Történetünk egy középkori királyságról szól, a Kim királyságról. Ennek a helynek uralkodója Kim Minsu, a Nysa uralkodó házból. Az ország neve is Nysa, ahogy a király családi birtokának is, hiszen már sok sok éve uralkodik ezen a területen a királyi ház.
Kim Minsu öreg uralkodó és a felesége Kim Haneul. Könnyen bele lehet ebbe bonyolodni és inkább hagyom is most egyenlőre az udvariasságot és a történetben előkerülő nevek sorolását. Mindent szépen lassan, próbálok majd a segítségetekre lenni és esetleg a részek végére mindig ki írni ki - kicsoda. Én magam se tudom azonnal megjegyezni őket így ez számomra is segítség lesz és talán nektek is.
Egy picit másfajta témában jelentkezem most, nekem is új ez a fajta stílus. Nem is nagyon láttam még ilyet sehol, lehet teljesen helytelen ez az egész de legyünk közvetlenek egymással. Nem vagyok egy nagy író, a helyesírás se sokszor sikerül de remélhetőleg el tudjátok majd ezt nekem nézni. Megpróbálok újra az írásba kezdeni és a számomra legkedveltebb shippel térek vissza.Na de, ott tartottunk az előbb, hogy Mr. Minsu és Mrs. Haneul házasok. Egyetlen egy fiuk van, Kim Namjoon aki amint eltávozik az apja az élők sorából a trónra lép, a helyére. Közelítsük meg a történet szereplőít most írói szemszögből.
Az uralkodó Kim Minsu nagyon beteg. A tüdőrák ejtette fogságba, ebben a korban nagyon népszerű volt a dohány. Öreg királyunk nagyon is szerette űzni ezt a sokak számára kedvelt hobbit. Levél írás közben is, levél olvasás közben, ebéd közben és bármikor mikor nem az álomvilágban járt csak bagózott. Nem tudott és nem is akart leállni.
Már vért köp, levegőt alig kap de ha nem lenne a dohány a stressz volna ami megölné. Királynak lenni sohase volt egyszerű de a mostani időben főleg nem az. Sok elensége adódott a Kim birtoknak. A nép elkezdett elszegényedni, a környező országokat az ördög szállta meg hiszen mindenki, mindenki ellen szeretne háborúba lépni. Az önzőség és a hatalom vágy eluralkodott a világon de a Nysa uralkodóházban semmi ilyesmi nem történt szerencsére. Szerény család ez de nem lehet tagadni, olykor keménynek kell lenni. Puhánysággal nem lehet országot vezetni.
Kim Namjoon a gyermek, a trónörökös készen áll átvenni apja helyét, de az apa még nincs kész elhagyni a trónt. Azt gondolja a fia még kis fiú, nem pedig 28 éves férfi.
Az anya tudja mit érez a fia de azt is megérti amit a szeretett férje érez. Tudja, hogy a fia készen áll az uralkodásra, tudja, hogy az országnak jobb is volna ha fia, Namjoon uralkodna de ő csak királyné. Nem királynő, királyné így hát semmi beleszólása a döntésbe. Nőként pedig még annyira se, ebben a korban sajnos nőként semmi joga a királyi házban. A Kim család próbálja az országban tartani az egyenlőséget de az uralkodásban ez más tészta.
Az uralkodó is makacs ahogy a fia is. Nincsenek olyan idilli kapcsolatban de ez nem is meglepő. Az apának vannak elvárásai amit a fia nem mindig követ, Kim Namjoon más. Ő más fajta férfi, más fajta trónörökös. Különleges és ezt senki se tudja konkrét szavakba önteni csak a család érzi. Érzékel szokatlan dolgokat a fiútól ami ebben a korban szinte felfoghatatlan. De erről majd később, mikor majd eljön az ideje, hogy a titkot feltárjuk.
Kim Namjoon udvarol persze, hiszen ha itt az idő, hogy trónra lépjen kell mellé egy feleség. Még nem jegyese a hölgy de már tervezgeti, a leánykérést. A hölgy Han Yoora az egyik szomszédos ország uralkodónak leánya. A szövetség miatt alakult ki a kapcsolat, ez természetes de meglepő hiszen a két személy között igazi érzelmek alakultak ki. Nem tekintik kötelező dolognak, boldogok így. Ami fontos lehet a történet szempontjából még így az elején az az, hogy Ms. Han 21 éves, elég fiatal. Namjoonhoz képest főleg fiatal de a trónörökös ezt nem bánja, sőt. Kifejezetten vonzónak találja, hogy nem egy vele egy idős nővel kell együtt lennie.Nem esett még szó a történetünk másik igen fontos főszereplőjéről, Park Jiminről. Klisé egy dolog, hiszen sok helyen olvashatjátok, hogy az egyik főszereplő gazdag, jólétű a másik pedig szegény, nincstelen. Itt se lesz másképp de talán feltudjuk dobni azzal a történetet, hogy Jimin is más. Nem tud róla, nem érti ami néha vele történik de ő is más. Nem feltétlen olyan szemszögből más mint Namjoon, de nem kell ennyire előre szaladnunk. Majd a történet hozza magával az információkat.
