𝙆𝙡𝙤𝙣

257 19 7
                                    


°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Ile razy widziałxś to pojęcie w różnych książkach? Zakładam, że bardzo wiele. Tak zwany "klon" nie istnieje. Nazwa po prostu przyjęła się przez nasze społeczeństwo. Ty swoim ciałem i podświadomością nadal zostajesz w CR. W momencie przeniesienia się, Twoja świadomość rozciąga się pomiędzy rzeczywistościami. (nie mylić z podróżami astralnymi). Wszystko robisz tak samo i zachowujesz się tak, jak na co dzień.

To zwyczajnie jesteś Ty.

Po powrocie do CR przypominasz sobie wszystko, co robiłxś, podczas pobytu w DR (o ile wtedy nie spałxś).
Nie możesz "zaprogramować klona".
Pisanie w skrypcie rzeczy typu:
- Mój klon dobrze się uczy.
- Mój klon sprząta pokój.
jest całkowicie bez sensu. To nie jest oddzielna osoba, którą sterujesz, jak robotem. Jeżeli normalnie nie uczysz się dobrze, to podczas pobytu w DR również nie będziesz tego robić.  Spokojnie, nie musisz się obawiać, że Twój "klon" (nienawidzę używać tego określenia -_-) będzie starał się zawładnąć światem, lub kogoś zamordować. Zamartwiając się tym tylko zmniejszasz swoje szanse na udaną próbę.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Dziękuję, Terra za to, że pozwoliłaś mi zainspirować się twoją wypowiedzią na ten temat.
Love.

-aspen.

•shifting realities•       •by wanplei•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz