze lubi se wsadzac to w dupe ale nie chcial poakazac. Wsumie zacząłem sie zastanawiac nad tym czy wszystko z nim ok bo nagle zaczal spiewac jakies dziwne piosenki kpopowe. Nawet mi sie podobaly ale ten chloror fałszował wiec nie dało sie go słuchać.
Hisoka wreszcie nie wytrzymał i mu przyjebał w ten brzydki ryj. Zacząłem sie smiac a chloro sie popłakał i wyzywał go ze nie toleruje kpopiar. Płakał chyba z godzine.

*Pov hisoka*

Jakiś zjebany ten cały chloror. Niedoac że kpopiara to jeszcze spiewa te swoje piosenki i nawet pokazal nam swoją tapete z telefonu. Dziwna była. Jakieś gołe typy nie wiem chyba sie mu to podoba bo sie podniecił troche jak na to popatrzył. Mi sie to nie podobało. Wolałem Tonpe. A wlasnie musze sie dowiedziec skad tonoa zna takiego idiote. Boze ten chrolo ma cos z glową bo wlasnie drze  morde jakies uwu i baka nie moge go sluchac. Przyjebalem mu tak, ze sie az poplakal. powiedzialem mu XD i poszlem se ze sklepu. Tonpa z nim zostal dopółki nie przestał ryczeć. Wtedy zobaczylem ze do sklepu idą Leorio z Kurapiką. Przywitałem sie z nimi bo to moje ziomy lecz gdy Kurapika zobaczyl tego chlora to sie chyba niezle wkurwil bo leorio musial go uspokajac ale to nie pomoglo bo kurapika nagle sie wyrwał z objęć leoria i pobiegl do chlorra i mu niezle przyjebal w morde bo chloroo chyba nawet umarł. Jednak ożył ale ma rozjebany ryj i wyglada jak jakas swinka peppa. Leorio uspokoił kurapike i poszli sobie ze sklepu trzymając sie za rece. Chyba są razem ale nie wiem czemu sie mi nie pochwalili. Teraz chce mi sie płakać przez to, ale nie płacze bo chloro sie gapi i swoim wyglądem mnie rozsmiesza. Wygląda jak swinka peppa po roku w rosji. Nie da sie nie smiac patrząc na niego.

*Pov Chloro*

Wszyscy mnie hejtują za to ze slucham kpopu i jestem kpopera napewno. Oni są tacy nietolerancyjni.... Przeciez kpop to muzyka jak kazda inna.... Juz ja im pokaze... Zadzwonilem wtedy do bts zeby im powiedziec ze ten clown hisoka mnie pobil bo spiewalem ich piosenke. Oni powiedzieli ze przyjadą mu przyjebac. Bylem szczesliwy ale zastanawialem sie czemu tonpa go kocha. Przeciez ten clown jest glupi. A pamietam jak bylem z tonpąm. Byl cudowny ale zerwal ze mną bo stalem sie dunkins. Nadal nią jestem ale tez jestem kpopiara. Charli ma talent!!!
Nie rozumiem tych ludzi. Szkoda ze tonpa tego nie widzial bo tanczylem jej tance przy ruchaniu. Napewno musial dostrzec jej talent. No cóż. O wreszcie bts przyjechaly...

Hisonpa || Hisoka x TonpaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz