°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Skrypt to po prostu zbiór informacji o Tobie i Twoim DR. Zapisujesz w nim najpotrzebniejsze rzeczy i zasady, ale także swój wygląd. Możesz również opisać charakter, relacje z innymi. Miejsca i sytuacje [tutaj odradzam planowania każdej przygody. Chyba ciekawiej jest przeżywać wszystko na bieżąco, czyż nie?]Tak, możesz opisywać relacje.
Nie ma jednogłośnej zasady mówiącej o tym, że kategorycznie zabronione jest pisania o relacjach. Jeżeli przenosisz się w miejsce, w którym nie zaczynasz przygody od samego jej początku, a np. w środku, to rozpisanie sobie stosunków z bohaterami jest jak najbardziej wskazane.
Jednakże warto też wspomnieć, że nie masz kontroli nas postaciami. Ponadto trzeba pamiętać, że nie zmuszasz tych postaci do żywienia uczuć w stosunku do Twojej osoby.
Trafiasz do rzeczywistości odpowiadającej Twoim wymaganiom, w której zawsze tak było.Czy skrypt jest Ci potrzebny? Oczywiście, że nie. Możesz shiftować bez niego, jednakże jest to bardzo pomocne dla osób początkujących, jak i doświadczonych.
☆•°~☆•°~☆ SZABLON ☆•°~☆•°~☆
Podstawowe informacje:
* Imię:
* Nazwisko:
* Wiek:
* Waga:
* Wzrost:
* UrodzinyWygląd:
* Oczy:
* Nos:
* Usta:
* Zęby:
* Włosy:
* Skóra:
* Kształt twarzy:
* Figura:
* Inne:Historia (tak zwane backstory):
Najważniejsze zasady:
* Czas: - _w DR to _ w CR
* Język:
* Moje safe word, po którego wypowiedzeniu wrócę do CR to:
* Mam tatuaż z moim safe word, żeby go nie zapomnieć. Jest widoczny tylko dla mnie.
* Gdy się przenoszę czuje zapach:Zasady poboczne:
* Moje ubrania zawsze są wygodne.
* Buty mnie nie obcierają.
* Moje paznokcie są zawsze zadbane.
* Nie mogę zajść w ciąże (jeśli jesteś osobą, która ma możliwość zajścia w ciąże).
* Nie mam okresu (jeśli jesteś osobą miesiączkującą).
* Nie muszę się golić, ponieważ na (tutaj piszesz w jakich miejscach) nie rosną włosy.
* Moje włosy się nie przetłuszczają.
* Zawsze pachnę jak _Jest to najbardziej podstawowa forma skryptu. Przenosząc się do świata np. Harry'ego Potter'a opiszesz swoją różdżkę lub patronusa. Dostosuj szczegóły pod siebie.
Czego ❗️moim zdaniem❗️nie powinno się zapisywać w skrypcie?
"Nie czuję bólu."- Ból jest potrzebny, ponieważ informuje o zagrożeniu. Możesz zwiększyć swój próg bólu, ale całkowite zrezygnowanie z niego może się na Tobie odbić. Wyobraź sobie sytuację, gdzie ktoś draśnie Twoją skórę nożem, a Ty nic nie czujesz. Idziesz przed siebie z plamą krwi na ubraniu, przyciągając zadziwione spojrzenia osób dookoła.
Zbyt krótki czas np."1 minuta w CR, to miesiąc w DR." - Twój mózg nie jest w stanie przetworzyć wszystkich wspomnień z miesiąca w ciągu minuty. Jest to dla niego bardzo męczące. Kończy się to zazwyczaj bólami głowy.
Cała historia od początku do końca. - Nie mogę Ci tego zabronić, jednak uważam, że przeżywanie wszystkiego na bierząco jest o wiele ciekawsze, niż ustalanie każdego najmniejszego szczegółu.
Bardzo dokładne relacje. - Tak samo, jak wyżej. Możliwość rozwijania każdej znajomosci od początku jest niesamowitym uczuciem. Przychodzenie na gotowe, jak dla mnie jest nieciekawe.Nadmierna ilość super mocy. - Najlepiej ustalić sobie wytrzymałość. Używanie wielu potężnych mocy może Cię mocno wyczerpać. Tak samo, jak powyżej - zakończyć się to może bólami głowy.
Brak strachu.- Strach tak samo, jak ból jest nam potrzebny. Oczywiście możesz ustalić, że nie boisz się pewnych rzeczy, ale nie kasuj sobie uczuć.
Każda emocja jest potrzebna.
„Odtąd nie czuł już ani przyjemności, ani nieprzyjemności, ani strachu, ani nadziei."
- Holy Black „Dlaczego Król Elfów Nie Znosił Baśni".
Brak zmęczenia - Kolejne uczucie, które jest nam potrzebne w normalnym życiu. Możesz zapisać, aby pewne czynności nie wyczerpywały Cię w tak dużym stopniu, ale nie wyzbywaj się uczucia zmęczenia. DR wszystko toczy się podobnie, jak w CR. Odbierając sobie podstawowe doznania, możesz doznać lekkiego szoku, kiedy wracając do CR wszystko wraca.
„Gdy wracam do CR, to czas w DR się zatrzymuje" - Nie możesz panować nad czasem w takim stopniu, więc zapisywanie tego jest zwyczajnie bezsensowne. To nie jest świadomy sen, gdzie jesteś Panem wszystkiego i masz nas wszystkim władzę. Czas w DR nie zatrzyma się. Rzeczywistość, w której będziesz kontynuować historie będzie już oddzielna lecz wyglądać będzie identycznie. Jeśli Ci to nie przeszkadza, to nie zabraniam.
Brak potrzeby mycia się - Z czasem ludzie z Twojego DR zaczną zauważać, że coś jest nie tak. Zwłaszcza jeśli mieszkacie pod jednym dachem. Może ich to odstraszać, a nawet obrzydzać, mimo że nie będzie czuć od Ciebie nieprzyjemnego zapachu.
Nie odczuwanie uczucia głodu - Twoje ciało potrzebuje pożywienia. W DR jesteś zwykłym człowiekiem, który tak samo, jak w CR musi zapewniać organizmowi podstawowe składniki (nie mówię tu o sytuacji, w której rzeczywiście jesteś jakąś nieludzką postacią). Gdy w DR jesteś np. typowym uczniem musisz jeść, by żyć. Brak uczucia głodu nie spowoduje braku konsekwencji w Twoim ciele (tym z DR oczywiście).
❗️WAŻNE: w skrypcie możesz używać słowa "nie". Faktem jest, że wszechświat nie zna pojęcia tego słowa, jednakże wie, czego chcesz. Otrzymasz to o co prosisz, czyli np. pisząc „nie mogę zajść w ciążę" - nie zajdziesz w nią. ❗️
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Chcę podziękować osobom z serwera, które pomogły mi przy pisaniu tego rozdziału.
Love.-aspen
CZYTASZ
•shifting realities• •by wanplei•
SpiritualPrzez naszą społeczność wielokrotnie przewijały i wciąż przewijają się osoby, które w wyniku braku wiedzy rozpowszechniają fałszywe informacje. Jeśli interesuje Cię tak zwany „reality shifting" i poszukujesz książki, w której znajdziesz rzetelną wie...