Durmayan acı dolu çığlıklarını duyuyordum. Yüreğime bıçak saplanıyormuş gibi hissettim. Bacaklarım beni taşıyamayacak hâle gelmişti. Ayakta durabilmek için nemli duvara elimi koydum.
Naruto'nun bağırmaktan sesi çatlıyordu. Nefesinin kesik kesik geldiğini duyabiliyordum.
Sesin geldiği yöne doğru birkaç adım zar zor atabildim. Gözüme çarpan kısık ışık sayesinde ileriyi görebildim. Açık bir kapı vardı. İçeride sırtı bana dönük bir doktor. Önündeki sedyede ise her tarafından bağlanmış, ter içinde kalmış Naruto.
Gözlerini acıyla kısmaktan beni görmedi. Açık olsa bile göremezdi tahminen, karanlıktaydım. Ne yaptıklarını anlamak için dikkatimi vererek baktım. Doktor elindeki cihazı Naruto'nun bedenine bastırdığında tekrar yükselen çığlıklarını duydum.
Acı içinde kasılan bedenini gördüm.
Rahatlıkla anlayabiliyordum ne yaptıklarını. Odayı aydınlatacak kadar güçlüydü elektriğin mavi rengi. A sınıfı kana sahip olması ölümsüz olduğu anlamına gelmiyordu. Bu kadarına dayanamazdı. Kimse dayanamazdı.
Doktor bir kez daha vücuduna bastırdı cihazı Naruto bu sefer sadece çığlık atmakla kalmadı.
"LÜTFEN DU-DUR NEF-NEFES ALAMIYORUM"
Dizlerimin üzerine çöktüm. Duymak istemiyordum.
Girip onu alıp gitmek istiyordum.
Doktor onu dinlemedi.
Tekrar yükseldi çığlıkları. Kafamda yankılanan acı içindeki sesi durmuyordu. Ellerim titriyordu daha fazla duramadım. Yakalamayı öldürülmeyi dahi göze aldım.
Hızla geri yöne doğru koştum. Nefesim kesilene kadar hızlı koştum. Binanın yangın alarmına yetiştiğim anda hiç düşünmeden bastım. Tüm hastaneyi saran gürültü ile tekrar aşağı rutubetli kata indim. Az önce ona bunu yapan doktor yanımdan geçti koşarak. Beni görmedi bile. Kendi canının derdindeydi.
Adımlarımı hızlandırarak az önceki odaya girdim. Naruto sedyede yatıyordu. Yanına koştum. Gözleri kapalıydı. İçimdeki korku katlanırken kafamı göğsüne yaslayıp kalbini dinledim.
Atıyor.
Derin bir nefes verdikten sonra ellerindeki, bacaklarındaki deri kemerleri çıkarttım. Odaya gidip çarşafı alma şansımız yoktu şu an kaçacaktık.
Baygın bedenini kollarıma aldım. Alarm hâlâ çalıyordu. Tahminimden hızlı hareket etmiştim. Ortalık karmaşa halindeyken birinci kattaki arka tarafa bakan odalardan birine girdim. Camın yere yakın olmasına şükür ederek kucağımda Narutoyla camdan atladım.