Park Jimin egy nagyon fiatal, 18 éves srác. Édesapja elhalálozott még egy régebbi csatában amit a hazájáért vívott. Talán az ő segítségével, talán nem, de Nysa megnyerte a háborút, a Park család így kitüntetést is kapott persze. Pénz jutalmat is kapott minden család aki részt vett a csatában, persze ez nem tudja pótolni egy elhunyt apa szerepét. Jimin akkoriban még nagyon kicsi volt, 10 éves lehetett így esélye se volt az apja oldalán menni a harcba. Jobb is, kevesen tértek haza élve és ha ez az ártatlan fiú is életét vesztette volna most nem lenne miről, kiről írni.
Már említettem, hogy az ország nincs valami jó helyzetben, pénz ügyileg se ígyhát a nép kisebb szegénységbén szenved. Pedig a Nysa királyságra nem ez volt jellemző, de a beteg király miatt és az elavult szövetségek miatt sajnos ez is bekövetkezett.
Jimin most munkaváltásra szorul eddig anyjának segített otthon, azelőtt kisebb korában a keresztapjának a földeken. Sok helyen volt, sok fajta emberrel találkozott. Szerető, elfogadó családból jön, a fiú tele van szeretettel és pozitivitással. Pont egy ilyen kisugárzású, energikus és fiatal fiú hiányzik a királyi házból. A Kim család jól járt, hiszen Jimin a konyhába jelentkezett segítőnek és fel is lett véve. Vannak elvárások a kastélyban de a fiatal fiú kap szállást, ételt és jó fizetséget is amivel eltudja tartani az anyját. Nem nagyon idős az anyja de fáradtnak fáradt és szeretne a fia minden fáradozását megfizetni. Egy anya ezt persze nem kötelességből teszi hanem szeretetből, de Jimin akkor is kötelességének érti ezt. Ő a férfi a háznál, ő akarja eltartani az édesanyját meg persze pár év múlva ha tud egyedüli életet szeretne kezdeni.
Hamaros kezd a fiatal fiú a Kim királyi családnál a szolgálataival. Vajon a személyzettel majd jól kijön? Vajon megismeri majd a királyi családot? Vajon majd elfogadják a furcsaságait? Vajon tetszeni fog neki? Milliónyi kérdés merülhet fel még Jimin fejében de hamarosan mindenre választ kaphat. Vagyis reménykedjünk, hogy mindenre.------------------------------------------------------
Na sziasztok, újabb könyvvel jelentkezek. Már jó ideje agyalok ezen a történeten és remélem tetszeni fog nektek. Sokkal lelkesebb vagyok most ezzel a történettel bár nem mintha olyan rengeteg könyvet írtam volna. Személy szerint szeretem ha az író közvetlen az olvasóival és nem ilyen vontatottan és unalmasan kezd bele az írásba. Reménykedni tudok, hogy nektek tetszik ez a fajta stílus de a számokból majd úgyis látom. A helyesírásomért neharagudjatoky ennyire nem vagyok még tökéletes. Próbálok mindent javítani amint észreveszem de hibák mindig lesznek, bocsessz ^^.
Nem tudok pontos időközöket, hogy mikor lesznek részek és, hogy mi mennyi szavas lesz. Amikor megvagyok vele kirakom, olyan hosszúsággal amilyennel sikerült. Nem fogom elhúzni sokáig remélhetőleg az új részek publikálását. Puszi mindenki pocakjára, találkozunk a folytatásban.Bármi kérdésed van, insta : koya.hola
YOU ARE READING
A király [ Nammin ]
Fanfiction- A-az arcod..-szólaltam meg pár perc csend után remegő és halk hangon. -A királyodként azt mondom, azonnal hagyd el a szobámat. Barátként viszont azt mondom.. óvakodj tőlem és fuss.-halottam meg mély hangját királyomnak. Nem akarok elfutni tőle de...